Bella en Will zitten samen in het boothuisje van Will. Heb je nog iets bijzonders gedaan vandaag vraagt Will.
Bella zegt: "ik wil het je wel vertellen. Het heeft alleen weer met zeemeerminnen te maken".
Will zegt: "vertel het mij dan. Geen probleem".
Bella zegt: "oke. Mooi. Wat ik vandaag heb gedaan is, dat ik Emma ontmoet heb. De beste vriendin van Cleo en Rikki. Emma is ook een zeemeermin. Ik wist het van haar wel haar. Alleen zij niet van mij. We zijn met zijn vieren gaan zwemmen. Toen konden we er niet meer om heen".
Will zegt: "oke. Ik dacht dat jij hun beste vriendin was. Nog een. Weet jij ook hoe en wanneer ze er een geworden is. Hoe wist jij het wel van haar. Ik snap dat ze het niet van jou wist. Jullie kennen elkaar niet. Gezellig. Dan kun je er inderdaad niet omheen. Dan zie je het meteen".
Bella zegt: "ben ik ook. Alleen Emma ook. Cleo en Rikki zijn wel die van mij. Al is Emma ook echt aardig. Ik snap dat wel dat Cleo en Rikki zulke goede vrienden zijn met Emma. Ja, dat weet ik. Gelijk met Cleo en Rikki. Hebben Rikki en Cleo mij wel eens vertelt. Fijn, dat je snapt dat ze het van mij niet wist. Klopt. Nu ken ik haar wel. Was ook heel gezellig. Klopt".
Will zegt: "mooi. Oke. Mooi. Fijn, dat je snapt dat Cleo en Rikki zulke goede vrienden zijn met Emma. Mooi. Dat verklaard veel. Oke. Klopt. Weet Emma wel dat ik dit weet. Ik ken Emma nog niet eens en weet nu al dat ze een zeemeermin is".
Bella zegt: "ik snap dat dat veel verklaard. Ja, Emma weet dat ik het jou vertelt. Klopt. Ze wil niet dat je tegen haar liegt om het zeemeerminnen gebeuren geheim te houden. Net als je bij de rest doet. Ze wil niet tegen jou hoeven te liegen. Ze wilde niet dat je er zelf achter zou komen. Jij weet waar je op moet letten".
Will zegt: "fijn, dat snapt dat veel verklaard. Mooi. Ik snap wel dat ze niet wil dat ik daarover tegen haar lieg. Ik lieg tegen de rest van de mensen. Ik snap dat ze niet tegen mij wilt liegen. Dat hoeft ook niet. Ik weet het van Cleo en Rikki ook. Ik beloof ook geheim te houden dat Emma een zeemeermin is. Ookal ken ik haar nog niet. Ik denk dat ik er anders zelf ook wel achter zou komen. Ik weet inderdaad waar ik op moet letten. Ik heb jullie je krachten zien gebruiken. Ik heb jou vaak genoeg in een zeemeermin zien veranderen".
Bella zegt: "fijn, dat je snapt dat Emma niet wil dat ik daarover tegen haar lieg. Ik weet dat je tegen de rest van de mensen liegt. Fijn, dat je snapt dat ze niet tegen jou wilt liegen. Klopt. Je weet het nu inderdaad van Cleo en Rikki ook. Fijn, om te horen dat je beloofd ook geheim te houden dat Emma een zeemeermin is. Je kent haar inderdaad nog niet. De kans is wel groot dat je er anders ook achter was gekomen. Je hebt ons inderdaad onze krachten zien gebruiken. Je hebt mij inderdaad vaak genoeg in een zeemeermin zien veranderen".
Will zegt: "ik snap dat je het fijn vind om te horen dat je beloofd ook geheim te houden dat Emma een zeemeermin is. Die kans is inderdaad aanwezig. Wil je verder nog wat vragen of zeggen. Anders wil ik graag nog even samen zwemmen".
Bella zegt: "nee, ik niet. Jij aan of tegen mij. Is goed. Pak je spullen zo maar even".
Will zegt: "oke. Nee, ik ook niet. Mooi. Ga ik doen". Bella zegt: "oke. Mooi".
Will trekt zijn zwembroek aan. Pakt zijn zwemvliezen. Bella en Will gaan zwemmen. Na ongeveer 1 uur vinden ze het mooi geweest. Ze gaan allebei naar huis.
JE LEEST
H20 (voltooid)
FanficIn de serie H2O zitten 4 zeemeerminnen. Het leek mij wel leuk als die elkaar zouden ontmoeten en vriendinnen zouden worden. Ze hoeven tegen elkaar nergens over te liegen. Vinden Emma en Bella elkaar wel aardig? Vinden Emma en Will elkaar wel aardig...