29. potrebujeme alfu

254 20 0
                                    

rozhodla som sa pridať ďalšiu časť :) mala som chuť to znova okoreniť tak som sa do toho pustila. toto je okrúúúhla časť! už 30 častííí čožééé? :O a viem že tých časti bude ešte hodne :D 

-neistými krokmi som nasledoval Scotta, ktorý šiel predo mnou. Nemal som odvahu byť na rovnakej pozicií ako je on. Preto som sa radšej držal v zadu. Zrazu som do jeho chrbta narazil...
ja: čo do riti stojíš? (sykol som)
Scott: pozri sa pred seba (zašepkal)
-pozrel som sa smerom pred seba a vtedy ma zmrazilo. Z očí mi vyhrkli slzy...pred nami stála Lydia. No bola otočená chrbtom...chcel som ísť k nej no zastavila ma Scottova ruka. Jasne dal najavo, že nech sa o to ani nepokúšam. Krútil hlavou, že niečo nie je v poriadku. Zrazu sme započuli smiech...
Hara: šťastní, že som späť? (otočila sa k nám)
ja: čo si to urobila? (ztriaslo ma)
Hara: hovorila som, že sa vrátim....opäť ma nikto nepočúval....(smiech)
Scott: prečo nie si mŕtva?
Hara: vy ste tak naivní? Nikdy ste ma nevyhnali...(smiala sa)
ja: ako je to možné? Prečo práve ona? Prečo toto všetko robíš? (sykol som)
Hara: prestaň mi tu fňukať Stiles! (sykla) nič vám nedochádza! Lydia ma potrebuje!
Scott: to sotva...ona sa ťa len chce navždy zbaviť, tak ako my všetci!
Hara: bezo mňa neporazíte smečku álf! Lydia si to uvedomila a preto mi dobrovoľne otvorila dvere do jej mysle (usmievala sa)
ja: nie...to by Lydia nikdy neurobila! (krútil som hlavou)
Hara: je smutné, ako ju podceňujete...
Scott: drž hubu! Hovorím ti drž hubu...(kričal)
Hara: vieš prečo to dovolila? Chceš to vedieť? Ja ti to rada poviem...(smiala sa) trošku som sa pohrala s ňou v Eichen house. Našla si tam milého kamaráta, s ktorým sa rýchlo spriatelila. Musela som tomu trošku podkúriť. Chcela som ju popodstrčiť a to sa mi podarilo. Sama sa rozhodla.
ja: ty nevieš pomôcť! Ty len vieš zabíjať nič viac! (ziapol som)
Hara: dám vám na výber! Buď mi pomôžete zabiť smečku álf a dovtedy ma ochrantite alebo sa navždy rozlúčte s Lydiou. Jej telo a myseľ mi patrí. Môžem jej dať hocikedy povel odísť odtiaľto a zabíjať nevinných. Je to na vás! (uškrnula sa)
ja: ty si taká špina! Prisahám bohu, ak jej čosi urobíš-
Hara: čo mi urobíš? Huh? Si len obyčajný človek, ktorý neuchránil svoju priateľku. Ty sa nazývaš priateľom? Vykašlal si sa na ňu... na všetko bola sama. Nebol si pri nej, keď ťa najviac potrebovala. Ona si to moc dobre uvedomila...
Scott: Stiles nepočúvaj ju...vieš veľmi dobre, že to nie je pravda. Nič z tohto nie je pravda. Všetko si vymýšľa!
Hara: nie Scott, to je krutá pravda. Všetci ste od nej odišli. To len ja som bola pri nej. Stále...
Scott: sklapni! (zreval)
ja: má pravdu...(šepol som)
Scott: nie Stiles...nemá. všetko je lož...
ja: nie...mal som byť pri nej. Stále som mal byť pri nej! Nič rom neurobil. Neochránil som ju...sľúbil som jej ochranu, pomoc a nič z toho som nedodržal. (smrkol som)
Hara: presne tak Stiles...ona ťa potrebovala, ale ty si pri nej nebol.
Scott: Stiles ona ťa balamúti...počúvaš? vždy si sa len zaujímal o Lydiu, vždy si chcel byť pri nej. Stále si sa o ňu bál. Veľmi dobre to vieš. Toto nie je tvoja vina. Nemôžeš zato, že Hara je stále v nej.
ja: mal somju ochrániť! (stekala mi slza)
Scott: všetci sme ju mali ochrániť. Nie si na tom sám...jasné?
Hara: ste ubohí....takto si klamať do očí. (smiala sa) radšej mi povedzte ako teda? Pomôžete alebo dáte zbohom krásnej Lydii?
ja: Scott? Vieš, že nemáme inú možnosť...
Scott: viem Stiles...veľmi dobre viem.
Hara: tak čo?
Scott: fajn...pomôžeme ti. No pod jednou podmienkou...
Hara: neviem, či ste v pozícií vyjednávať! (smiala sa)
ja: odídeš od Lydie.
Hara: ani v nejmenšom. Ste idioti? (smiala sa)
ja: pusti ju! Zničila si jej život! Ona nechce zabíjať! (kričal som)
Hara: mal si to povedať skôr (mykla ramenom)
ja: čo?
Hara: už ma smrť na rukách (smiala sa) chudáááčik, nevedel do čoho ide...
Scott: Lydia nezabila, to ty...
Hara: áno, ale Lydiinimi rukami. (smiala sa)
ja: všetko toto oľutuješ...všetko čo si spáchala. Budeš všetko ľutovať...
Hara: pochybujem...tak či tak. Oznámte to všetkým...Hara je späť. (odcházala)
Scott: kde si myslíš, že ideš?
Hara: to nie je tvoja vec...radím ti, nesnaž sa mi zastaviť. (sykla)
-zložil som sa...posadil som sa na zem a hlavu vložil do dlaní. Neudržal som sa a začal plakať. Scott sa ma snažil upokojiť, no nič nepomáhalo. nič nemá cenu, stratil som najdôležitejšiu osobu v mojom živote.
ja: je preč...(smrkol som)
Scott: Stiles...nezabúdaj, že sme našli Masadov zvitok. Zachránime ju...(objímal ma)
ja: Scott, toto sa vôbec nemalo stať. Nič z tohto sa nemalo stať...mala byť v Eichen house v bezpečí.
Scott: teraz ale musíme ísť za ostatnými a oznámiť im to.
ja: Lydia odišla...a ja som nič preto neurobil
Scott: a čo by si urobil? Proti nej nemáš šancu...
ja: lebo som len človek huh?
Scott: tak som to nemysel...
ja: ale myslel...Scott, nemám pazúry a tesáky. Nie som ako ty ako Derek alebo Bob... jediné čo viem, je všetko dosrať. (sykol)
Scott: (dal mi facku) spamätaj sa človeče. Prestaň sa podceňovať dobre? Si Stiles...tak drž hubu a začni myslieť plan na záchranu Lydie!
ja: tak za prvé au! A za druhé vďaka... (uchechtol som sa)
Scott: keď budeš mať znova mindráky, povedz preberem ťa...
ja: nabudúce ale slabo... (šúchal som si líco)
Scott: prepáč...
>>>>>>>>>>
ja: takže ako začneme....máme problém.
Derek: čo sa stalo?
Scott: ideo Lydiu...
Bob: čo sa deje s mojou dcérou? (znervóznel)
ja: je späť...Hara, opäť ju kontroluje. Opäť je v jej mysli...
Bob: ako to je možné? (krútil hlavou) veď bola v Eichen house... tam mali dať pozor na ňu! (zreval)
ja: upokojte sa...musíme myslieť s chladnou hlavou. Takto si nepomôžeme...
Derek: tak čo navrhuješ?
Scott: Hara nám dala na výber...buď spolu s ňou zabijeme smečku álf, alebo sa môžeme rozlúčiť s Lydiou.
Skyler: a kde je teraz? A čo sa stane potom? Ja nechcem prísť o kamarátku! (smrkla)
Scott:neprídeš...(objal ju) zachránime ju. Musíme...
Brett: takže, ak som to pochopil...Hara má pod kontrolou Lydiu, takže sa pohybuje hocikde...ako vieme, kde ju nájsť?
ja: myslím si, že ona nás nájde...
Scott: niečo ma napadlo...
Brett: bude sa nám páčiť?
Scott: spravíme si menší výletík...
ja: áno, to je presne to čo spravíme. Hara hovorila niečo, že Lydia sa tam spoznala s chalanom. Jediné, čo musíme spraviť je násjť toho chalana.
Bob: fajn...pôjdeme mojím autom.
Scott: Stiles...nemáme veľa času! Zatmenie je o 5 dní.
ja: dovtedy musíme získať Masadov zvitok.
>>>>>>>>
Bob: vieme ako sa volá ten chalan?
ja: vlastne, ani nie...nemali sme možnosť sa jej spytať na jeho meno...(poznamenal som)
Scott: tak zájdeme za Deatonovou sestrou. Však tu pracuje...bude vedieť.
Derek: tak poďme...
Brett: ľudia myslím, že som ju našiel (držala sa za bok)
Derek: čo sa ti stalo? (podišiel k nej)
Layla: ide o Lydiu...ovládla ju.
Scott: vieme, prišli sme za tebou. Potrebujeme vedieť jedno meno.
ja: Lydia sa tu spoznala s jedným chalanom. Nevieš náhodou kto to je? Môže nám pomôcť...
Layla: nie som si istá...ale možno viem o koho ide.
ja: môžeme ho vidieť?
Layla: to bude trošku problém...od našého sedenia som ho vôbec nevidela.
Skyler: čo ak mu Hara niečo urobila?
Layla: počkať...myslím že viem kde je...
Bob: kde?
Layla: Lydiu teda Haru som zastavila kúsok od dverí od pivnice. Tam bude poďte za mnou.
>>>>>>>
Brett: toto miesto je viac desivé ako som si myslel.
Layla: opatrne ľudia, je vlkolak...nevieme čoho môže byť schopný.
ja: nemôže to byť také hrozné?
-pozerali sme každý centimeter v pivnici no nikde nebol...až vtedy som uvidel v rohu chalana, zťažka dýchal...
ja: asi som ho našiel (skríkol som)
Scott: hej? (okríkol ho)
-postavil sa a otáčal sa k nám. Ten chalan bol premený, asi si myslel, že sme nepriatelia. Nevyzeral byť v kľude...
Derek: neprišli sme sem sa byť...upokoj sa.
Theo: kto ste? (zťažka dýchal) kde je?
Layla: Theo, je to v poriadku. Sú tu so mnou. Môžeš sa upokojiť.
-Theo sa opäť premenil do normálu a opäť sme videli jeho ľudskú tvár. Dobre začínam žiarliť. To s týmto sa Lydia zoznámila? A ešte ktomu je vlkolak? Zasiahla ma vlna žiarlivosti. Nebol na to čas, ale predsa som mal chuť ho zmlátiť!
Theo: ja sa ospravedlňujem...je to len obrana
Scott: to je v poriadku. Teraz nám musíš pomôcť.
Theo: ako? Dokopy si nič nepamätám...
Brett: ty si bol naposledy s Lydiou...nezmienila sa s niečím? Alebo skôr Hara?
Skyler: čokoľvek, môže nám to pomôcť...
Theo: neviem o ničom...počkať na niečo som si spomenul...
ja: tak hovor! (sykol som)
Theo: poznala toto miesto, ževraj tu bola vo sne. Tak sme sa tu vybrali. Hľadali sme nejaké stopy, potom sme našli na stene tú zvláštnu vetu, ktorá je mimochodom za vami.
Scott: to je tá istá veta...Lydia ju rozprávala.
Theo: hovorila to...potom si nič napamätám. Zobudil som sa vtedy, keď sa Lydia ku mne skláňala a smiala sa mi. Hneď som vedel, že to nie je Lydia. No potom ma niečo znepokojilo...
Skyler: zacítil si smrť...(zbledla)
-všetci sme sa k nej otočili
Skyler: pretože aj ja ju cítim...
Theo: našiel som telo...bolo schované v jednej z tých skriniek. Bol to jeden z liečiacich. Volal sa Tyler.
Bob: takže už jedného zabila. Ďalší sa jej už nepodarí...
Layla: musíme ukryť to telo...
ja: ako to, že ste tak v kľude. Práve ste našli zavraždené telo jedného z tých čo liečíte.
Layla: Stiles... na tomto mieste to je normále. Už som si zvykla.
Brett: ked ho schováme?
Layla: tam, kde dávame ostatné telá. Prepašujeme ho do „mrazáku"
Skyler: akosi mi prišlo nevolno...(rýchlo dýchala)
Scott: Skyler si v poriadku? (chytil ju za rameno)
Theo: myslím, že má panický záchvat...
Scott: Skyler, musíš z hlboka dýchať...sústreď sa na dýchanie.
Skyler: to nejde...nemô....žem dý-dý....chať.
Brett: no tak Skyler. To zvládneš. Dýchaj z hlboka.
-všetci sme tam stáli v šoku. Dívali sme sa ako Skyler bledne a odchádza do bezvedomia. Zle sa jej dýchalo. Scott nevedel čo robiť, no potom ho niečo napadlo. Pobozkal ju...Skyler bola z počiatku prekvapená, no potom sa aj ona pridala.
Skyler: ďakujem...(objala ho)
Scott: hocikedy (pobozkal ju do vlasov)
Bob: dobre...keď vieme, že Skyler je v poriadku, musíme sa postarať o to telo. Theo ideš s nami.
Theo: môžem? Neviem či ma pustia. Predsa som tu z nejakého dôvodu...
ja: vážne ho bereme zo sebou? (zdvihol som obočie)
Bob: áno...je vlkolak, zíde sa nám.
Derek: nie žeby ma to zaujímalo, ale prečo si vlastne tu?
Theo: um...zabil som svojich rodičov...(sklopil hlavu)
ja: prečo?
Theo: um...nerád o tom hovorím.
Scott: v poriadku. Aj tak tu nie sme kvôli tomu. Tak ideš?
Layla: kľudne ho zoberte zo sebou. Niečo poviem vedeniu.
Theo: ďakujem...(usmial sa na ňu)
Layla: zachráňte to dievča.
Bob: aj keby ma to stálo život. Zachránim svoju dcéru
-Theo si zobral svoje veci. Prezliekol sa do normálnych vecí a vyrazili sme ku Derekovi. Celú cestu som nerozprával. Bol som zažratý do myšlienok a vymýšľania plánu. Nemôžem myslieť negatívne, musím myslieť na Lydiu. Určite by nechcela aby som to vzdával dopredu. Nie ja ju zachránim...oslobodím ju od Hary. Ani som sa nenazdal a už sme boli u Dereka, kde nás čakalo nemilé prekvapenie. Petra sme tam čakali, ale s ním tam bola aj Lydia alias Hara, ktorá ho dá sa povedať zmrzačila.
Derek: Peter? (skríkol)
Hara: ani sa nehýb...(sykla)
Derek: čo tu do riti robíš? (zreval)
Hara: ts, ts, ts...pokoj. neprišla som sa biť! (smiala sa)
Bob: nevyzerá to tak...
Hara: on? Len mi stál v ceste...čo som mala robiť? (mykla plecami)
ja: čo tu chceš?
Hara: no, ako začnem...prišla som kvôli tomu zatmeniu. Ale čóóóó koho to tu máme? Theo? Nevedela som, že tu budeš aj ty! (uškrnula sa)
Theo: prestaň...(sykol)
Hara: si tak sexi, keď sa hneváš! (prichádzala k nemu)
ja: čo to do riti robí? (sykol som)
Scott: myslím, že viem čo....
Hara: no ták Theo...premýšľaj prečo som ťa nezabila. Páčiš sa mi...
Theo: daj mi pokoj...(svietili mu oči)
Derek: Hara ani sa o  to nepokúšaj
Hara: nie? Tak sa pozeraj...
-Hara Thea pobozkala...dosť ťažko som sa držal. Mnou cukalo každou sekundou. Viem, že to nie je Lydia, ale bozká ho Lydiinmi perami. Videl som ako Hara naschvál toto všetko robí. Scott mi dal ruku na plece a tým pádom ma zastavil pred tým čo som chcel urobiť. Theo sa cukal snažil sa vytrhnúť, no Hara ho držala. Avšak Theo sa nasral a premenil sa na vlkolaka. Haru odhodil a ona spadla tvrdo na zem. Theo sa ku nej približoval, chcel ju doraziť, ale my sme ho zastavili. Scott ho upokojil jeho očami a Theo sa opäť premenil do normálu.
Theo: mňa to srašne mrzí...ja som naozaj nechcel.
ja: v pohode... viem, že to ona nebola.
Theo: Stiles vážne ma to mrzí, viem že si s Lydiou. Nikdy by som ti ju neprebral....
ja: Theo v poriadku. Nebudem ti klamať, chcel som ťa zmlátiť. (uchechtol som sa)
Theo: nebránil by som sa! (usmial sa)
Skyler: chalani, čo s ňou? (ukázala na Haru)
Derek: musel si ju dobre trafiť, keď je v bezvedomí! (zasmial sa)
Theo: dúfam, že som Lydii neublížil...
Scott: neboj sa...Lydia momentálne necíti bolesť. Všetko cíti Hara.
Peter: nezabudli ste tu náhodou na mňa? (zbieral sa zo zeme)
Derek: prepáč, ale boli sme zanepráznení ako sa Hara pokúša Stilesa nasrať! (poznamenal)
Peter: dobre, teraz ju môžem zabiť?
Bob: nato zabudni! Mojej dcéry sa ani nedotkneš!
Peter: aspoň som to skúsil...
ja: čo spravíme?
Peter: niečo ma napadlo! (usmieval sa)
Bob: nesúvisí to s tým, že budeme Haru mučiť? (zdvihol obočie)
Peter: je to veľmi lákavá ponuka. No teraz budeme potrebovať alfu...(pozrel sa na Scotta)
Scott: mňa? (ukázal na seba) prečo ja?
Peter: pomocou pazúrov sa jej dostaneš do podvedomia. No nepôjdeš tam sám. Pôjde tam aj Stiles...pokusíte sa dostať Lydiu späť.
ja: ako vieme, že neblafuješ?
Peter: kedy mi začnete veriť?
Derek: asi nikdy...
Peter: hm...no tak či tak, v tomto mi musíte veriť.
Scott: tak fajn...idem do toho.
ja: aj ja...hlavne nech Lydiu zachránime.
Peter: spútajte ju poriadne. A dajte jej aj pásku cez ústa.
Theo: načo pásku? (pozeral zmätene)
Peter: lezú mi na nervy jej reči...
-Haru sme posadili na gauč a pevne spútali. Po pritom sa zobudila, no to už bola spútaná.
Hara: vy ste taký idioti....(smiala sa)
Peter: kde je tá páska? (prevrátil očami)
Derek: idem na to...(nasadil jej ju)
ja: a teraz čo?
Peter: teraz...drahý Scott položí tebe a Lydii na temeno pazúry a vtlačí ich do vaších hláv. (usmieval sa)
ja: č-čo? Prosím? (klipkal som očami)
Scott: čo ak to je len trik?
Peter: už mi začínajte veriť ľudia...
Scott: myslím ju...(uprel oči na Haru)
Peter: aha...
ja: dobre, poďme do toho.
Peter: presne túto položíš pazúry...ak sa nedostanete včas odtiaľ, môžete tam ostať navždy uveznení.
ja: dobre začínam sa báť...
Bob: bude to v poriadku, hlavne ju priveďte späť.
-kývol som. Pocítil som Scottové pazúry na mojej hlave. Potom už len silná bolesť a temnota.

TEEN WOLF (SK)Where stories live. Discover now