The Neighbourhood-Void
"Detroit Lisesi'nde sıkıcı ve her zamanki gibi kasvetli bir gündü. Nereden bilebilirdim ki o kısacık öğle arasında, yemekhane katında okulun en popüler çocuğu Kim Taehyung'un dikkatini çekeceğimi? Nereden bilebilirdim onun yeni hedefi olacağımı?"
*****
Klişe bir ficle geldim. Okuyan yok aslında reklam yapmayı da beceremiyorum bir sor kendine niye yazıyorsun diye ama yazıyorum işte. Kafamda kalacağına elimde kalsın. Hikayeyi okumadan önce medyaya koyduğum şarkının sözlerine bakmanızı rica ediyorum. Bu fici yazmama bu şarkı ilham oldu.
Bu hikaye bolca ergenlik, sorgulama, ilk aşklar, ilk arzular ve kabullenmeyişleri içerir. Bu hikaye çoğu zaman kendimiz tarafından bile acımasızca yargılanan ergenlik çağımız adına yazılmıştır. Yaşadığınız dönemi kucaklayın. Bu dönemde yaptıklarınızdan ve başınıza gelenlerden utanmayın çünkü o da sizdiniz. Hatta o en örtbas etmediğiniz yalın halinizdi.
Bir şeylerin üzerine uzun süre kafa yormadığınız çocukluk ve her şey üzerine kafa yorduğunuz erişkinlik arasındaki hem tasasız hem sorgulayan hem ilgisiz hem meraklı çelişkili evreniz en büyük parçanızdı aslında. Bunun kıymetini bilin.
Bu dönemde kalabalık bir çevreniz olsun ya da olmasın, çok fazla hata yapmış olun ya da olmayın fark etmez. Geriye dönüp baktığınızda içinizdeki ateşi körükleyen o ham öfkeye, coşkuya ve baş kaldırışa özlem duyacaksınız. İleriki yaşlarınızda sizinle birlik olmaya değil sizi sindirmeye ve zapt etmeye çalışan toplumun neden ergenlik çağından nefret ettiğini daha iyi anlayacaksınız. Çünkü ergenler zapt edilemez, bir hiçmiş gibi düzenin içerisine katılamaz. Çünkü ergenler görmek istemediğiniz, ötekileştirdiğiniz bütün duyguları hiçbir utanç olmadan apaçık yaşar. Sizi yutan utancınızın üstün bir nitelik değil gereksiz gururun ve kibrin dışavurumu olduğunu anladığınızda gençliğinize özlem duyacaksınız. Kendinize sert davranmayın. Kendinize karşı bir başkası olmayın. İçinizdeki ergeni hep diri tutun. Bütün ergenlere selam olsun!
(netflix izledikten sonra ben)
ŞAKA-
!y2k&hipster taekook
!frat boy taehyung
!weed&drugs
!toptae//bottomgguk
ŞİMDİ OKUDUĞUN
void •taekook
Fiksi Penggemar"And now i need you to feel the vibe, I need you the see the point I need you to feel alive, I need you the fill the void."