LOVE İS TAEKOOK'3

31 7 8
                                    

Ben sizi unuttum yavrularım hshznwhjzb.
Valla çok üzgünüm nys kendimi affetirmek için bu bölümü uzun tutucam(şüpheli)
İYİ OKUMALAR DİLERİMMM💝
......

.....


"BİR HAFTA SONRA'
Yeni düzenimizi kurmamızin üzerinden 1 hafta gecmisti,babamın işleri gayet iyi gidiyordu ve ben her gün taehyung'la vakit geçiriyordum.

artık sesine alıştığım çan sesine uyandım nedensizce huzur veriyordu bu ses.Uyandigimda babam yoktu çünkü erkenden görevine gitmişti,annemde hazırlanıp aşhaneye indi.

Bende hemen üstümü başımı düzeltip taehyung'un yanına gittim daha doğrusu odasından 25 dakika çıkmasını bekledim.Şu sıralar sırf taehyung için düzenli kahvaltı yapmıyordum çünkü onunla gecircegim zaman daha kiymetliydi.

Sonunda odasından çıkmıştı gene harika görünüyordu ama yüzü hafif asıktı nedenki? Nolmustu?
Bahçeye çıkana kadar ikimizde konuşmadık ardından taehyung
"Bugün ne olduğunu unuttunmu cidden kookie"

Taehyung'un sorusuyla kitlendim bugün ne vardı?Hatırla jungkook hatırla.EVET! Doğruya bugün guzeler güzeli tetem doğmuştu.
Tabiki sanki cidden unutmuşum gibi küçük bir rol oynadım ama fazla uzatmadim.

"Hmm bilmiyorumki tete ne vardı bugün,özel bir günmü?"
Taehyung kızgın bir ifadeyle
"Yok bişi KOOK yok bişi"
Sanırsam şakaya bir son vermem lazimdi.
"Tamam tamam kızma hemen bugün senin doğum günün biliyorum tetem"

Açık söz olarak ona ilk defa tete demek yerine tetem demiştim ve sanırsam hoşuna gitmişti ardindan  bana hafif tebessüm etti.
"Çok korktum jungkook unuttun diye ciddiyim kizicaktim"
Hafif bir kahka attım ve sohbet ede ede gene bahçeyi turlamaya başladık.

Şatoya olduğundan daha erken girdik çünkü bugün taehyung adına bir balo yani nasıl derler bir davet vardı ve hayatımda ilk defa bir baloya katilicaktim.
Taehyung ile vedalastiktan sonra hemen odaya çıktım,yatağın üzerinde bir not ve takım duruyordu.

"Kim koymuştu bunları buraya"
Diye söylendim ve notu açıp okumaya başladım.
"Sevgili jungkook bunlar benden sana hediye bu 1 hafta içersinde bana kattığın şeyler için müteşekkirim,akşamki balonun en yakışıklısı ol lütfen"
            Sevgilerimle kim taehyung.

TAEHYUNG'MU?!!
bunlari o mu göndermişti
Benim icinmi?okurken resmen çığlığı bastım.O kadar çok mutluydumki kimse mutluluğumu bozamazdi.

Sabırsızla akşamı bekledim ve taehyung'a vereceğim hediyeyi benden 1 yaş büyüktü 17 yaşına giricekti bugün ben ise 16'ma girmiştim bile çok olmuştu.

Kafamdaki düşünceleri silip taehyung'a yaptığım bir kolye ve içinde birkaç resmimizin olduğu bir defter yapmıştım.Aladabilirdim ama taehyung el yapımı şeyleri daha çok hoş buluyordu.
Ah benim minik kalplim...

Sonunda saat akşam 7 olmuştu ailecek hazırlanmıştik.Babam ve annem çok şık gorunuyordu,ve tabikide bende aileme çektiğim için şık ve yakışıklı gorunuyordum.
Misafirlerin kral junnie ve taehyung gelmeden salonda olmalari gerekiyordu.

Aslında babam bugün salonda görevli olucakti bir hizmetkâr olduğu için ama kral junnie bunu kabul etmemiş ve onu salona misafir etmişti.Sanirsam kim junnie ile babamın araları çok iyidi buna sevinmiştim.

Aradan yarım saat geçti ve kral merdivenlerden aşağı indi tabiki herkes coşkuyla alkışladi.ardindan küçük bir konuşmak yapıp taehyung'u cagiricagini söyledi.

"Hanımlar ve beyler sevgili oğlum taehyung'un doğum günü davetiyesini onemseyip bu davete katıldığınız için teşekkürlerimi size sunuyorum ve uzatmadan sevgili oğlum Kim taehyung'u huzurlarınıza sunuyorum"

Siktir jungkook noluyor sana!?
Kalbim kralın konuşmasından sonra hızlı atmaya başladı sadece taehyung aşağı inicekti ama kalbimin atışını salondakiler bile duyuyordu.SAKİN OL JUNGKOOK SAKİN OLLL!.

İniyordu, güzeller güzeli kim taehyung:um harikulade bembeyaz takım elbisesiyle iniyordu.O kadar harikaydı ki
Kuğu gibiydi...

Taehyung indikten sonra klasik olarak herkese geldiği için teşekkür etti ardından herkese kadeh dağıtıldı.
Hazır taehyung'un çevresi boşken yanına gitmeye karar verdim ama birisi vardı kimdi o.

Benim minik kuğumun ellerini öpüyordu ve taehyung'da bundan hoşlanmış gibiydi.
Hayır, duygularım ölüyordu.
Taehyung napiyorsun...

...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
EVETTTTT.suan bana küfür ediyor olabilirsiniz ama üzgünüm biraz heycanlanin.Ama küçük bir spolier veriyim taehyung ve o adam sevgili değil en azından içiniz rahat olsun.
Umarım okurken sıkmamisimdir sizi.KENDİNİZE COK İYİ BAKİNNNNN💝💝💝
...
...
...
...
...
...
...
...
...

KENDİNİZE COK İYİ BAKİNNNNN💝💝💝

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🍁🍁🌟
...
...
...
...
...
...

🍁🍁🌟🌟

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🍁🍁🌟🌟

LOVE İS TAEKOOK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin