Bölüm 9

54 6 6
                                    

Multi media da Çağdaş var ve şarkıyı Peri uyandırılırken çalan şarkı olarak düşünebilirsiniz.


-PERA-

Şu an son isteyeceğim şeyi yaptım, Umay ve Peri sayesinde ÖKÜZ PİZZACI PATRONUMUN evine geldim. Kendi evimi ve kendi yatağımı istiyorum!!

"Pera abla sen benim yatağıma geç. Şunlarıda al, giyersin. Sana olurlar çırpı gibi birşeysin" diyen Umay'a dönüp inek desenli şort askılı pijamaları elinden aldım. Tek kaşımı kaldırıp, bir yandan pijamaları işaret ettim "Ciddi misin? Umaycım inek mi??" dediğimde Peri gülerek atladı.

"Hahahahah.. Abla sencede seni yansıtmıyor mu?"

"Peri şuan başım ve belim ağrımıyor olsa senin ağzına sıçardımda!! Dua et ilk defa içki içtim ve ne boktan birşey olduğunu anladım. Şuan sarhoş gazisiyim seninle uğraşamayacağım" dedikten sonra pijamaları giydiğim gibi yatağa girip, uykuya daldım.

-PERİ-

Haha gerçekten de o pijama tam Peralıktı. Herzaman fazla çalışan bir insan olmuştur. Ne ironi ama :D

Bende Umay'ın bana verdiği ayılı pijamayı giyip Umay'ın yanına uzandım. Odası fazla genişti ve buradaki kanepelerden biri yatak oluyordu. Benim ısrarlarımla da hepimiz aynı oda da kalıyoruz.

Neyse bende uzandım ve kendimi uykunun en güzel serüvenine kendimi bıraktım. Bana güzel rüyalar J

-PERA-

Günün beni rahatsız eden ilk ışıklarıyla gözümü açtım. Önce saate baktım daha 06.00'dı. İyi işe geç kalmayacağım. Sonra yatakta şöyle bir gerindim ve tavana baktım. Bir dakka bu benim tavanım değil! Sağıma ve soluma bakınca sol tarafımdaki kanepede üst üste binmiş Umay ve Peri'yi görmem bir oldu.

Bu olaya ne kadar gülmek istesemde gece olanlar aklıma gelince ve mümkünse dünyadan yok olmayı diledim. Birde sevgili patronuma bir teşekkür etsem fena olmayacak. Ne kadar geceki olaylar nedeniyle görünmemenin daha iyi olacağını düşünsemde adam yardım etti. Bana yakışan teşekkür etmek.

"Off başım çatlıyor!" diyerek düşüncelerimden sıyrılmaya çalıştım ve yataktan kalktım. Şöyle bir üstüme bakınca inek desenli pijamalarla karşılaştım. İnek mi!! Nefret nefret nefret! İneklerden Peri sayesinde nefret ediyorum. Hep beni ineğe benzetmiş fazla çalışmamla alay etmiştir.

Neyse... Şimdilik buna da neyse... Lavabo gidip elimi yüzümü yıkadım ve mutfağa gittim. Başım çok kötü umarım buralarda bir yerde ağrı kesici vardır diyerek çekmecelere felan bakmaya başladım.

İşte buldum diye sevinip ağrı kesiciyi içtikten sonra teşekkürrüme kahvaltı ile başlayabilirim diye düşünüp kahvaltı hazırlığına başladım. Bir yandan da radyoyu açıp dans etmeye başladım.

-ÇAĞDAŞ-

Gözümü açtığımda saat 07.00 olmuştu. Her sabah 5 bilemedin 6da uyanan ben bugün rötar yaptım anlaşılan. Ee sizinde benim gibi sorunlu bir komşunuz olsa böyle olur. Bugünkü spor iptal anlaşılan. Yapacak birşey yok deyip yataktan kalktım ve lavaboya gittim. Duş almaya karar verip hızlıca duşumu aldım ve odama geçip giyindim. Bu arada çok güzel kokular geliyordu. Yok artık! Umay ve kahvaltı hazırlamak! Hadi canım deyip mutfağa doğru yürümeye başladım. Mutfağa yaklaştıkça koku artıyor, bir yandan da müzik sesi geliyordu.

Mutfağa geldiğimde müziğe kendini kaptırmış, bir yandan dans ederken bir yandan masayı hazırlayan Pera ile karşılaştım. Üstündeki pijama inek desenli mi? O Umay'ın pijaması mı? Hmm bu haliyle hem şirin bir çocuk hem de seksi bir kadın gibi görünmeyi nasıl başarıyor bu kız!! Bir de şu müthiş yemek kokusu. Şu ana kadar takıldığım kızların hiçbiri bir yumurta bile kıramazken Pera kahvaltı mı hazırlıyor cidden. Rüya mı bu??

CİCİ KARDEŞLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin