Bölüm 8

58 5 0
                                    

Multi medya daki kızları Pera ve Peri'nin bardaki halleri olarak düşünebilirsiniz :)

-PERİ-

 Bara geldiğimizde içerisi leş gibiydi. Sarhoşlar, ortalık yerde yiyişenler... Barın VIP bölümleri vardı ve bizde onlardan birindeydik. En azından o leşlikten biraz uzaktaydık. Votkalarımız masaya geldiğinde Pera’ya baktım. Tedirgince votka dolu bardaklara bakıyordu. Pera benden büyük ama daha önce hiç içmemişti. Gerçi bende biradan başka birşey hiç içmemiştim ya neyse.. Bir umut vazgeçiririm diye konuşmaya başladım.

 “Pera bak hadi 40 günlük cünüp gezmeyi, haramı unuttum. Sarhoş olunca şu dışardakiler gibi olacağız emin misin??” dedim. Bana bakıp gülümsedi. “Şuan benim sana söylemem gerekenleri sen bana söylüyorsun. İnan bana bugün bunu yapmazsam düzelemem. Bugünde biz dağıtalım” dediği gibi votkayı dikledi.

 

-PERA-

 Off.. Bu ne lan! İğrenç ama iyi hissettiriyor. Peri de dikledikten sonra yüzündeki ifadeye gülmeden edemedim. O da kaşlarını çatıp bana baktı. “Yüzünün hali çok komikti” dedim gülmemin arasından ve o da gülmeye başladı. “Birde sen kendi yüzünü görseydin” dediğinde ikimizde gülüyorduk. Ben ikinci votkaları söylerken Peri konuştu. “Abla bak daha birinci de kafayı bulduk, bende yeterli” dedi.

 “Peri senin içine ben mi kaçtı? İstemiyorsan sen içme ben devam edeceğim” dedim ve ikinci votkamı da dikledim. Benden sonra Peri de dikledi ve biz yine güldük.

 

## 1 SAAT SONRA ##

 Bir an durup olduğum yere baktım. Peri ve ben barın üstüne çıkmış dans ediyorduk. Yok artık. Sonra Peri’ye baktım gerçekten eğleniyor. Amaaan koy ver gitsin deyip bende dans etmeye başladım. Sonra elime nerden geçtiğini bilmediğim mikrofana baktım. İyi de bu nerden çıktı diye bakınırken barmenin gülümsediğini gördüm.

 “Hayırdıe koçuuumm” diye bağırdım. “Şarkı söylemek istersiniz diye düşündüm” deyip göz kırptı. O sırada Peri de duymuş olacak ki “Evet evet söyleriz. Söyle şunlara ‘Kolpa-Kafam senden bile güzel’ şarkısını çalsınlar” deyip kıkırdamaya başladı. İki dakika sonra müzik başladı ve biz de söylemeye başladık.

 

-PERİ-

 Biz dans edip şarkı söylerken cebimde telefonun titrediğini hissettim. Çıkarıp baktığımda Umay arıyordu. Gülerek çıkışa doğru gidip telefonu açtım.

 “Kankaa uyku tutmadı ya napıyorsun?” Tam cevap vereceğim hıçkırık tuttu. “Hıh.. Yavrum bardayız, kopuyoruz hıh hadi sende gel hıh..” dedim. “Ne barı lan!” “Ne barı olacak içmeli, dans etmeli bar işte” deyip güldüm. “Vavv burası dünüyo Umay çok güzel” deyip gülmeye devam ettim. “Lan sen sarhoş musun? Kim var yanında?” diye sordu. Şöyle bir yanıma baktım sonra cevap verdim. “Pera vardı hıh ama gitmiş hıh ya da dur galiba ben gitmişim hıh dışardayım la ben hıh o içerde” deyip kıkırdadım.

 “Senin kafa 300-500 olmuş olmuş valla” dediğinde gülmeye başladım. “Ooo kanka hadi sende katıl 300-500 300-500” diye söylemeye başladığımda Umay beni susturup konuşmaya başladı.

 “Canım arkadaşım bir sus. Hadi sen şimdi Pera ablayı gidip içerden al, dışarı çıkar ve bizi bekleyin” hiç düşünmeden “Tamam” dedim. Tam telefonumu kapatacaktım ki bir ciyaklama sesiyle telefonu tekrar kulağıma götürdüm “Ne be neeeeğğğ” dedim.

CİCİ KARDEŞLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin