Iedereen staat rustig op. Iedereen maakt zijn of haar ontbijt en eet die op. Iedereen pakt zijn of haar spullen. Ze trekken alle zes hun zwemkleren aan. Lewis en Will doen ook een T-shirt aan. Lewis en Will pakken alle twee hun zwemvliezen. De meiden weten dat het niet uit maakt wat ze aan hebben als ze gaan zwemmen. Alleen als ze de hele dag op Maco blijven hebben ze dat liever aan. Lewis pakt zijn boot hij gooit zijn spullen erin. Daarna vaart hij naar zijn visplekje. Hij legt zijn boot op het strand. Zo worden de meiden niet nat als ze hun tas erin gooien. Dan wordt hun tas alsnog nat en dat wil hij niet.
Even later bij het visplekje van Lewis. Als Lewis er een tijdje is komt de rest een voor een aangelopen. Iedereen begroet elkaar. De meiden gooien allemaal een tasje in de boot van Lewis. De meiden hebben allemaal een handdoek mee. Bella, Emma en Cleo hebben daarnaast ook nog een stranddeken mee. Daar kunnen ze op Maco op zitten. Will helpt Lewis zijn boot van het strand af te duwen. Daarna springen Will en Lewis in de boot en vertrekken ze. Bella, Rikki, Emma en Cleo lopen het water in. Als ze diep genoeg en zeemeermin zijn zwemmen ze naar Maco. Als ze er zijn zorgt Rikki dat ze met haar kracht dat iedereen droog wordt. Als Rikki dat gedaan heeft gaan ze met zijn vieren op het strand wachten op Lewis en Will. Cleo vraagt Emma naar Ash. Emma vertelt dat ze gister bij hem was. Emma vertelt ook dat ze niet zeker weet of ze weer wat voor Ash voelt. Emma baalt er wel van dat Ash weet wat ze is. Ze is bang dat Ash dat aan iedereen gaat vertellen. Emma is wel blij dat Ash niet weet dat Cleo en Rikki ook zeemeerminnen zijn en Bella kent hij niet eens. Cleo en Rikki begrijpen dat. Ze zeggen ook dat Emma er rustig over na moet denken en met Ash moet blijven praten, omdat hij haar geheim kent.
Na een tijdje zien ze Lewis en Will aankomen. Ze besluiten over iets anders te praten. Ze willen niet dat Lewis en Will dit weten. Als Lewis en Will er zijn duwen ze samen de boot op het strand. Als ze dat gedaan hebben helpen de meiden met de boot van Lewis uitpakken. Ze installeren alles op het strand en gaat allemaal op het strand zitten.
JE LEEST
H20 (voltooid)
FanficIn de serie H2O zitten 4 zeemeerminnen. Het leek mij wel leuk als die elkaar zouden ontmoeten en vriendinnen zouden worden. Ze hoeven tegen elkaar nergens over te liegen. Vinden Emma en Bella elkaar wel aardig? Vinden Emma en Will elkaar wel aardig...