3. Bölüm PARTİDEYİZ

78 7 2
                                    

Multımedyada gamze eren ve can var sırayla gıdıyor ıyı okumalar😊

İçeri girmiştik parti kalabalıktı Melih ve Cansu kendi arkadaşlarının yanlarına gıttıler bende mecbur onların yanına gıttım hepsi bana bakıyodu ordaki 2 çocuk bana selam demişti bende onlara selam vermiştim Melih beni çekerek bana bak ergen git başkalarıyla takıl sen bana ergen diyemessin dedim ve burda kimseyi tanımıyorum o zaman gıt taniş yinede onun yanındaydım. 2 tane çocuk bana adlarını söylemişlerdi birinim adı Eren diyerinkinin adı Candı. Erenin sevgilisi vardı Cansunun en iyi arkadaşi gamzeyle sevgiliydiler ama Can kimseyle çıkmıyordu görevliler bizi içki veriyordu ben içmiycem demiştim ama Can ısrarla içmemi istedi bende becburem peki dedim içki içmeye hiç alişik degildim içkiyi içmeye başladıgımda başım dönüyodu Can dansa kaldırdı yanlişikla Melihe çarptım ve onunla yakınlaşıp onu öptüm ben onu öptüm inanamıyordum Melih beni itti ve napıyorsun dedi çok utanmiştım şarkı durmuş herkes bana bakıyordu hemen partiyi terkettim aglayarak. bit taksi çagırdım ve evr gıttım içeri girdigimde kimseye bir şey demeden odama çıktım uyumak iyi gelecektı. yatagımın içine girdim uyumaya çalışıyodum ama biri merdivenlerden hızlıca çıkıyodu kim oldugunu düşünürken...

Yorumlarınızı ve votelerınızı bekliyorum.....🌟🌟🌟

Arkadaşlar devamını getireyim mi???😊

ÜVEY   KARDEŞİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin