Günümüz"Arda, yeni dedikodu öğrendim kanka gel çabuk!"
"Ne oldu yine Kenan?"
"Kanka okula taş gibi bir herif geliyormuş, kızların konuşmalarından annesinin kızlık soyadına kadar duydum."
"Ee, adı neymiş bari?"
"Ferdi Erenay Kadıoğlu."
"Ne?" Ferdi değildir, gelmemiştir diye düşündü Arda.
"Evet."
"Güzelmiş."
"Senin yanına yakışır bak bu herif, sence?"
"Nerden bileyim ben Kenan, müneccim boku mu yedim sence? Tipini bile görmedim daha."
"Yarın görürsün."
Sonunda kahvaltı hazır olduğunda, oturdular ve sohbet etmeye başladılar.
"Kanka bak şimdi, duyduğuma göre annesi geçen sene ölmüş, babası da pek iyi bir insan değilmiş birkaç yıl önce terk etmiş onları." Aynı Erenay'ın ailesi diye geçirdi içinden.
"Ecrin var ya şu domates kafa, baya ilgi duyuyormuş ona. Hatta ben yanlarındayken 'Bir hafta sürmez kendime aşık ederim. Parayı da alırım ha.' Demişti."
"Vay orospu. Sevişmediği erkek hatta insan kalmadı okulda."
"Harbiden biseksüelmiş o."
"Herneyse milletin orospuluğu bizi ilgilendirmiyor. Ee başka ne olaylar var?"
"Arda senin kararlılık seviyesi şaka mı?"
"Olabilir. Neyse anlat."
-
"Bak şu kıvırcık kafa." Diyerek parmağıyla gösterdi Kenan. Arda hızla onun eline vurdu ve indirmesini sağladı.
"Gerizekalı orospu çocuğu parmağınla göstermesene!"
"Tamam be, ne vuruyorsun."
"Neyse bak şurada telefona bakıyor, o." Sahiden oydu, kat ve kat daha da yakışıklı olmuştu.
"Oyy, yakışıklıymış baya."
"Ayarlayalım işte sana."
"Lan ne çok takıldın bana herifi ayarlamaya. Manyak mıdır nedir."
"Yatışırsınız çünkü."
"Bilmiyorum."
"Neyse ben şunların arasına sızıp numarasını bulayım. Sana lazım olur." Diyerek göz kırptı Kenan.
"Kenan siktir git."
-
Arda, bir kaç saniye sonra cehenneme girecekti. Çünkü evin önündeydi ve kendisini bekleyen çok sevgili arkadaşı Kenan birazdan Ferdi'ye yazması için darlayacaktı. Ama yapabileceği bir şey olmadığından zile bastı ve kapının açılmasını bekledi.
"Aa, hoşgeldin canım arkadaşım. Ben de numarayı buldum biliyor musun?"
"Kenan bir gitte üstümü falan değiştireyim."
"Tamam be."
Üzerini değiştirip oturma odasına geldiğinde Kenan sırıtarak bakıyordu.
"Ver telefonunu kaydedeyim." Arda ofladı ve telefonu verdi.
Kenan birkaç saniye telefonda bir şeyler yaptıktan sonra telefonu geri verdi.
"Al yaz."
"İyi, odama geçiyorum ben."
"Tamam."
Arda odasına girdi. Önce derin bir nefes aldı, ardından yatağına oturdu ve düşünmeye başladı. O zamanlar Erenay'ı bir daha asla görmeyeceğini, göremeyeceğini düşünüyordu.
Telefonunun ekranını açtı ve ne yazacağını düşünmeye başladı. Bulduğunda zaman kaybetmeden yazdı.
(arda-erenay)
bilinmeyen numara
değişmişsin
gönderildi 16.02erenay
nasıl değişmişim?
ayrıca siz kimsiniz?
19.10bilinmeyen numara
baya
haraketlerin, davranışların, tipin
şimdi yakışıklı olmuşsun yalan söylemeyeyim.erenay
olabilir
insanlar değişebilir.
şimdi, siz kimsiniz?bilinmeyen numara
arda
görüldü 19.12
amk bir şey yazsana 😭/
on dakika oldu stresten gebereceğim/
of/-
arda stresten ben öksürükten geberiyorum
yardım
o değilde
önceki bölüm ferdi; gider 👋🏻
bu bölüm ferdi; geri döner 👋🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
6 yıl-arfer
Fanfictionbilinmeyen numara; değişmişsin erenay; nasıl değişmişim? ayrıca siz kimsiniz?