Sergi günü...

617 62 23
                                    

Aynanın karşısına geçtim ve kendime baktım. Evet! Taehyung'un sergisine gitmeye hazırdım belki süslenmeyi fazla abartmıştım ama sorun değildi.

"Onun için hazırlandın dimi?"

Kurdumun sesiyle gözlerimi devirdim. Kurdum için Kim Taehyung ve alfası onun ideal eş seçimiydi, bunu bana söylemekten de hiç vazgeçmiyordu. Bana attığı son mesajdan sonra sevinçten deliye dönmüştüm kurdumda göz koyduğu alfa ile daha yakın olabileceği için benden çok sevinmişti. Durumu anneme ve babama anlattım onlar için bir sorun olmadığını zaten bunu istediklerini söylemişlerdi. Taehyung'a cevabımı sergide verecektim. Babam bana özür dilediği günden beri çok iyi davranıyordu bir dediğimi iki ettirmiyordu bende bunu kullanarak kredi kartını istedim. Çünkü kesinlikle Taehyung'un sergisinden bir tablo satın almalıydım.

Bu aralar aklımda sürekli Taehyung vardı. Onunla son konuşmamızda daha da samimi olduğumuzu hissettim herkes ona çok soğuk bir adam diyordu ama bana çok tatlı geliyordu. Bir ortamda onun adı geçtiğinde veya fotoğrafını gördüğümde heycanlanıyordum, kalbim daha hızlı atıyordu. Ben çabuk aşık olan bir insandım Taehyung'tan hoşlanma ihtimalim oldukça büyüktü ve eğer onun öğrencisi olacaksam bu günden güne aşka da dönüşecekti. Ama bundan korkuyordum aramızda 5 yaş vardı ben fazla çocuksuydum onun için. Zaten kendisi söylemişti muhtamelen kendi yaşlarında olgun kişiler ilgini çekiyordu. Hatta belki sadece kadın omegalar hoşuna gidiyordu kim bilir? Yani kısacası benim hiç şansım yoktu aşk acısı çekmekte istemiyordum. Gerçi Kim Taehyung'un aşka inandığını da sanmıyordum ama aşk diye birşey vardı bir ressam olarak en çok onun inanması gerekiyordu bence.

Kafamı dağıtmak için telefonumu aldım ve saate baktım serginin başlamasına 1 saat vardı daha evim serginin olacağı yere o kadar da uzak değildi arabayla yola çıksam erken giderdim bu yüzden yatağımda oturdum ve bizimkilerin ne yaptığını merak ettiğim için gruba yazdım.

***

  Jungkook olmasa dünyamız 💥💀❌🚫
WhatsApp grubu

Jungkook
Napıyosunuz bakıyım✨💖😚

Jimin
Balım hazırlandın mı

Jungkook
Ha

Ne ıcın
 

  Jimin
Sergi için şapşal

Jungkook
Hyung sende mı gelıyosun

Iyıde sıkılırsın  sen orda


Jimin
Yemek için geliyorum zaten ha birde baban peşine taktı

Jungkook
Tamam sakınım🙂😤

Iyı o halde hazırım ben sende hazırsan bır zahmet gelde benı al

Jimin
Emir verme hyunguna bebeğim 🌼💖

Geliyorum yoldayım zaten

Jungkook
Hemen gıtmeyelım hyung bır az bekleyelım cunku daha sergının baslamasına 1 saat var

Jisoo
Kimin sergisi be

Rose
Kimin olucak slk

Felix
Kim Taehyung'un büyük ihtimalle

Hoseok
Dikkatli ol kook

First Love ~ VkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin