1. Bölüm

264 23 82
                                    

Jungkook yine her zamanki gibi saat altıda uyanmış okul için hazırlanıyordu.

Jungkook okulunda popüler bir çocuktu. Tabii bu popülerlikle birlikte nefret de ediliyordu bazıları tarafından. Ama bunları pek takmıyordu.

Jungkook okula vardı ve üst kattaki sınıfına çıktı. En yakın arkadaşları Jimin ve Hoseok'u görüp yanlarına gitti.

"Ooo günaydın beyefendi." Dedi Jimin gülerek. "Günaydın civciv. Sana da günaydın Hoseok." "Günaydın." Dedi Hoseok.

Bugün okula yeni biyoloji öğretmeni gelecekti. Eski hocalarının tayini çıkmıştı. Doğrusu eski hocalarını pek sevmiyorlardı çünkü çok sert bir kadındı. Herkese bağırıp çağırıyordu.

Öğretmen zili çaldı ve herkes yerine oturdu. Jimin ve Jungkook en arka sırada oturuyordu. Hoseok da onların yemen önünde Jin ile birlikte oturuyordu. Ama Jin hâlâ gelmemişti. Çoğunlukla geç kalırdı.

Yeni hoca içeri girdi ve herkes ayağa kalktı. Tüm gözler onun üstündeydi çünkü deli gibi yakışıklıydı. Jungkook da hiç böyle genç ve yakışıklı bir hoca beklemiyordu. Hoca onlara oturun dedi ve oturdular.

"Evet arkadaşlar ben Kim Taehyung yeni biyoloji öğretmeninizim. Umarım iyi geçiniriz. Sormak istediğiniz şeyler varsa sorabilirsiniz." Dedi gayet sıcak bir şekilde. Bir kız elini kaldırıp söz hakkı istedi ve Taehyung da izin verdi. "Hocam kaç yaşındasınız? Genç duruyorsunuz da." "25 yaşındayım."

Cidden çok gençti bu okuldaki diğer hocalara göre. Bir diğer kız ise "Hocam sevgiliniz var mı?" Diye sordu. Taehyung bu soruyu beklemiyordu "Hayır. Ve lütfen özel hayatım hakkında soru sormayın." Dedi. "Şimdi de ben sizi tanıyayım evet en ön sıradan başlayalım kendini tanıtır mısın?"

Taehyung sırayla herkesi tanıyordu. Sıra Jungkook'a gelmişti. "Ben Jeon Jungkook 18 yaşındayım hocam. Bu arada size bir şey sorabilir miyim?" Taehyung kafasıyla onayladı. "Şey siz baya gençsiniz yani okuldaki hocalara göre. Ve yakış-" Dedi ve sözünü yarıda kesti. "Sözünün devamını getir Jeon." Dedi Taehyung sırıtarak. "Şey yakışıklısınız." Dedi utanarak. "Sağol Jeon sende öylesin ve tatlısın." "Teşekkür ederim."

Jungkook utanmıştı. Yanaklarının kızardığını hissedebiliyordu. Herkesle tanıştıktan sonra teneffüs zili çaldı ve kantine indiler. Bu sırada Jin geldi.

"Ayhhh bugün uyuyakaldım." "İyi halt ettin." Dedi Jimin gülerek. Biraz sohbet ettikten sonra zil çaldı ve sınıfa gittiler.

"Lan yeni hoca nasıl biri?" "Çok yakışıklı. Yunan tanrısı gibi asam haşmetlim benim." Dedi Jungkook. Fakat birden bütün sınıf sustu ve aralarında gülmemek için kendini zor tutanlar vardı. Jungkook ne olduğunu anlamadı. Ve birden boynunda sıcak bir nefes hissetti.

"Demek yunan tanrısı ve haşmetlim ha Jeon?" Jungkook bu sesin Taehyung'a ait olduğunu anladı ve yavaşça arkasını döndü. "Ayy hocacığım siz burda mıydınız yaaa." Dedi yüzünde sahte ve utanmış bir gülümseme ile. "Hadi herkes yerine." Dedi Taehyung. Jungkook'un kulağına eğilip,"Bu hoşuma gitti Jeon." Jungkook bu duyduğu karşısında sert ve sesli bir şekilde yutkunup yerine geçti.

Ders boyunca hem Jungkook hem de Taehyung birbirlerini izlediler. Ve bunu sınıftaki diğer öğrenciler de fark etmişlerdi.

Jungkook hoca arkasını dönüp yazı yazarken kalemini üst dudağıbın üstüne koydu ve oynamaya başladı. Taehyung da bunu fark edip yanına gitti.

"Ne yapıyorsun Jeon?" Diye sordu düz bir ifadeyle. "Şey hocam ben derslerde böyle yaparım kusura bakmayın." Kalemi tekrardan masaya bıraktı Jungkook.

teacher and student loveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin