2.BÖLÜM

52 5 0
                                    

                         ~ÇARESİZLİK ~

"Ne saçmalıyorsun sen?"dedi Yiğit kafası karışmış bir şekilde Gökhan'a bakarak.

"Saçmalamıyorum Yiğit. Sadece Batı hakkında bilmen gereken şeyleri sana söylemek istediğimi söylüyorum."

Yiğit ellerini şakaklarına doğru getirdi ve yavaşça şakaklarını okşamaya başladı. 
Neler olduğunu anlamaya çalışıyor gibiydi. Gayet normaldi bu durum. Çocuk benim yüzümden okula gelir gelmez okulun bu saçmalıkları ile uğraşıyordu.

Bir süre bir şeyler düşündükten sonra deniz yeşili gözleri bana döndü.

Hafif kızarmış, sullanmaya başlayan gözlerimde oyalandı bir süre deniz yeşili gözleri.

Hafifçe sirkelendi Yiğit.

Gökhan'a biraz yaklaşarak,"Batı söylemek isteseydi söylerdi bana bilmem gereken şeyleri. Seni hiç ilgilendirmez. "dedi net bir şekilde.

Yiğit'in bu sözünden sonra sandığımdan daha iyi bir insan olduğunu anladım.

Gökhan sol kaşını yukarı kaldırarak küçümser bir ses tonuyla,"Öyle mi?" diye mırıldandı Yiğit'e bir adım yaklaşıp.

Ardından küçümser tavrını devam ettirip,

"Ne kadar da iyi arkadaş ama...Bence içten içe merak ediyorsun." dedi.

Yiğit daha fazla bu atmosfere dayanamamış olacaktı ki bana kafasını sallayarak gidelim işareti yaptı.

Yiğit gitmek için arkasını döndüğünde Gökhan yüksek sesle bağırdı.

"Pekala, madem dinlemiyorsu o zaman zorla duyacaksın. Bu arkadaş göt veren bir ibne Yiğit, onun yanında dolaşmamalısın!"

Tutmaya çalıştığım göz yaşlarım kendini birden salıverdi. Bana hakaret etmesine alışmıştım. Bu beni pek yaralamıyordu. Yiğit'in bu kadar çabuk öğrenmesi ve benden nefret edecek biri olacak olması beni çok üzüyordu.

Yine herkese rezil olmuştum.

Bütün öğrenciler buraya bakmaya başladı. Ne yapacağımı bilmiyordum.

Korku ve endişe içerisinde Yiğit'e baktım. Tepkisini merak ediyordum.

Yiğit, adımlarını yavaşça Gökhan'ın bulunduğu yere doğru atmaya başladı. Ben kafamda neler olacakları kurgularken birden hızlanarak Gökhan'ın yakasını sertçe tuttu ve kendine çekti.

"Ne diyorsun lan sen sıyrık! Doğru konuş."

Gökhan gözlerini devirdi.

"Anlama kapasitesi yok sende galiba. Yeni arkadaşın erkeklerden hoşlanıyor diyorum, yani ibne diyorum. Anladın?"

Gökhan lafinı bitirir bitirmez yakasındaki ellerden kurtulmak için Yiğit'in kolundan tutup onu sertçe geri itti.

Yiğit bir süre Gökhan'ın dediklerini sindirmeye çalışıyordu.

Gökhan'ın bakışları sonunda bana döndü.

CRUEL(BXB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin