- Kurwa! - Rzuciłem cały stos papierów na biurko, niezdarnie się na nim opierając. Nie mogłem uwierzyć własnym oczom. To, co budowałem, przepadło. Na zawsze.
Laura mnie zdradziła, a ja jej wybaczyłem...
Pierwszy raz.
Drugi.
I za trzecim...Postanowiłem to zakończyć.
W naszym małżeństwie od dłuższego czasu się nie układało. Od pierwszego konfliktu, do pierwszej zdrady Laury z niejakim Nacho.Włożyłem bardzo dużo wysiłku, by ją zdobyć. Kilka lat jej szukałem... uganiałem się za nią.
Myślałem, że jest to pierdolony ideał.
Jednak pozory mylą.
Laura okazała się zdradliwą suką... W moich oczach już nie była tą samą Laurą, którą zobaczyłem wtedy 1 raz na lotnisku. Reszta to tylko wyobrażenia.- Papiery rozwodowe - wystawiła w moją stronę, jednak ja dalej byłem pogrążony w myślach.
- Massimo! - Laura walnęła ręką o biurko, na co się wzdrygnąłem. Szybkim sprawnym ruchem podpisałem się.
- Co on miał takiego, czego nie miałem ja? - Zapytałem z pogardą w oczach. Laura tylko przyglądała się mi ze znudzeniem w oczach
- Nasze małżeństwo od dawna stało się wyblakłe, gdzie w gre wchodził jedynie seks. Nie mam zamiaru tak żyć. Wieczne spełnianie twoich zachcianek, bycie kurą domową i obawianie sie o swoje bezpieczeństwo. To nie tylko przez Nacho - zabrała ode mnie długopis i spakowała go do torby. Ruszyła stanowczym krokiem do drzwi, gdzie na zewnątrz czekali na nią Domenico i Olga. Oni również postanowili wyjechać... Domenico zakochał się po uszy w Oldze. Zostałem sam z problemami i swoimi ochroniarzami! 0 kobiet w zasięgu ręki. Muszę to zmienić.Kto by nie chciał szefa mafii?
- Żegnaj, Massimo - Laura westchnęła i odwróciła się, po czym wyszła.
Raz
Na
Zawsze.
To koniec.Wziąłem butle tequilii i wyszedłem z posesji. Nic nie miało znaczenia...
Tamtego dnia jeszcze nie wiedziałem.
Nie byłem świadomy, co się wydarzy.
YOU ARE READING
365 dni Massima
Action365 dni, tyle, że role się odwracają. Po rozwodzie z Laurą Don Massimo Toricelli zostaje porwany przez niejakiego Nacho, który daje mu rok na zakochanie się. Czy Massimo wyjdzie z szafy? *opowiadanie zawiera sceny 18+* *opowiadanie na podstawie fil...