Ötödik fejezet

7 0 0
                                    

~*~

Az utolsó ecsetvonásokkal befejeztem szolid sminkemet a tükör előtt állva. még egy pillantást vetettem magamra. Hajam hullámosan hullott vállamra, ami kellőképpen kiemelve arcomat. Táskámat a vállamra akasztottam, kisebb sarkú szandálomat felvettem és elindultam. A hallba érve Camilla már várt engem. Amint meglátott mutató újával az órájára mutatott, jelezve hogy haladjak ugyanis már 5 perce késésben voltam. Kiléptünk a hűvös hotelből a meleg utcára és sietve lépkedtünk a parkolóba az autója felé. Gyors beszálltam Cami mellé az anyós ülésre és kifaroltunk a parkolóból.

-Mire ez a sietség?- törtem meg végül kettőnk között a csendet.

-Nem szeretnék lemaradni az éves prémiumról.- válaszolta az utat figyelve. Számat jól eső nevetés hagyta el kijelentésétől.- Hova csípted ki magad?- kérdezte végül.- Vagy inkább kinek?-arcomra azonnal pír szökött akaratlanul már a feltételezéstől is.

-Nyugodt szívvel bejelentem, hogy senkinek.-válaszoltam minél lazábban, nehogy zavarom feltűnjön neki. Nem is értettem a feltételezést sem, hogy honnan jött neki. Figyelmemet eltereltem és az utat kezdtem el pásztázni, mit sem törődve a mellettem ülő kellemetlen kérdésével. Az út nagy részén a rádióból szóló zene nyomta el a kettőnk között már szinte kellemetlennek mondható csendet. Lassan lekanyarodott egy kisebb, modern épület parkolójába. Amint megtalálta a neki megfelelő helyet kikapcsoltam biztonsági övemet és kiszálltam a járműből. Kis táskámat vállamra akasztottam és a bejárat felé indultunk. Ajkaimra mosoly húzódott amint megláttam az ajtóban állva egy számomra ismerős személyt.

-Szia Abigail!- szólt rögtön amint észrevett.

-Mr Tiffin! Szép napot!- udvariaskodtam, azonban nem bántam, hiszen eddig mindig kedvesen bánt velem. -Hogy van?

-Minden a legnagyobb rendben.- válaszolt- Hero mondta, hogy igencsak kezdesz belejönni a melóba.- arcomon akaratlanul is zavar jelent meg. Pont ő mondja aki a lehető legkellemetlenebbül reagál mindenre? Aki mindenben csak a hibát keresi? Mr Tiffin nevetni kezdett-Nem kell így nézni. Hero mindig nagyon komolyan veszi a munkáját.- vágta rá amint észrevette zavaromat- És ha az megnyugtat, nem ellened irányul ha bármit is a fejedhez vágy- próbált meg nyugtatni azonban hiába, hiszen eszembe jutott, hogyan viselkedett velem az elmúlt pár napban akárhányszor valamit rosszul csináltam.- Na de nem is szaporítanám tovább a szót. Kerüljetek beljebb.- tessékelt be minket. A férfi minden figyelmemet elterelte és már eszembe se jutott, hogy Camilla éppen mögöttem áll. Amikor besétáltunk lábaim automatikusan a halk zene irányába vezettek. Áttértünk egy óriási terembe ahol a dolgozók beszélgettek, táncoltak vagy éppen iszogattak a bárban.

-Gyere igyunk valamit.- ragadta meg kezemet Camilla és húzni kezdett keresztül a kisebb-nagyobb tömegen. Teljesen el voltam szokva az ilyesfajta rendezvényektől. Sosem voltam nagy discoba vagy házibulikba járó típus. Nem mondom, egyszer kétszer megfordultam egy-egy egyetemi buliba, de az egészen más volt. Ott a lényeg az okádásig ivás volt a lényeg, ami nem teljesen az én erősségem. Részegedtem már le egy párszor de sosem tartoztam a problémásak közé. Mindig megbújtam a barátaimmal és elmulattuk az időt. Azonban itt mindenki és minden idegen számomra.

Camilla a pultnak támaszkodva adta le a rendelést a bárosnak, aki egy bólintással jelezte, hogy értette és elkezdte elkészítni az italainkat. Míg vártunk volt időm felmérni a terepet, de egy ismerős arcon mégis megakadt a szemem. Ajkaim hatalmas mosoly ült és felénk tartott amint észlelte jelenlétemet. Az erős izomzatú srác mellénk lépett és lenézett rám tekintettel, hogy majd egy fejjel alacsonyabb voltam tőle.

-Szia Abigail.- köszöntött, majd Camillára terelte csillogó,világosbarna szemeit és biccentett a fejével.

-Szia. Merte vagytok?- vágta oda rögtön Camilla.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 09 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

A szenvedély hatalma [ Hero Finnes Tiffin FF ]Where stories live. Discover now