0.2

284 30 21
                                    

canım sıkıldığı için bölüm atıyorum

-



8 mart 2020

"Ferdi ne demek gidiyorum? Zorunda mısın?"

"Arda gidiyorum işte, zorunda olmasam gitmem zaten."

"Ferdi nolur gitme, binbir türlü çile çektirirler bana yurtta!"

"Arda, bak ben de kalmayı isterdim ama gitmek zorundayım!" Arda dolu gözleriyle ona baktı. Ferdi gidiyordu, Antalya'ya. Annesi hastalanmıştı ve Ferdi annesini o durumda bırakamazdı. Mecburen Arda'yı yatılı liseye gönderecekti.

Ferdi çocuğa yaklaştı ve sıkıca sarıldı.

"Ferdi, ben de gelsem.."

"Arda bakamam sana orda. Aç kalırsın, derslerinde yardım edemem kısaca seninle ilgilenemem. Senin iyiliğin için en iyisi orada kalman."

Arda geri çekildi. Ve odasına, valizini hazırlamaya gitti.

Valizini hazırladıktan sonra Ferdi'nin yanına gitti. Bugünden gidecekti.

Vardıklarında arabadan indi, okul binasına bir göz attı. İçeri giril kayıt yaptırdılar. Şimdi ise Ferdi gidecekti. Arda hızla ona sarıldı, Ferdi de aynı şekilde sarıldı ona. Çünkü bir daha görüşemeyeceklerini sanıyorlardı, en azından şimdilik.

-

14 temmuz 2020

Ferdi'nin olmadığı son dört ay kesinlikle çok kötü geçmişti. Üstelik şu an yaşananlar, bıktırmıştı onu. Güya babam olan herif beni yurttan almaya çalışıyordu, kimseye bir şey diyemiyordum çünkü tehdit ediyordu. Tehdit edilmese şaşardı zaten.

Şu an hiç derse girmek istemiyordu. Zaten çok devamsızlık yapmamıştı, yatacaktı bugün.

Yani planı buydu, kapı kırılırcasına tıklatılana kadar.

"Gir!" Kapı açıldı. O lanet herifi görmek sinirlerine hiç iyi gelmiyordu.

"Şanslıyım, okula gitmediğin güne denk gelmişim."

"Her gün gelip günümü bok ediyorsun zaten, çabuk söyle ne diyeceksen.

"Neden bu yurt seni yanıma alamam izin vermiyor?!"

"Ne bileyim ben?"

"İyi gidiyorum ben, görüşürüz."

"Görüşmeyelim." Diyerek göz devirdi Arda. Nefret ediyordu o adamdan.

-

30 temmuz 2020

"Bırak! Bırak beni orospu çocuğu!"

"Geleceksin dedim sana! Reşit değilsin ve öz babanım ben!"

"Sen benim babam değilsin piç!" Hızla karşısındakine bir yumruk geçirip hızla koşmaya başladı. Kalbi deli gibi atıyor, arada arkasına da bakıyordu. Arkasına döndüğü sırada biri ile çarpışmış ve yere düşmüştü.

"Özür dilerim, iyi misiniz?" Arda kafasını kaldırıp çocuğa baktı.

"Asıl ben özür dilerim, ve teşekkürler iyiyim."

"Bir sorun mu var? Korkmuş görünüyorsun."

"İçeri girsek öyle anlatsam olur mu?"

"Tabii, geçelim."

-

18 mayıs 2021

O gün ilk defa babasına teşekkür etmişti. Çünkü orda Kenan ile çarpışıp tanışmalarını sağlamıştı. Kenan gibi bir arkadaşı olmasa çoktan yatılı lisesinden kaçıp kendini asmış olurdu.

Son bir yılı daha iyi geçmişti denebilirdi. Babası tutuklanmış, ailesi gözaltına alınmıştı. Bir nevi özgür hissediyordu kendini.

"Arda ne düşünüyorsun kırk saattir gerizekalı?" Kenan'ın bağırmasıyla düşüncelerinden kurtuldu.

"Bir şey düşünmüyorum."

"Neden mal gibi halıya bakıyorsun o zaman?"

"Canım sıkıldı."

"Kalk kahvaltı hazırlayalım o zaman."

"İyi." Dedikten sonra ayaklandı.




-

🤩🤩
ayrıca bunlar en son dört yıl önce görüşmemiş mi, kitabın adı neden 6 yıl?
diyecek olursanız sorgulamayın ben de bilmiyorum

6 yıl-arferHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin