Canla aranızda birşey mi var dedi ona hayır dedim hayvanca telefonu elimden oldı ve yazısmalarımızı okudu zaten bir sey yazmıyodu selam , naber gibi melih telefonu yataga fırlattı ve odadan cıktı nesi vardı bunun deli gibi davranıyıdu
Sabah olmuştu midem çok bulanıyodu başımda donuyordu okul kıyafetlerini giydim bugun test sınavı olmasaydı gıtmezdım ilk gunden test sınavı mı olur ya. Okula Melihle beraber gıdcektik kahvaltı hazırdı anneme hasta oldugumu belli etmemeye çalıştım kahvaltımızı ettik be okula gıttık Can beni bekliyodu okulun içine girdigimde selam naber demişti iyi sen diye karsılık verdim bende iyi dedi ve melihin yanına gıttı ne konusuyorlardı acaba Can yanıma geldı ve sınıfa çıktık beni sınıfın ortasında durmamı soyledı Melih , Cansu , Eren , gamze ordalardı baska kımse yok Can bana dogru geldi ve seni seviyorum benimle çıkarmısın dıye bagırdı Melihe baktıgım gozlerını devırmiş yere bakıyodu goz goze geldık hemen kafa mı cevordım Can benden yanıt bekliyodu ben kararsızdım ee sey ben yani dedim ve odane Can benim öpmeye başladı sırtım tahtaya yapıstı ve onu zor olsada ittim ve tokat atıp kosarak sınıftan çıktım Can arkamdan bunun bedelini odıyceksın dıye bagırdı basım cok dondugu için yere dustum gozlerımı actıgımda hastanedeydim basımda Melih vardı ıyımısın dedi ewet ıyıyım hadı ewe gıdelim dedim tamam gel dedi ayaga kalktım ama duramıyodum Melih beni kucagına aldı o anda bana yakınlasmaya basladı beni opucekti hemen kafamı degiştirdim ewe vardık annem ve babam yoktu bir iki saat gecmişti Melih ve ben odakarımızdaydık kapı çok sert çaldı ikimizde asagı indik ben kapıyı açtım ve karsımda Can bilegimden tutuyodu hemde sıkarak o kadar çok sıkmıştı ki çok acıyodu beni çekti ve itti yere düşmüştüm Melih karısarak napıyosun sen kendine gel yaa o bugun bana tokat attı bunun bedelini odıycek yaaa Can saçmalama gıt goruceksin Selin bunu odıycen odıycen!!! Bilegim mosmordu çok acıyodu Melih hemen saralım gel dedi bilegimi sardı ve oturuyoduk telefon çaldı arıyan annemdi alo anne nerdesiniz kızım biz gec gelicez trafik çok var siz uslu durun tamam mı tamam anne bay bay Melih annemler gec gelcekmiş iyi tamam ben partiye gıdıyorum ergen sana baaay ben nolucam orasını sen dusun ben de geliyorum ıyı tamam ergen bana ergen deme o zaman tavşan onu da deme yaa nediyım sana selin de ya bu benim adım ıyı tamam hadi hazırlan tmm .... hazırım hadı gıdelim partiye vardık Can ordaydı iyice Melihin yanına yanastım Can yanımıza geldi ve özur dılrım dedi ben seni öpmemeliudom beni affettın mı benn bilmiyorum benimle dans edermisin seyyy Can hadi ama pekıı tamam dur surda gelıyorum cicegimi alıyım hazır mısınız 1 2 3 simdi . Aaaaaaaaaaaa ustum basim sari boya olmustu Can in yanina gittim ve seni pislik senden nefret ediyorum dedlm arkami donup yurudum sonra geri donup Can boyali halimle sarildim Can ben itti ben ardindan odestik dedim oda ne iki ayi gibi adam kollarimi tutuyodu aaa birakin benii aaaa etraftaki kimse bisey yapmiyodu Melih nerdesinn Can bana yaklasti ve simdi odesicez diyip bana vurucakti tam o sirada melih geldi ve cani itti sen napiyosun boyle karsilik veritosun seni adam sanmistik sen seyden baska bisey degilsin defol Can bisey demeden gitti bizde ewe gittik Melih bana iyimisin diye sordu ewet iyim dedim. ben odamdayim dedim hay aksi sarz aletim melihte tik tik sey melih sarz aletim kalmis aaaa bune be upssss sey pArdon ustune dusmek istemezdim Selin napiyosun sen deminden berri kulaginda kulaklik mı var ewt ama ustum desın aa sey pardon kalkamıyorum tama dur itcem seni ovvv dustum dirsegım gel tut elimi saol yanlız sarz aletim hee dogru al saol odamdayım gece olmustu uyuyodum odama biri girdi Melih seyyyy selin ben ben bişeyim kalmış onu alıcaktım sabah ta alabilirdin ee haklısın bu arada gozlerın cok guzel NE yanii seyy guzel gozlerin rengi ahhh nediyorum neese bay Melih dur bayyy dedim ya bayy ben bu kıza asık mı oluyorum???
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜVEY KARDEŞİM
ChickLitAnnemin yeni biriyle tanişmasıyla hayatımın degişicegine emindim özellikle bir üvey kardeş sayesinde___