1. Bölum GİDİYORUZ

152 9 5
                                    

Arkadaşlar multimedyada selin var iyi okumalar

Merhaba ben Selin 17 yaşindayım hayattaki en güvendigim kişi şuan yanımda yoktu yani babam 3 sene önce ölmüştü bu hayatta sadece ona güvenmiştim oda beni bırakıp gıttı artık kimseye babama güvendigim gibi güvenemiyordum neden annene güvenmiyorsun diye soracak olursanız o bana bir söz vermişti babamdan sonra kimseyle evlenmiycektı ama yarın üvey babamın yanına taşınıyoruz bu yüzden anneme artık güvenmiyorum.

Sabah kalktıgımda annem odama gelip hadi hazirlan baban bizi almaya gelicek sinirle üvey babam diye bagırdım bu arada üvey babamin ismi Eray gardırobumu açip kot şortumu gıyıp üzerinede mavi renkte kısa ve uzerinde "COOL" yazan tişortümü giydim ayakkabı olarakta superga larımda siyah olanı gıydım saçımı da acık bırakmiştım ben sarışin ve mavi gözluydum yakın arkadaşlarım barbie bebek derlerdi. kapımıza gelen Eray amcayı gordum aşagı indim Eray amca bana merhaba selincim nasılsın diye sordu ona nasıl olmamı istersin diye agrasif bir cevap verdim aslında agrasifligim ona degildi annemeydi. Arabaya bindik evleri dıştan çok buyuktu evin bahçeside öyle arabayı park edip eve girdik evde bir tane hizmetli ve uşak vardi solana giriş yaptıgımızda koltuga yayılmiş biz gelince bile toparlanmayan birini görüyodum. Eray amca Melih diye seslendi Melih oflayarak yukarı çıktı Eray amca arkasından yemek yemiycek misin Melih ses vermeden yukarı çıkmasına devam etti Eray amca kusura bakmayın dedi annem nolucak Eraycım dedi duydugum kelimeyle midem bulandı "ERAYCIM" mı? Annemin böyle demesini hiç bi zaman alışamıycam sanırım akşam yemegini yedikten sonra hizmetli odamı gosterdi ve gitti odanın içi çok güzeldi birde bana ait bir banyosu vardi ama bunların hiç biri önemli degildi. Yoruldugum için banyo yapmaya karar verdim banyodan çıktıgım da melih ordaydı hemen çık odadan diye bagırdım tamam sakin ol seni böyle görmeye meraklıgı degilim sadece babamlarla dışarı çıkıyomuşuz dedi tamam çık dedim ve kapıyı kitleyip giyinmeye başladım. kot şort ve elime rastgele bir tişort giydim altınada nıke spor ayakkabı mı gıydımsaçlarımıda topladım melihte çok yakışıklı olmuştu ne düşünüyorum ben o benim abim üvey olsada ona aşık olamazdım. Annem ve Eray amca hazırdılar Melih aşagı inince arabaya bindik ve gittik onlar bir cafe de oturdu bizde oturuyoduk ama dişarıda ki masalarda Melihe döndüm ve sen hep böylemisin dedim nasıl yani hep umursamaz bi tavrın var dedim. Sen bunları düşünme dedi ardından sırıttı bir şey diyecektim ki annem ve Eray amca gelip hadi gidelim dedi. Arabaya binip eve dogru gidiyoduk yol bana uzun gelmişti ama sonunda eve varmıştık Eray amca hepiniz gelin bir şey konuşıcam dedi hepimiz ordaydık bana döndü ve Selin sen Melihle aynı okula gideceksin dedi hayır olmaz bütün arkadaşlarım eski okulumda deyıp üzüldüm annem ordan burdada arkadaşların olur dedi üzülsemde kabullendim Eray amca yarın okul alişverişine çıkcaz dedi şimdi herkese iyigeceler dedi odama çıkmaya başladım Melihte oyle yolu mu kesip okulda beni tanımıyomuş gibi davran dedi o kim oluyoda bana emir veriyo.

Devam edicek votelemeyi unutmayın yorumlarınızı beklıyorum😊☺️😊📝📝

ÜVEY   KARDEŞİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin