1. BÖLÜM\1 NUMARALI OYUNCU

7 0 0
                                    

        Casey'nin gözünden;

 Ben Casey. Ünlü bir youtuberım. World Fantasy Online, oynadığım oyunun adı bu ve bu oyunda gayet iyi olduğum söylenebilir. Oyunda 2. en güçlü kişiyim ve amacım 1 numaralı oyuncu olmak. Fakat bu göründüğü kadar kolay değil. Thomas... En güçlü simyacı, 1 numaralı oyuncu. Şu ana kadar ona bir çok meydan okuma yapıldı fakat hiçbiri kazanılamadı. 2 numaralı oyuncu olarak ona hiç meydan okumamam dikkat çekiyordu fakat 3 yıldır sadece karakterimi onu yenecek kadar yükseltmeye çalışıyordum. Sonunda ona meydan okuyacağım gün gelmişti. 

***

    ''Hoşgeldinizzzz'' abartılı bir şekilde söylediğim kelime fanlarımı yani Caselinleri çıldırtmaya yetmişti. Chat'in hızına ayak uyduramadığım için konuşmaya devam etmeye karar verdim.

     ''Bugün de her zamanki gibi WFO (World Fantasy Online) oynayacağız. Fakat daha önce hiç yapmadığım bir şey yapacağım. 1 numaralı oyuncuya yani Thomassw23 adlı oyuncuya meydan okuyacağım. Oynayanlarınız varsa eğer onun ne kadar güçlü olduğunu biliyorsunuzdur. Bu yılın sonunda yapılacak etkinlikte o esnada 1. oyuncu olan kişiye çok özel hediyeler gönderileceği konuşuluyor. Bu yüzden özellikle dikkatli olmamız lazım.''   

    Sonunda chatten 1-2 yorum okuyabildiğimde yazılanlar beni cesaretlendirmişti. Herkes yapabilirsin tarzı şeyler yazıyordu. Ta ki o yorumu görene kadar.

Kullanıcı adı: Thomassw23

  ''Demek beni yenebileceğini düşünüyorsun 2 numara. Dene de gör. Bu oyunda vs atmadığım bir tek sen varsın. Seni de yenince artık daha da ünleneceğim. Gerçi 2 numara olduğunu varsayarsak sana karşı dikkatli olmam lazım değil mi? Bekliyorum. Oyundaki 1v1 yerine gel''

   Thomas gerçekten de benim yayınıma mı katılmıştı. Kullanıcı adım oyundaki ile aynı olduğu için beni bulması çok zorlamazdı ama benim kanalımı bulmak için bu kadar zahmete girdi mi?

     Hızlıca çocuğa arkadaşlık isteği attım ve oyuna girdim. Hala canlı yayında olduğum için bir yandan yorumları okumak bir yandan da vs atmak çok zor olacaktı bu yüzden vs esnasında yorumlara bakamayacağımı söyleyerek oyundaki 1v1 alanına gittim.  Thomas beni orada bekliyordu. 

''Casewyy22, gelmişsin. Gelmeni beklemiyordum. Korkup kaçarsın sanmıştım. Yayındaki tarzın, odan, sesin. Her şeyin bir çocuğu andırıyor.''

''Yalnız ben 22 yaşındayım Thomas''

''Aramızda 2 yaş varmış desene'' Bana böyle bir şey söylediği için bir an garipsemiştim çünkü bu asosyal çocuk bilgilerini asla kimseyle paylaşmazdı. 

''Demek öyle. 24 yaşındasın yani.''

''Bu kadar konuşma yeter. Vs başlasın.'' 

     Bir anda üzerime koşmaya başlayınca asamla durduramayacağımı fark ettim ve hızlıca kılıcımı çıkartarak hamlesini savuşturdum. Asamla ne kadar güçlü olduğumu biliyor olsa gerek çünkü asamı elime almama izin vermeden seri olarak saldırılar gerçekleştiriyordu fakat hepsini savurmamın ardından yanlış bir tuşa basmış olacak ki asamı elime almama zaman tanıdı ve böylece karakterim kanatlarıyla uçabildi. Karakterimi özetlemem gerekirse oldukça güzeldi. Beyaz saçlarım. Sarı bir elbisem bembeyaz ve geniş kanatlarım vardı. Eşyalarım ve kılıçlarım oyunun en nadir itemleri arasındaydı. Bunları parayla bile alamıyordunuz. Evcil hayvanım ise oyundaki eğitilmesi neredeyse imkansız olan golden dragondu. Bu ejderin evcilleştirilmesi için 2 yılımı harcamıştım ve oyunda bir golden dragon sahibi olan tek kişi bendim.

Saç ve yüz:

Saç ve yüz:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Bir Numaralı OyuncuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin