Harmadik fejezet

9 0 0
                                    

~*~

Fél 3-kor leadtuk a műszakot a délutánosoknak, akik azonnal fejest ugrottak a kiesebb ember tömegbe. A bár majdhogy tele lett ez ebédet követően. Fáradtan, sajgó lábbal tévedtem fel az 5. emeletre és lépkedtem a szobám felé. A szomszédos ajtó nyílni kezdett és kilépett onnan Mr Tiffin fia.

-Szia.-intéztem felé egy gyors köszönést, azonban mind hiába, levegőnek nézve engem elsétált mellettem. Bunkó- gondoltam magamba. Mit sem törődve a kellemetlen helyzettel, benyitottam saját rezidenciámba -ha lehet annak nevezni- lerúgtam lábamról a cipőt és elterültem a kanapén. Fáradt lábaimat masszírozni kezdtem annak érdekében, hátha elmúlik gyötrelmes fájásom. Pár perccel később azonban a folyamatot abba hagytam, ugyanis ujjaim elfáradtak. Eldőltem, a zsebemből előhalásztam a telefonom és elindítottam egy podcastet a kedvenceim közül. Percek óta csak hallgattam az adást néha még fel is nevettem egy-egy viccesebb szóláson de az ajtómon való kopogás kizökkentett. A lejátszást megállítottam és az ajtóhoz siettem. Ajtómat kitártam magam előtt és meglepetésemre Mr Tiffin fia állt előttem.

-Szia.- szólalt meg és csak úgy ellépett mellettem és az ebédlő asztalhoz sétált. Köpni nyelni nem tudtam úgy meglepett az egész szituáció. Kezéből a -valószínűleg nekem szánt- 3-4 lapból álló papírokat letette az asztalra.- Apám küldött, hogy aláírassam veled. Ha akarod olvasd át.-foglalt helyet. Zsebéből előhalászta telefonját, majd nyomkodni kezdte. Őszintén szólva meg sem lepődtem ezen. Csak a szokásos módon töltötte az időt. Leültem vele szembe a széken és tanulmányozni kezdtem a papírokat. Lényegében határozott idejű szerződés volt. Átfutottam az adataimat és gyorsan aláírtam. Amint ez megtörtént, ő kettő példányt oda csúsztatott, az összes többit a kezébe vette és felállt.

-Ha a továbbiakban problémád adódik szólj nekem, vagy az apámnak és intézkedünk.-szúrta oda és világoszöld íriszeit rám emelte telefonjáról. Aprót bólintottam mert szemeinek látványától elállt a szavam. Kellemetlenül érintett zavarom azonban mire feleszméltem gondolataimból már csak hűlt helye volt. Lassan visszahelyezkedtem a kanapéra és mintha mi sem történt volna folytattam a lejátszást és végig pörgettem a médiát.

***

-Aztán meg a vendég ölébe borította a vörösbort!- mondta Camilla és a szobát hangos nevetésünk zengte be. Kezünkben egy-egy itallal sztorizgattuk végig a kora esti órákat. Nem gondoltam volna, hogy az előttem ülő csak úgy hívatlanul átjön majd kezében két pohárral és egy üveg borral. Nem szándékoztam azonban elutasítani. Mindig jól jön a társaság a magányos órákba.- A legszebb az, hogy a vendég fehérben volt.- törölte le szemei alól a nevetéstől előbújó könnycseppeket. Nevetésünk pillanatokkal később abbamaradt az ismételt kopogást miatt. Úgy néz ki ez a lakás átjáróházként üzemel. Hirtelen felpattantam ülőhelyemről, de pechemre az asztalt is sikerült meglöknöm így poharam egész tartalma az asztalra borult. Jobban mondva a szerződésemre.

-Hagyd csak. Majd én megoldom. -legyintett Cami és azonnal a dolog közepébe vágott. Torkomban dobogott a szívem ahogy az ázott papírt kezeibe vette. Alig telt el pár óra mióta a kezembe nyomták és már is kérhetek egy újabb példányt. Már a puszta gondolatától is borsózik a hátam, hogy eszembe jut, szóba kell álljak azzal az öntelt brittel. Egy újabb kopogás zökkentett vissza. Cami biccentett a fejével az ajtó felé, hogy nyissam ki. Az ajtóhoz szinte rohantam, a kilincset megfogtam és kitártam a bejáratit. Csalódásomra ismét Mr Tiffin fia állt ott.

-Ezt elfelejtettem odaadni.- nyújtott felém egy újabb dokumentumot. Camilla kisebb nesze felkeltette a figyelmét és bedugta fejét az ajtón. Szemei villámokat szórtak a felismerésre szerény személyem felé. Torkomba gombóc képződött mérges szempárjai láttán. Nyelni se tudtam.

A szenvedély hatalma [ Hero Finnes Tiffin FF ]Where stories live. Discover now