~2~

34 12 70
                                    

Çantasına haritanı da koyduktan sonra sabahtan beri susmayan Seungmine cevap olarak önce ofladı sonraysa

"Para kazanmak için gidiyorum Seung . Bir kaç güne geri geleceğim . Merak etme " diye açıkladı

"Ne işi bu ? . Neen bu kadar uzun sürecek ?. Gitmek zorunsa mısın? "

Peş -peşe sorular soran Seungmin çantasının ağzını kapamaya çalışan Hyunjine bakıyordu . Hyunjin çantasının ağzını kapadıktan sonra gözlerini Seungminin gözleriyle buluşturdu .

Ellerini güven vermek istermişcesine Seungminin omuzlarına yerleştirdi ve konuşmaya başladı .

"Seung . Sadece ormanda bir kaç bitki toplayacağım . Bu kadar . Merak etme . Geri döneceğim "

Hyunjin konuştukca Seungminin gözleri doluyordu . Çok fazla dayanamadı ve hemen Hyunjine sarıldı .

***

"Ben dönene kadar kendine iyi bak sulu göz"

"Ben sulu göz değilim "

Minik bir çocuk gibi karşı çıkan Seungmine bir defa sarıldı Hyunjin . Sonraysa vedalaşıp yola koyuldu .

Orman o kadar da uzak değildi . Yaklaşık on dakikaya oraya varıcaktı . Ama ormanda ağaçlar çok sık yerleşiyordu . Bu Hyunjinin işini zorlaştıracaktı .

Ama Maskeli Hırsız için çocuk oyuncağı olacaktı ....

***

Ormanın girişinde siyaha bürünen Hyunjin ormana göz gezdirdi . Büyük ve yemyeşil ağaçlar , masmavi gökyüzü, çimenler , uçuşan kelebekler ile sanki bir peri masalından çıkmış gibiydi orman .

Ormanda siyah olan tek şeydi Hyunjin . Bu yüzden çokfazla dikkat çekiyordu . En çokta Koruyucunun dikkatini çekiyordu . Ama Hyunjinin ne lambanın sehrinden ne de Koruyucudan haberi yoktu.

***

Haritanı takip eden Hyunjin sonunda yaşadığı yerden Gangwon'dan bi hayli uzaklaşmıştı. Karşısındakı dağla bakışıyordu .

"Seoraksan "

Sadece kendinin duya bileceği tempte dağın ismini fısıldadı hyunjin . Yani emin değildi ama sanırım dağın adı Seoraksan'dı

Harita gitmesi gerken yer olarak dağı gösteriyordu . Ama lamba yoktu . Yoksa yaklaşık 1700 metrelik olan bu dağın zirvesine mi tırmanmalıydı .

"Ah ben bu dağı nasıl tırmanayım ki . Neyim ben oranqutan falan mı?"

"Oranqutan olmak için fazla yakışıklısın genç adam"

Hyunjin tanımadığı sesin sahibine taraf döndü . Karşısında sarı saçlı ,27-28 yaşlarında yapılı bir vicuda sahip , kendisi gibi simsiyah giymiş bir adam duruyordu.

"Ne arıyorsun burada ufaklık ?"

"Ufaklık değilim. Hem sen kimsin?"

"Ben Chang . Ne aradığını söylersen sana yardım edeceğim "

"Chang . Bende Hyunjin."

"Hyunjin?"

"Birşey mi dediniz?"

"Hayır"

" Buraya bir lamba için geldim "

"Ohh . Lamba icin mi?" şaşıran adam Hyunjine yaklaştı . Etrafında bir tur attıktan sonra tam karşısında durdu . Hyunjinin yüzüne doğru eğilirken konuştu .

Don't trap me in the dark ~Hyunlix~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin