Now... Apa korang rasa bila tengok bini korang sendiri tunggang batang kote bapak dia sendiri?
Benci?
Jijik?
Atau... Horny?
Aku bila tengok video Tasha malam tu... Pehhh... Hot sial.
Jantung aku berdegup sekencang-kencangnya. Sepanjang aku tengok video tu... Aku kaku depan skrin. Horny tu ada. Nak melancap tapi... Entah.
Sejujurnya ada rasa marah dan cemburu tetapi nafsu aku saat itu membuak-buak.
Sebab aku tahu hatinya pada siapa.
Sebab aku dan dia yang mahukannya.
Dan sebab aku sendiri yang mengizinkannya.
Malam tu aku tengok ayah mentua aku tu melempiaskan nafsunya sepuas-puasnya pada tubuh anak perempuannya. Disetubuhi tubuh isteriku seperti pelacur yang lelaki miang selalu langgan.
Mereka berdua hanyut berzina sepanjang malam. Dari posisi isteri ku menunggang batang kote dia. Isteri ku tonggeng bagi ayah dia jolok dari belakang. Hinggalah terkangkang menadah puki dia untuk ayah kandung dia sendiri..
Dan bila ayah mentua aku tu pancut. Direct terus dalam lubang puki Tasha. Takde tarik-tarik pancut luar. Semua dalam lubang rahim anak perempuan dia tu.
Dan bila dah habis... Bila Tasha dah masuk bilik... Aku boleh tengok air mani ayah mentua aku tu meleleh dari lubang puki dia. Pekat pula tu.
Dan aku...? Aku waktu tu tengah horny, memang tak kira apa dah. Terus aku henjut bini aku tu puas-puas.
Bila kote aku jolok masuk dalam puki Tasha... Jelas terasa lendiran pekat air mani ayah mentua aku dalam puki anak dia.
Sikit pun takde rasa jijik malah aku lagi bernafsu. Aku macam nak gila henjut bini aku malam tu.
Puki dia agak longgar sikit lepas tadah dekat ayah dia tapi aku tak kisah. Aku geram. Aku henjut sepuas-puasnya dekat puki sundal ni.
Sundal? Ya bini aku secara rasminya seorang sundal saat itu.
*Panggilan sundal pada aku saat ini adalah sebagai pujian. Harap sayang baca ni nanti, jangan marah pula.
Jadi tinggalsemalam lagi untuk aku dan Tasha overnight dekat rumah mentuaku ini. Dan cerita seterusnya adalah apa yang terjadi sebelum kami bergerak pulang ke kediaman kami.
Ada dua kejadian yang berlaku sebelum kami pulang.
Harap reader semua terhibur dan kekal horny dengan cerita kami.
*
*
*
Hai guys, Kayrin dah update chapter baru. Full chapter Kayrin dh publish dalam group.
Total semua dalam 10 pages utk chapter ni.
Hope you guys like it.
Any idea or suggestion bley pm Kayrin kt Telegram ID : itskayrinnn
YOU ARE READING
Fantasi X Kami
FantasyApa jadi bila dua-dua laki bini ada minat yang sama? Fantasi yang sama? Fetish yang sama? Story telling by Faris and Tasha dalam bagaimana diorang explore every fantasy yang trigger nafsu mereka berdua. Dari sekecil-kecil nikmat sementara... Hingga...