''Yaaa. Ama yanlış tuşa basmıştım ben ne yapabilirim!?'' canlı yayında oturmuş dünkü vs hakkında sızlanıyordum. Chate bakarken beni şaşırtan ve büyük ihtimal asla şaşırtmaktan vaz geçmeyecek mesaj geldi.
''Thomassw23 canlı yayınınıza katıldı.''
''Thomassss!! Umurumda değil rövanş istiyorum dün yanlış butona bastım!'' diye sızlanmaya başlayınca ondan ''beni de yayına ekle'' mesajı geldi. Bu isteğini yerine getirerek onu yayına davet ettim ve yaklaşık 2 saniye sonra siyah ekranla katıldı ve hemen görüntüsünü kapattı.
''Rövanşını kabul ediyorum Casey. Ama şart ve kuralları ben koyacağım. Ve yeri de ben belirleyeceğim.''
''Hızlı anlat şunu.''
''İlk olarak benim simyacı olduğumu ve bundan dolayı yakın dövüşte iyi olduğumu biliyorsundur. Fakat sen bir büyücüsün bu yüzden her şekilde çok adaletli olacağını sanmıyorum fakat eğer asanı, yani büyünü kullanmana izin verirsem uçmayacağına söz verir misin?''
''Kabul. İkinciye geç.'' olabildiğince kısa kesmek istiyordum çünkü şuan parmaklarımdaki adrenalinde 20 Thomas'ı yenebileceğimi düşünüyordum.
''İkinci olarak arkandaki kamerayı görüyorum. Onunla ek olarak ekranını da yayında göstermeni istiyorum ki hile yapmadığını bileyim.''
''Kabul. Uzatma hızlı geç.''
''Üçüncü olarak bu vs de normallerin aksine hayvanlarımız da bizimle yarışacak.''
''Yere geç hızlıca.''
''Bu bir 'saklambaç' gibi olacak. Yani şu ilk başlangıç yerinde yaklaşık 15-30 level arasında olan yağmur ormanlarına gel.''
''Orası olmaz. Diğerleri eğitim yapıyorlardır. Belirli bir seviye altındayken ölünce her şeyimizi kaybediyoruz. Sen de biliyorsun.''
''Umurumda mı sanki?''
''Thomasy bunu kabul edemem''
''Peki Caseyly''
Hayır, hayır. Az önce yanlışlıkla ona taktığım isimle seslenmemiştim değil mi. Bu sadece bir kabustu değil mi. Yanaklarım kızarmaya başlamıştı ki bunu belli etmemeye karar verdim.
''Peki ya, 2.000 lvl yağmur ormanına ne dersin?''
''Anlaştık''
''Orda bekliyor olacağım Thomasy'' kamera ekranına doğru göz kırptım ve bilgisayara odaklanarak en üstteki adaya gittim çünkü o kadar uzun süredir aşağı level yerlerine gelmiyordum ki artık hangi adanın nerede olduğunu unutmuştum ve yukarıdan bakmam gerekiyordu.
Aşağıdaki adalara göz gezdirirken önce önümden bir karartı geçti. İlk başta ne olduğunu anlayamayınca etrafıma bakındım. Bir şey göremeyince tekrar aşağı doğru eğildim fakat tam eğildiğim sırada arkamdan bir rüzgâr beni üne doğru iterek düşmeme sebep oldu. Ben aşağı doğru yuvarlanırken aklıma hayvanımı çağırmak geldi ve hızlıca cebimdeki küreyi çıkarıp havaya attım ve ''Gold Shine'' diye bağırdım. Ejderham çağrıma hemen cevap verdi ve beni yakalayarak yukarı doğru uçtu. Büyük ihtimalle yerimi, yani 2 numarayı almak için saldıran birisiydi.
***
Ejderimle her yeri yoklamamıza rağmen etrafta 1-2 tane antrenman yapan oyuncu dışında hiç kimse yoktu.
Hala yayında olduğunu unuttuğum Thomas ''Ne oluyor prenses?'' diye çıkıştığında hızlıca yayın kamerama doğru döndüm ve ağzımdan tek çıkan şey şu oldu;
''saldırı.''
''Bize suikast düzenleyenlerde de iyi yürek varmış. Öldürdün mü?''
''Arkamdan saldırdı. Shine olmasaydı yere çakılacaktım ve neye mâl olduğunu biliyorsun...'' bu doğru. Her şeyimi kaybetmesem bile bilinçli vs dışında ani bir saldırıda ölürsek eğer 5 milyona yakın level kaybederdim. (elbette ki benim levelime bakılarak yapılıyordu)
''Neredesin?''
''Hava saldırısıyla beni aşağı yuvarladı. Nerede olduğumu bilmiyorum. Etrafım dağ ve ağaçlarla çevrili.''
''Ahh. Kendini nasıl bir duruma düşürdün sen!?''
''Neden ki? Neresi burası?!''
''Aramızda bir kaç milyon level olduğunu biliyorsun değil mi?''
''evet?''
''Orası benim eğitim alanım. 30 milyon seviye alanları...''
''N-ne?! Ne yapacağım?!''
''Hızlıca kaç oradan onlar seni fark etmeden ''
''Çok geç...'' Üstüme doğru yürüyen ve biz oyunculara benzeyen yaratığa korku dolu gözlerle bakıyordum.
SİZCE YENİ BÖLÜM NASILDI PERİLERİM?
HALA DÜZENE KARAR VEREMEDİM. AMA BU HAFTA ARTIK YENİ BÖLÜM ATMAYACAĞIM HAFTAYA İKİMİZİN SIRRINA ATACAĞIM. VE ARTIK BİR HAFTA BUNA BİR HAFTA ONA YENİ BÖLÜM ATACAĞIM
NEYSE ÇOK UZATTIM. BİR SONRAKİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE.
:3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Numaralı Oyuncu
Novela JuvenilOyunda bir numaralı ve en yüksek rütbeli olan Thomas hayatını tamamen oyuna adamış, sosyal hayatı olmayan, yalnız yaşayan ve 24 yaşında bir gençtir. Ona karşın ilk rütbelerde olan Casey hayata bağlı, sosyal, sevilen ve popüler bir youtuber'dır. Case...