EMMA

81 8 13
                                    

Hastaneye vardılar yaklaşık 2saatir hastanedelerdi bir sürü test falan yaptırıldı en sonunda doktor açıklama yapmak için geldi

Doktor:Hastanın yakınları kimler?

Dede:biziz

Doktor:yaptığımız test sonuçları bayan Sano kanser olmuş

Shinciro:Ne!?

O an michirunun dünyası başına yikilmisti.kiz konusmamamisti.manjiro orada yoktu hastane kantinindeydi.

Michiru:t-tedavisi y-yokmu?

Doktor:bu ölümcül bir kanser hastanede kalması lazım her an kritiklesebilir.elimizden geleni yapicaz.

Manjiro kantinden gelir elinde doroyaki vardır.

Manjiro:ee noldu annemin neyi varmış yok dimi birseyi?

Manjiro bunu masum bir şekilde sorar hiç kimse cevap vermez.sonra michiru manjiroya cevap verir.

Michiru:Merak etme annem iyi manjiro hadi gel biz gidip bu doroyakileri yiyelim tamammı?

Manjiro:peki

                                    (Time skip 2 ay sonra)

Michirunun annesi hala kanserli ve hastanedeydi ziyaret zamanları manjiroyla birlikte gormeye falan gidiyorlardı.Öğle vaktiydi.kapı çalmıştı...

Michiru:Ben bakarım

Michiru kapıyı açar ve ona bakan sari sacli küçük bir kız görür.michiru normal bir ifadeyle avazı çıktığı kadar bağırır.

Michiru:DEDE!DEDEĞ!DEDEEE!

Dede:Ne var Michiru ne diye bagiriyon!

Shinciro:Bosver onu Dede sen bana odaklan

Dede:git bak bakim Shinciro noluyo bu kıza.

Shinciro onaylar ve michirunun yanjna varir michiru ve emma sadece birbiriyle bakisiyordur.

Shinciro:Michiru mahalleliyi ayağa kaldirdin be!Noluyo?

Michiru cevap vermez çünkü şu anda sadece emma ile bakisiyorlardi ne emma gözünü kaciriyordu nede Michiru.

Shinciro:Alooo!Kime diyom!?Ayrica bu kiz kim!?

Emma ile Michirunun bakışması devam eder ikiside soğuk bir şekilde bakiyorlardir

Shinciro:Ulan Michiru doğruyu söyle wakasadan cocuk peydahladinda bunca zaman bu cocuk bu yasa gelene kadar bizdenmi sakladın?

Shinciro dalga gecerki michirunun sinirlerini bozar

Michiru:Shinciro salak salak konuşma elimde kalırsın.Ne ara wakasadan cocuk peydahlayip bu yasa kadar nasi büyütelim!

Üzerine dedeleri gelir.

Dede:Shinciro ben seni bak derdi ne öğren diye yolladım sen çene çalıyor.

Shinciro:İyide Dede Michiru cocuk peydahlamis ben napiyim.

Michiru:Bak hala cocuk peydahlamis diyor ya!Benim çocuğum değil diyom salak 15 yaşındayım ne çocuğu!Shinciro varya bazen öyle giciksinki!

Shinciro:Olduğu kadar benim güzel kardeşim olduğu kadar.

Dedeleri emmayi alıp icerde konusur michiru ve Shinciro ne olduğunu anlamaz manjiro diğer çocuklarla karete calisiyordu.sonra dedeleri hepsini karete salonuna oturtur.

Dede:SHİNCİRO,MİCHİRU,MANJİRO,EMMA!BUNDAN BÖYLE SİZ ARTIK KARDEŞSİNİZ!!!

Shinciro:Ha!?

Manjiro:İyide bu kız yabancı değilmi?Emma yabancıların ismine benziyor?

Dedeleri manjironun beynine bur tane cakar ve giderken konusur.

Dede:İYİ ANLAŞMAYA BAKIN!!EMMA MICHIRUNUN ODASINDA KALICAK SIMDILIK!!!

Dedeleri gider michiru hayal kırıklığına uğramış şaşkın gözlerle bakar.

Shinciro:Manjiro kızlardan gerçekten hiç anlamiyorsun

Michiru:Bunu 15 kez reddedilen Shinciro söylüyor.Iyi dinleyin adam tecrübeli 🤣(Michiru dalga geçer sesle söyler bunu Michiru resmen gulmemek icin kendinj zor tutuyordu)

Shinciro:Saydinmi lan!?Pekala emma sen Shinciro abinin dinle dikkat et sakin bana aşık olma haa!?

Emma:Saç şeklin çok garip.

Emma soğuk bir şekilde söyler Michiru gülme krizine girer manjiroda öyle.

Shinciro:Ha Ha Ha!Aman ne komik iki yılan bir oldunuz abinizemi gülüyonuz!?

Michiru:Ama Shinciro Allahını seversen harbiden o sac varya dalga gecilmeye değer bir saç ayrica emmanin sana aşık olacağını nerden çıkarttın be?🤣🤣🤣

Shinciro:Koluma bir kiz taktığımda görürüm ben seni!

Michiru Shinciroyu umursamaz dalga geçmeye devam eder Shinciro da Michiruyu umursamaz ortamdan ayrilir en sonunda herkes ortamdan ayrılır.

                                      (Time skip Akşam)

Michiru emmanin yanina varir.emma hala somurtuyordur.

Michiru:Emma?

Emma Michiruya bakar.ve hiçbirşey söylemez.

Michiru:Uyumicakmisin?

Emma yine hiçbişey söylemez.michiru ise derin bir nefes alıp verir.

Michiru:Seni anlayabiliyorum Emma içindeki o kırıklığı benimde annem hasta...

Emma gözlerini kocaman açıp michiruya bakar ve konusur.

Emma:Nasıl yani?

Michiru:Doğru duydun annemiz kanser ve hastaligin tedavisi yok bence aynı duyguları paylaşıyoruz emma.Bundan sonra beni öz ablanmışım gibi gorebilirsin.

Michiru emmaya gülümser emmanin gözleri parlar ve gülümser.

Emma:Ben çok teşekkür ederim...Abla(kabul ediyorum bu cümle saçma oldu ama idare edin iste)

Ve iki kiz kardeş yatıp uyurlar...

(EVEEET BIR PROGRAM SONU DAHA BIR SONRAKI BOLUMDE GORUSMEK UZEREEE)

WAKASA MICHIRU RESIMLERI

WAKASA MICHIRU RESIMLERI

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.








Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 12 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Shinciro Sisters X Imaushi WakasaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin