Hai korang! Ni Tasha. Bini Faris.
Faris dah ceritakan apa yang terjadi kan? So, sekarang, Tasha akan ceritakan macam mana kami mula lakukan fantasi pertama kami.
Selepas Tasha kongsikan dengan Faris apa yang kami selalu fantasikan, kami ada bincangkan juga fantasi mana yang kami nak buat dulu. Atau apa yang paling taboo. Paling best.
Dan fantasi yang Tasha nak buat. Yang kami pilih. Ialah INCEST!
Yes! Seks sedarah.
Siapa yang nak buat? Tasha lah!
Tasha kongsikan dengan Faris yang Tasha ada bayangkan yang ayah kandung Tasha, berzina dengan anak kandung dia ni sendiri.
Macam mana dia ratah tubuh badan anak perempuan dia ni.
Bukan sekali sahaja tau.
Tapi setiap kali dia nak kan burit ketat anak perempuan dia yang solehah ni... Tasha akan pastikan dia dapat dan puaskan nafsu ayah Tasha tu puas-puas. Tasha nak bagi ayah rasa apa yang mak Tasha tak pernah bagi.
Tasha nak buat ayah Tasha sendiri ketagih dengan burit anak kandung dia ni sendiri.
*
*
*
Okay. So, bila kami dah decide... Kami pun mula merancang. Macam mana nak umpan ayah Tasha ni ratah anak kandung dia sendiri.
Fikir punya fikir, Faris cadang satu idea bernas. Idea dia bila Tasha dengar memang boleh jadi punya. Jadi kami pun mulakan Project : Fantasi x Kami pada hari yang kami tetapkan.
*
*
*
Untuk pengetahuan korang, ayah Tasha ni nama dia Firdaus. Dia dulu kerja sebagai anggota polis. Tapi sekarang ayah Tasha dah bersara. Tahun ni umur dia 57 tahun.
Mak Tasha pula nama dia Sharifah. Umur dia 55 tahun. Mak Tasah memang dari dulu sampai sekarang setia sebagai surirumah sepenuh masa. Sekarang, sejak ayah dah bersara... seronoklah dia. Berkepit je dengan ayah.
Tapi pasal mak Tasha tu nanti Tasha cerita lain. Mak Tasha pun salah satu manusia yang Tasha selalu bayangkan dalam fantasi Tasha.
Faris pun ada bayangkan pasal mak Tasha tapi nantilah. Kita fokus pasal cerita pasal ayah Tasha dulu.
*
*
*
Sejak ayah Tasha bersara, dia mula luangkan masa dekat rumah. Dia decorate sebuah bilik hanya untuk dia. Macam BatCave untuk kaum lelaki. Tapi takde la canggih mana pun.
Cuma complete wifi and sofa set and TV LCD besar untuk dia tengok bola.
Bukan tak nak pasang tv and tengok kat bilik dia. Tapi mak Tasha bukannya minat sukan bola ni. Lepas tu kalau nak tengok game bola yang Champion League tu selalu start pkul 2,3 pagi.
So... memang tak dapat la ayah nak enjoy tengok team favourite dia main. Sebab tu dia buat bilik tu.
Dan sekarang, tentang bilik tu... Bilik tu dekat tingkat bawah. Parent Tasha tinggal kat sebuah rumah teres 2 tingkat.
3 bilik kat tingkat atas.
1 bilik kat tingkat bawah.
Tasha dan Faris plan untuk overnight dekat rumah parent Tasha pada hari yang kami rancang.
Jadi, malam yang kami rancang tu... malam yang kami dah tahu yang team favourite ayah akan main. Maknanya, malam tu mak Tasha memang confirm tidur sensorang dekat bilik.
Tasha dan Faris plan untuk overnight dekat rumah parent Tasha pada hari yang kami rancang. Dan bila tiba masa, kami mulakan rancangan kami.
Dan ayah Tasha pula confirm sensorang dekat bilik bawah tu. Get ready nak tengok game bola dia.
Tak ada siapa kacau dia time tu. Dan tak ada siapa juga boleh kacau kami time tu...
*
*
*
*
*
Hai guys, for full Kayrin update kt group telegram.
Utk chapter ni sahaja, ada dlm 10 pages. Later kayrin akan update lagi kt group.
Inform Kayrin kalau nak join.
YOU ARE READING
Fantasi X Kami
FantasyApa jadi bila dua-dua laki bini ada minat yang sama? Fantasi yang sama? Fetish yang sama? Story telling by Faris and Tasha dalam bagaimana diorang explore every fantasy yang trigger nafsu mereka berdua. Dari sekecil-kecil nikmat sementara... Hingga...