2023. 08. 16.-a szerda
Amikor egy hónaposak lettünk, aznap kezdtük el a jövőnket tervezni.
Tudtam, hogy mit akarok.
Egy szép nyári napra virradt a mai nap, leírtam neki aznap, mennyire szeretem, majd videochattel zárult a nap.
Aznap elterveztem, hogy mit csinálok neki a születésnapjára, ami huszonkilencedikén lesz.
Úgy terveztük, hogyha nem sikerül lemennem hozzá, akkor legalább Ő lejön, és együtt ünnepeljük, hogy boldog, örömteli legyen ez a nap.
De nem sikerült.
Aznap viszont sikerült összevesznem anyámmal és a mamámmal, mivel haza akartam menni végleg, és mégsem akartam itt folytatni a tanulmányaimat.
Pont ezért, már minden voltam, csak jó nem.
Összepakoltam a ruháimat, illetve ami fontos volt nekem, köztük, amiket Milántól kaptam, majd megindultam az ajtó felé, hisz anyám már úton volt értem.
Mama addig leordította a nyakam a helyéről.
Ezek után kibékültem mindenkivel és nyugton folytattam a hátralévő napom nagy részét miután visszapakoltam a dolgaimat a helyükre.
Nikivel, azaz a nagynénjémmel megbeszéltük, hogy ott aludhatunk aznap nála, szóval kellőképpen elterveztük Zoéval, az unokahúgommal, hogy miképpen fogjuk Milánt felköszönteni.
Hajnal előtt, szóval mégcsak huszonnyolcadika volt, ezért akartunk ott aludni Nikiéknél, mivel ott több ideig lehettünk fent.
Írtam neki hajnal előtt egy szerelmes verset, illetve felhívtuk őt, és így is Boldog Születésnapot Kívántunk Neki.
Kiírtam Facebook-ra, hogy mennyire szeretem, és hogy minden amit kívánt az életében, az teljesüljön neki.
A nap hátralévő idejében zenét hallgattunk és nevetgéltünk.
Zoé bejelentette hogy álmos, elment aludni, rá tíz percre én is.
Reggelre egy csodás üzenetre ébredtem, ami széppé tette a reggelem
VOCÊ ESTÁ LENDO
A Szerelem Nem Ismer Határokat
Romance— Nem tudom, hogy mivel érdemeltem ki egy ilyen csodás fiút, mint Te. Valószínűleg sosem tudhatom meg. —Uchiha-Kitsune—