FxK - Tasha - Ayah Part 2

6.7K 66 5
                                    


Bagaikan tidak percaya, kini aku melutut dihadapan ayahku. Ayah kandungku sendiri dan mengulum batang zakarnya yang mencanak keras dihadapanku.

Setiap kali batang zakar ayah ku masuk ke dalam mulutku, aku mengemam dan menjilatnya sepuas-puasnya. Menikmati sensasi berahi dosa melakukan perbuatan terkutuk tersebut dengan ayah kandungku sendiri.

"Slurrrppp... Slurrpppp..... Slurrrpppp... Ummm... Sedap...? Sedap tak angah hisap...?" Tanya ku saat batang ayah terlepas dari mulutku.

Ayah yang sedari tadi tersandar pada sofa bilik tersebut, kini memandang ke arahku dengan matanya yang kuyu.

"Sedap sayang.. Angah..." Jawab Ayah dengan ringkas.

"Nak stop?" Tanyaku. Mengusik rasa bersalah yang bermain di fikiran ayahku kala itu.

"Angah... Ni salah.. Tapi... Ummmm... Kenapa angah buat macamni... Ahhhh..."

Aku kembali mengulum batang zakar ayahku saat lelaki itu masih was-was untuk melanjutkan hubungan terlarang tersebut.

Aku tak mahu berhenti. Aku mahu teruskan. Aku nakkan hubungan ni menjadi salah satu tempat untuk aku melempiaskan nafsuku pada masa hadapan kelak.

"Angah tak tahu ayah. Angah tengah stim tadi... Pastu Faris pula tidur. Slurrrppp.... Slurrrppp... Pastu angah turun bawah... Sembang dengan ayah... Slurrrrrpppp.. Ummm.. Slurrrpppp..... And... Ayah pun horny... Stim bila angah duduk atas ayah tadi... Angah rasa kote ayah keras... Macam ni... Slurrrppp... Angah jadi nak... Jadi stim.. Stim dengan ayah sendiri.... Slurrppp... Slurrrpppp...."

Ayah masih tidak percaya dengan apa yang berlaku. Namun tidak pula dia bertindak untuk menghentikan aku. Malah... Batang zakarnya makin menegang keras. Berdenyut-denyut saat aku kemam dalam mulutku.

"Angah.. Ahhhhh... Ayah tak tahu nak cakap apa... Ayah tak tahu... Ughhh... Angah... Sayang... Ahhh..."

"Ayah nak angah stop ke..." Usikku.

"Tak... Entah... Sedap.. Tapi... Ahhhh..."

Aku keluarkan batang batang zakar ayahku dari mulut lalu memanjat naik ke atas tubuhnya. Aku harus pastikan yang aku sempurnakan hubungan ini dengan apa jua cara.

Bibir ayah aku cium. Saat ku lepaskan, aku pandang mata ayahku. Dan aku cium semula. Kali ini... Aku menutup mata dan menikmati permainan lidah ayah kandungku sendiri dalam mulutku.

"Ayah... Malam ni je... Takde sape perlu tahu... Angah dengan ayah je... Biar angah puaskan ayah... And ayah puaskan angah boleh...? Esok kita buat macam tak ada apa-apa jadi..." Pujukku.

Aku tahu ayah masih ragu-ragu. Aku perlu buang perasaan itu. Dan untuk lakukan itu... Aku Cuma perlukan ayah untuk setuju untuk bersama denganku untuk satu malam.

Satu malam yang mana dia berasa selamat.

Selamat untuk melakukan apa sahaja dengan anak kandungnya sendiri.

Selamat untuk berzina dengan darah dagingnya sendiri saat yang lain sedang nyenyak tidur...

Dan semestinya saat ayahku sendiri sudah merasa nikmat tubuh badan anaknya sendiri... Jika berpeluang pada masa hadapan... Pasti dia menginginkannya kembali... Mungkin esok juga ayah sendiri akan menagih tubuh montok anak perempuannya ini.

Dan aku akan berikannya.

"Okay... Malam ni je... Last. Lepas ni jangan buat bukan-bukan dah okay." Kata ayah. Bersetuju dengan cadanganku.

Aku tersenyum mendengar jawapan ayah. Umpanku sudah mengena.

Robe yang membaluti tubuhku kini ku tanggalkan ke belakang.

Jatuhkan ke lantai sofa.

Memberikan pandangan indah di hadapan ayahku.

Tali nightgown ku pun ku tanggalkan.

Ku jatuhkan ke sisi bahuku, lalu menyerlahkan kedua buah payudara milikku kepada ayahku.

*

*

*

Hai guys, ni teaser utk sambungan Tasha - Ayah Part 2.


Kayrin dah update dalam group. Utk chapter ni semua total 8 pages. Hope you guys like it.


Fantasi X KamiWhere stories live. Discover now