0.1

289 32 16
                                    


4 yıl önce (arda 15, ferdi 21)

"Arda! Telefonum nerde?!" Şu an ufak bir kavga ediyorlardı. Çünkü Ferdi Arda'nın çikolatasını yemişti, evet nedeni bu.

"Markete gidip aynısından almazsan vermem."

"Arda saat gece ikiyi çeyrek geçiyor, hangi market açıktır sence?"

"Yarın gidersin alırsın, veririm o zaman."

"Arda hadi ya." Arda 'hayır' anlamında kafasını yana salladı.

"Projeme yardım edersen düşünebilirim ama." Ferdi ofladı.

"İyi getir malzemeleri, tek ben yapmam ama haberin olsun."

"Tamam." Dedikten sonra odadan çıktı.

"Geldim!"

"Ne yapıyoruz şimdi anlamadım?"

"Of off yine mi anlatacağım be?"

"Oflamada anlat Arda."

2 saat sonra

"Erenay.. uykum geldi ya!"

"Arda az kaldı zaten sızlanma. Gece geç saate bırakmasaydın."

"Off."

Son birkaç detaydan sonra bitmişti. Arda dikkatlice projeyi odasına götürdü ve hızla uyumak için hazırlandı. Yarın cumaydı ve teslim günüydü.

Dişlerini fırçalayıp üzerini değiştirdikten sonra Erenay'a iyi geceler diledi ve yatağına girdi. Telefondan alarmını kurdu, fakat 2 saat uyuyabileceğini fark etmesi iyi olmamıştı.

Daha fazla oyalanmadan uyumaya çalıştı yoksa sadece yarım saat uyuyacaktı.

-

Hızla koşmaya başladı. O kadar uğraştığı projenin karşılığı bu olmamalıydı.

Gayet güzel yapmıştı aslında, hoca neden maketi bozup onu azarlamıştı ki? Her şeyi düzgün yapmıştı, ama bunun nedeni hocanın kendi çocuğunun maketi mükemmel yani 100 puanlık yapamamasıydı. Neyse diye geçirdi içinden, en azından puanının düşük girmeyeceğini söylemişti.

Eve geldiğinde kapıyı açıp içeri girdi, erken çıkmıştı okuldan. Banyoya girip biraz sakinleşmesini gerekiyordu.

Yarım saat sonra banyodan çıkıp giyinmişti. Başı biraz ağrıyordu ve bu ağrının artmaması için saçlarını kurutacaktı. Saçlarını da kuruttuktan sonra ise uyumuştu.

Saat iki olduğunda Ferdi okuldan gelmişti. Arda'nın odasına girdiğinde Arda'yı görmeyi beklemiyordu. Çünkü Arda okuldan saat üçte geliyordu. Uyandığında sormayı aklının bir köşesine not etti.

Üzerini değiştirip odasına geçti. Arda uyandığında odasına geliyordu zaten.

Yirmi dakika sonra Arda kapıyı tıklatıp odaya girmişti.

"Günaydın uykucu, neden erken çıktın okuldan anlat bakalım."

"Hoca projemi parçalayıp beni azarladı, ben de eve geldim işte."

"Niye azarladı? Düzgün yaptık aslında?"

"Kendi oğlu daha güzel yapmadı diye."

"Ne?"

"Evet."

"Ciddi olamaz bu kadın, şikayet ederim ben bunu."

"Ferdi saçmalama, boşver gitsin işte."

"Arda ne demek boşver, şikayet edelimde bir daha yaşanmasın hani?"

"İyi ya."



-

ilk bölümler eski günler olduğu için kısa
bu kadar kısa düz yazı olur mu demeyin diye söylüyorum 😔

6 yıl-arferHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin