5.Masadov zvitok

1K 54 2
                                    

s pohľadu Stilesa

neviem čo sa to so mnou deje, hovoril som si predsa že ju nenechám v tom samú! Keď som ju zbadal pred našimi dverami popadla ma panika, okamžite som si spomenul na noc. Samozrejme som to povedal Scottovi... rozumel mi, ale musíme jej pomôcť. Rozhodli sme sa, že hneď po škole ju uchytíme a vezmeme ju k Derekovi. Myslím, že nás čaká veľa práce...
so Scottom sme dnes mali talentovky do lacrossového tímu. Scott ako kapitán tam musí byť a ja tiež. Prišli sme na ihrisko a videl som tam dosť nových tvári...no čo ma prekvapilo v rade stalo dievča, známe dievča. Doriti veď to je Lydia!

"Scott, hej...Lydia je tu..." ukázal som na rad

" to je zlé, nemala by tu byť" Scott povedal, hľadiac na Lydiu

"musíme ju nejako odtiaľto dostať...nemôže hrať proti ním"

"ako to chceš spraviť...vieš že keď chceš skrížiť cestu vlkolakovi,nedopadne to dobre. Ty zo všetkých ľudí by si to mal vedieť" Scott mi povedal

"viem... ale nemám na výber!" šepotom som zakričal na Scotta

"Mccall, Stilinsky nasvoje pozície budete brániť" kouč zapískal a ja som sa otočil na Scotta

"áno pane" Scott zakričal
so Scottom som si vzal do rúk väčšie sieťky , nasadil helmu a pripravený som stál pred bránou.

"dobre... Schilldová, ukáž mi prečo by som ťa mal zobrať do tímu" kouč povedal, na Scottovej tvári sa vytvoril výraz, ktorý som nevedel identifikovať

"áno pane" Lydia odpovedala ako robot

"doriti! Scott? Čo teraz?" začal som panikáriť. Nemôže ísť proti nám Lydia!

"neviem? Ale snaž sa brániť bránu"
kouč odpískal a Lydia dostala do sieťky loptičku, rozbehla sa oproti nám...bolo jasne vidieť, že je až moc rýchla ako ktorýkoľvek iný chalan v tíme. Kúsok predo mnou sa otočila v smere hodinových ručičiek, poskočila o jeden krok vedľa tak aby sa vyhla mojej palici. Scotta preskočila ako nič, odrazu sa ocitla pred brankárom sama, kde nechybovala a vymietla pravú hornú pavučinu. Kouč odpískal ako góla ostatný tlieskali... Lydia sa na nás pozrela, vtedy som zbadal tú veľkú zmenu. Jej oči nabrali čiernistú farbu. Čo sa to kurva deje?

"Schilldová, potvrdila si mi to čo som si o tebe myslel. Vítaj v našom tíme" kouč radostne povedal
Lydia nejavila žiadne emócie, bola akoby v tranze. Scott do mňa buchol, ktorý vycítil, že niečo s ňou nie je v poriadku. Prešli sme ku nej a tvrdo sme ju stiahli ku nám a vzali ju odtiaľ preč. Snažila sa odtiahnuť, bola silná. Nedávalo mi to zmysel, nemohol ju ešte ovplyvňovať spln, ešte nie je toľko hodín aby mala byť mimo kontrolu. Konečne sme sa dostali do šatne. Zhodila zo seba prilbu a uvideli jej oči. Napokon som mal pravdu, boli čierne. Prisahám, že v tom momente som sa bál viac než keď som bol zo Scottom pri prvom splne. So Scottom sme na seba pozreli celý zmätený a vystrašený. To čo stálo pred nami nebola Lydia...

"Lydia?" opatrne som sa opýtal

potichu sa začala smiať "čo je Stiles?" zdvihla hlavu a nevinno sa opýtala

"ty nie si Lydia" šepol som "kde je Lydia?"

"Prestaň byť paranoidný Stiles" sykla "som to ja Lydia"

"ty nie si Lydia!" Scott zakričal "chceme späť našu Lydiu!"

pretočila očami "asi sme už skončili s pretvárkou" uškrnula sa

"čo si to s ňou urobila?" šepol som

"zobrala som som si ju pod krídlo!" zavrčala "narozdiel od vašich prázdnych sľubov. Neboj sa pomôžeme ti to dostať pod kontrolu" zavrčala " nechali ste ju v tom samu, stavím sa, že by ste ju aj počas splnu nechali samú"

TEEN WOLF (SK)Where stories live. Discover now