Evet yavrularimm sonunda yeni bölüm geldiiii.su sıralar hafiften olsada moralim acayip bozuk yavrularım aklıma çok bisey gelmedi bu bölümde umarmki sıkılmasiniz.sizleri cooookkkkk seviyorum.iyi okumalar bebeklerimmm🤍🤍
....
....
....
....
....
....
....
...
...
...
...
..."Jungkooktan"
Hepimiz bit koltuğa oturduk,ve kimseden bir ses bir soru bile çıkmadı.Cunku hepimiz şaşkın ve neyin ne olduğunu anliyamiyorduk.Yaklasik yarım saat koltukta sesiz kaldıktan sonra."Tamam bu kadar yeter kim junnie'nin dediğini duydunuz artık burdayız ölümüne kadar ve yasicagimiz yılı teknolojiyi herseyi öğrenmemiz lazım"
Dedim.Ardından annem
"Jungkook haklı,yarim saattir oturuyoruz,birazcık bilginin bize zararı olmaz" diye sözüme katıldı.
Taehyung ve babam onaylar bakışla koltuktan kalktılar.Ev o kadar gariptiki ama çok lüks duruyordu,tam zengin eviydi.Kendimi sanki farklı bir paralel evrene isinlamis gibi hissediyordum.Annem hemen aşhane gibi olan yere adım attı.
Çok garip aletler vardı ve biz yılımızı çeşmeyi zor bulurken bu yılda çeşme evdeydi hemde çok garip bir tarzdaydi.Annem çeşmenin yanında bulunan kolu yukarı kaldırınca bir an şu aktı.
Hepimiz başta garipsedik ama çok ilginç ve güzeldi.Annemin sanırsam bulunduğu yer çöm hoşuna gitmişti çünkü bisuru garip alet vardı.
Sanırsam ilk evi sonra dışarıyı sonra yoreyi sonrasında ise teknolojiyi derken...
Böyle akıp gidecekti artık hayatımız....
"Aradan 7 saat sonra"
Neredeyse bütün evi kolaçan etmiştik ve bisuru alet öğrenmiştim.Ozellikle sanırsam bu yılın vazgeçilmez bir icadini yaniiii "akıllı telefonlar"
Herseyi hemen öğrenen bir hafızam olduğu için tabi taehyung öle birlikte telefonun ne olduğunu cozmustuk.Saat baya geç olmuştu gece 2 ye gelmek üzereydi ve komik olan tarafı hepimiz sanki bir tiyatrodan kaçmış gibiydik,üst katta gördüğümüz kıyafetler sanırsam bu güne özel kiyafetlerdi.
VAY ANASINI AMK KIAYAFETE KADAR DEĞİŞİKLIK VAR.Annemle babam kendi odalarına çekildiler yatmak için ve bizde taehyung ile kendi odamıza çekildik.
"Taehyung şey sanırsam üstümüzü çıkarmamız lazım"
Dedim ve taehyung
"Evet?noldu bendenmi utanıyorsun"Donup kaldim.Ne diyordu bu pezevenk-ohom neyse aldırış etmeden
"Olamazmi utanıyorum ne var yani iki dakika odanın dışına ciksan"
Dedim.
Ardından pis bir siritmayla taehyung."Dışarı cikmicam jungkook,arkamı dönüyorum öyle soyunursun"
Kekeleyerek bireyler Dedim ama taehyung hiç bir şekilde umursamadı.
Dayanabilirsen dayan jungkook Cabbar dayan.Hemen hızlıca üstüme garip kıyafetler giydim ama acayip rahatlardi.Tabi ben giyinirken taehyung arada bir hızlıca bana bakıp tekrardan arkasını dönüp duruyordu.Off koca bebek tam yaa.
Tabi taehyung giyinirken benden sonra onun gibi yapmadım hatta sanırsam bakiyormuyum diye bile kontrol etmiş olabilirdi.Cok manyak bir çocuk bu.
Yatacağımız yer o kadar yumusaktiki anlatamam sanki uzun yıllar sonunda aradığım rahatliya kavuşmuş gibiydim.
Hemen yatağın içine girdim ve girdiğim an kendimi çok ama çok huzurlu hissettim.Veee tabiki taehyung ile aynı yatağı paylasiyorduk.
"Sanırsam tatlı bıdık baya yorulmuş bugün herseyin ismini ogreniyim derken"dedi taehyung.Tatlı bidikmi?Kalbim yerinden çıkacak gibiydi o kadar çok uyanmıştımki utançtan yanaklarım kıpkırmızı olmuştu off bu çocuk deli ediyor beni.
Hemen kendimi toparlayıp taehyung"a döndüm yüzümü.
"Ne yani olamazmi yeni yaşadığım yeri bilmek bu yılı bilmek istiyorum sadece"
Diye bir tepki gösterdim.Dudaklarimizin birbirine deymesi çok yakındı derken birden telefon çaldı.
"Sikiyim böyle işi bu seste ne ya"diyerek sinirlendi taehyung."Şuraya basacaksın sanırsam sonra açılıyor ,ve galiba seni birisi arıyor" dedim.
Taehyung dediklerimi yaptı ve aniden bir ses geldi."Selam taehyung,Ben babanın çok yakın bir arkadaşıyım ve aldığım haberlere göre artık bu yılda kalicakmisiniz."
Dedi bir adam ve nedensizce taehyung hiç bir şekilde ses etmedi."Yarın sizi evden ben alacağım ve ardından uzun uzun herseyi açıklamam lazım size saat 11.00 da evin önünde bulunun"dedi ve telefon aniden kapandı.
Taehyung ve ben birbirimize şaşkın şaşkın baktık.Tanrim sen bizi koru lütfen.Yarin ne olacaktı?.
...
...
...
...
...
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOVE İS TAEKOOK
Short StorySeni gördüm ve kalbimin atışları minik minik çarptı tetem sen benimsin bende seninim...