Bugün hafta sonuydu ve Jungkook saat on iki olmasına rağmen hâlâ uyanmamıştı çünkü sabaha kadar biricik haşmetli hocacığını araştırmıştı. Adam resmen yürüyen karizmaydı. Okulda da kız erkek fark etmeksizin herkes bir günde onun ağzının içine düşmüştü. Daha ilk günden böyleyse diğer günler nasıl olurdu kim bilir. Jungkook telefonuna gelen bildirim sesleriyle uyandı.
Mükemmel Jin hazretleri ve diğerleri
Jimin:
Günaydinnnnn gaylerrrrJin:
Sana da günaydin civcivcikHoseok:
GUNAYDİNNNNNNJungkook:
GunaydinnnJimin:
Bugun biseyler yapalim ya
disariya falan cikalimHoseok:
Olurrrr nereye gidelimJin:
Kahvalticiya gidip yemek yiyelimJimin:
Olur bizim evin orda yeni bi yer acildiHoseok:
O zaman oraya gidelim ne dersinizJin:
Tamam ama eger yemekleri guzel degilse jimini doverimJimin:
Sus beJungkook:
Susun da hazirlaninJungkook banyoya gidip elini yüzünü yıkadı ve dişlerini fırçaladı. Altına mavi bol ve dizi yırtık bir kot pantolon giydi. Üstüne de mor oversize kazak giydi. Aşağı inip annesine haber verdi ve çıktı. Yaklaşık on beş dakika sonra ordaydı ve herkes gelmişti. Ama Jin yine geç kalmıştı.
"Offf bu salak yine mi geç kaldı yeter." "Maalesef her zamanki Jin." Dedi Hoseok. Tam o sırada Jin geldi. "Ayyy geldim be duydum dediklerinizi ne kadar şerefsiz ARKADAŞŞAKLARIM varmış benim." Diyip oturdu. Jungkook da yanına oturdu. Kahvaltı boyunca Jin'in kendince komik ama gram komik olmayan saçma espirilerini dinlediler.
Kahvaltıdan sonra Jimin'in evine gittiler ve orda biraz oyalandırlar. "Off ben çok sıkıldım hadi doğruluk cesaretlik oyanaylım." Dedi Jungkook ve hepsi kabul etti.
Jimin, Jungkook'a soracaktı. "Doğruluk mu cesaretlik mi?" "Cesaretlik." "Bunu sen istedin Taehyung hocaya hocam o mükemmel ötesi kaslarınızın fotosunu atar mısınız de." "Lan saçmalama." "Bana ne hadi." Jungkook oflayarak yazdı.
@jeongguk:
Merhaba hocam
rica etsem o mükemmel
kaslarınızın fotosunu atar
mısınız?@thv:
Jeon?
Ne diyorsun sen?
Kendine gel.@jeongguk:
Yaa ama hocam lutfen
nolmus ki atsaniz bi tane@thv:
Neden atayım?@jeongguk:
Neden atmayasiniz ki@thv:
Atmayacağım.@jeongguk:
Lutfeb😭@thv:
Çocuk gibisin Jeon.
Tamam atacağım ama kimseye
göstermek yok.@jeongguk:
Yasasinn 😻😻😻
Kalpten gidicemm|@thv:
Al oldu mu?
@jeongguk:
ANANİ SİKEYİM LA|
OHA COK İYİ 😭😭😭😭😭|
ØHHHHHHH|
Güzelmisssssssss
Nasil yaptiniz bende istiym@thv:
Sporla yaptım ve sağlıklı
beslendim. Hepsi bu.@jeongguk:
Allah allah bsbdkk|
Hee iyiymis💋💋💋@thv:
Öpücük nerden çıktı?@jeongguk:
He nolmus kiiiiiiiii
Offf rezilsin jungo😭|@thv:
İyi geceler Jeon.@jeongguk:
İyi gecelerrr hocam💋🫶🏻"Rezil oldum orospu çocuğu." Herkes gülmeye daha doğrusu anırmaya başladı. Biraz daha oynadıktan sonra herkes evlerine dağıldı.
Jungkook eve gelince üstünü değiştirip Instagram'a girdi. Taehyung yeni postlar atmıştı.
@thv @suga 2074 beğenme/274 yorum
@suga:çok mükemmelim
X:kocalarimmmmmmmm
Y:ohhhh
J:uwu@thv 3000 beğenme/432 yorum
X:anlik mi buuuu
Y:gozlukler yakiyorrr
J:nereye kocacimJUNGKOOK'TAN
Offf bu kimdi yine ya bu adam niye sürekli birileriyle. Ya da belkide sadece arkadaşlarıdır? Neden bu kadar kafama takıyorum ki. Neyse bari bende anlık post atayım görür belki.
@jeongguk 3699 beğenme/246 yorum
X:saclarina kurban
Y:dudislerini yerim
J:altinda inlet beniTAEHYUNG'TAN
Instagram'da gezinirken Jungkook'un postunu gördüm ve beğendim. Neden beğendiğimi bilmiyorum. Yorumlar dikkatimi çekti çünkü aralarında bazı yorumlar vardi ki resmen çocuğu taciz ediyorlardı. Cidden hiç mi rahatsız olmuyordu yoksa hoşuna mı gidiyordu? Gerçi bu beni ne ilgilendirirdi ki. Ama yine de merak ediyordum işte. Arasam mı acaba? Saçmalma Taehyung sana ne bundan. Jungkook'un hesabına girdim ve çocuğun bütün postlarında bu gibi yorumlar vardı. Silmediğine göre hoşuna gidiyordu. Daha fazla bunları düşünmek istemedim ve kendimi uykunun kollarına teslim ettim.
Selammm biliyorum bu bölüm kısa oldu özür dilerim biraz hastayım pek yazamadım ama ileriki bölümlerde sürpriz varrrrr yorum yapıp puan verir misinizzzzz muahhh 😽🩷
ŞİMDİ OKUDUĞUN
teacher and student love
FanfictionKim Taehyung işinde sorumlu ve iyi bir biyoloji öğretmeniydi fakat öğrencisi Jeon Jungkook'un onu değiştirebileceğini nereden bilebilirdi ki?