MELİHİN AGZINDAN
Ben Seline mi aşık oluyorum ama olamaz benim sevgilim var ve o benim üvey kardesim sabah olmustu aşagı kahvaltıya indim selin de ordaydı kahvaltısını yapmiş okula gidiyordu hemen kalkıp kolundan tuttum dur beraber gideriz dedim ama ben kendim giderim demişti peki o zaman cansu arıyodu
- Alo efendim cansu
- Askim seni ozledim bulusalim
- Cansu zaten okulda görüşüyoruz
- iyi tamam bay bay Melih
- BayOff bir de cansu var yaa. Okula varmiştım sınıfa çıktım erenle oturuyoduk hemen yanına gıttım olanları anlattım Eren benim çocukluk arkadasım iyi anlasırız Selin sınıfa gelmişti yanında tanımadıgım bir çocuk kim di o ve ikisi napıyorlardı.
SELİNİN AGZINDAN
Nese gorusuruz sen sınıfına git. Sırama geçtim cansuyla oturuyodum o gıcık siyah çiyan la Melih gelmiş sırasın daydıdaga Cansu gelmemişti oh çok güzeldi işallah gelmez dersin defterini çıkarıyodum Melih kolumdan tutup beni kaldırdı ve kolumdan surukledi dur napıyosun bırak kolumu manyak. Kim o nediyosun Melih ya diyorumki demin önce yanındaki çocuk arkadasım hem sanane yaa arkadasın hangi sınıftan çıkıyomusunuz sanane git basımdan sole çıkıyomusunuz offf hayır benim en yakın arkadasım bizden kucuk eski okulumdan megerse buraya tasınmıslar anladın mı şimdi git başımdan Cansu yanımıza geldi askim napıyosun burda giç konusuyoruz nese gel canım sınıfa gidelim tamam sen gıt geliyorum askım bana bak selin sevgilimden uzak dur yoksa- yoksa ne ben sevgilinle ugrasmıyorum o benimle ugrasıyo sende benimle ugrasmaktan sıkılmadın senin manyak deli sevgilini napıyım siyah çiyan. Sen ne dedin SİYAH ÇİYAN dedim zorunamı gitti Cansu kızgın bir şekilde sınıfa gıttı bende yan yana oturuyoduk derste ayama bastı hemde bilerek ders bitmişti merdivenleri inmeye basladım bahçeye geldim naber Selin iyi senden naber gamze iyi gelsene sana onemli bişey sorcam tabi sor burda olma okulun arkasına gidelim tamam okulun arkasındaydık gamze bana baktı ce ahh seni şapşal dedi alaycı bır şekilde ondan sonra agzıma bir bez dayadılar ve gozlerim kapandı gozlerımı açtıgımda sadece bir tane işik yanıyordu çok korkuyodu kim beni kaçırdı gamzeyle arkadas olan biri Can olabilirdi partiden sonra gorusucez demişti . ya baba kotu bişey yaparsa İmdaat yardım edin diye bagırırkan...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜVEY KARDEŞİM
أدب نسائيAnnemin yeni biriyle tanişmasıyla hayatımın degişicegine emindim özellikle bir üvey kardeş sayesinde___