Sabahın ilk ışıklarıyla gözümü açtığımda dersimin başlamasına daha 4 saatin olduğunu görünce uyumaya devam etmek istedim ama yatakta dönmekten başka bir sonuç elde edebildiğimi sanmıyorum. Uyanıp kahvaltımı bile yapmadan deniz kenarında yürüyüş yapmak istediğimin farkına vardım. Evim denize biraz uzaktı yani ya arabamla yada vesaitle gitmem gerekiyordu tabi ki arabamı seçip direksiyon başına geçtim. O anda uyku sersemliğiyle fark edemediğim bir şeyin sileceklerim de olduğunu anladım. Arabamdan inip küçük not kağıdını elime aldığımda bugünlerde içimi ürperten o duygunun etrafımı sarması nedense beni şaşırtmamıştı.
Notta "Her zaman ki gibi bu sabahta çok güzelsin." yazısını okuduğumda ellerim titremeye başlamıştı bile.
Sağıma soluma endişeyle baktığımda etrafta kimseyi görememiştim. Ama bu notlar artık fazlasıyla canımı sıkmaktaydı. Tam o sırada elime telefonumu aldığımda birden telefon çalmaya başladı. Arayan yine gizli numaraydı. Korkudan ne yapacağımı bilemediğim için ilk çağrı uzun uzun çaldıktan sonra sustu. Ve ardından bir mesaj daha geldi.
"Ben her yerdeyim sevgilim.Etrafına bakınmana gerek yok. Ben her yerdeyim..."
Hemen direksiyon başına geçtikten sonra hızla arabamı oradan uzaklaştırdım. Ve kızlara mesaj attım.
"Kızlarrr acil durum hemen her zamanki yere geliyorsunuz."
İlk cevap Zeynep'ten gelmişti. "Sabah sabah rüyanda bizimi gördün neden bahsediyorsun sen?"
Ve onu destekleyen Rabik "Kızım zaten gece geç yattım bak önemli değilse hiç boşuna kaldırma beni." "
''Saçmalamayı bir kesinde hemen gelin diyorum acil durum ya neyini anlamadınız acaba." kızım ölüyorum kalkın gelin desem benim bu saf arkadaşlarım uykum var helvana yemeye yetişiriz diyecekler.
Allahtan beni anlayan biri çıktıda Kumsal olaya müdahale etti. "Ne olduğunu merak ettim hemen geliyorum sizde kalkın hemen!!" "Tamam ben 10 dk orada olmuş olurum ." yazdıktan sonra kapılarımı kilitleyip hızımı biraz daha arttırdım ve nihayet buluşma yerimize varmayı başarabilmiştim.
İlk gelen Merve oldu. Bu kız kesinlikle dakik hep içimizde ilk buluşma yerine ilk gelen o olur.
"Ne oldu?" diye yanıma oturduğunda aynı şeyleri yüz kere tekrar etmemek için sabretmesini söyledim. Sırasıyla Kumsal , Zeynep ve Rabia'da teşrif ettiğinde hemen söze girdim.
"Kızlar hani size dün anlattığım gizli numara sapığı vardı ya dün gece tam yatağıma girdiğimde bir mesaj aldım." "Eee ne yazmış?" diyen Kumsal'ın kafasına bir tane vurduktan sonra "Bir susta anlatsın kız!" diye çemkirmişti Rabik.
"İlk attığında 'Beni özlediğini biliyorum birtanem' yazıyordu ben daha ne saçmalıyor bu manyak diye düşünmeye başlamışken ikinci mesaj geldi. ' Gelecek olan her mesajım seni bana bir adım daha yaklaştıracak hayatımın anlamı...' yazdı ve gecenin son mesajı 'Her gece yatağına girdiğinde benden başka kimseyi düşünmemen için mesajımı bekle hayatımın anlamı'. oldu ve kızlar dediği gibi bunun kim olduğunu düşündüm bütün gece sabahta uyanıp yürüyüşe gideceğim sıra silecekte bir yazı buldum. Her zaman ki gibi bugün çok güzelsin yazmıştı ardından telefonum çalmaya başladı gizli numaradan ve bende panikle açmadım. Ve son mesaj 'Ben her yerdeyim sevgilim.Etrafına bakınmana gerek yok. Ben her yerdeyim...' yazıyordu. Kızlar ben çok korkuyorum resmen peşimde kim olduğunu bilmediğim bir sapık var ve sürekli beni gözetliyor.Ne yapacağım hiç bir fikrim yok lütfen bana yardım edin lütfen ." deyip Zeynep'in omzuna başımı yaslayıp ağlamaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Erotomani [ASKIDA]
ChickLit" Kavuşmamıza çok az kaldı Aylinim..." Şaka mıydı bu gecenin bu saatinde, gizli numaradan atılan mesajda neyin nesiydi böyle. "Beni özlediğini biliyorum birtanem" Allahım çıldırmak elde değil kim bu manyak? " Gelecek olan her mesajım seni bana b...