Akshara's 9th month had already started. She's became so cranky & foody. "Haa ye Akshu!!! kitni cute ho tum yarrr" Abhi said. "Cute? Can't you call me sexy or hot? What's this cute??" Akshu said. "Han han tum ek time pe sexy, hot, cute sab ho" Abhi said. Suddenly Akshara started feeling pain.
"Abhi... Ahhhh I think baby aane wala hai" Akshu whimpered in pain. Pain increased.
"Kya!!! Oh no...ab kya karien?" Abhi stood & said."What do you mean by kya karien? Hospital chalo mere pati parmeshwar ahhh" Akshu said and teased him angrily.
"Offfooo" Abhi said and took Akshara to hospital. "Dr.mahima kya hua delivery time? " Abhi asked in panic.
"Itna pain nahi hai ki delivery ho paaye...admit karna padega kabhi bhi baby bahar aa sakta hai" Mahima said.
"O oh...mujhe toh chakkar aa raha hai" Abhi said. "Pain stopped" Akshu whispered. "Ab dard nahi ho raha" She said. "Dekha itna pain nHi hai ki delivery ho paaye" Mahima said and Akshara got admitted. She was having pain in 2-3 hours gap still it wasn't delivery situation."Abhi...babies ko lagta hai abhi nhi bahar aana hai" Akshu said. "Han lag hi raha hai....babies aaoo na baahr jaldi papa is so desperate to see u and papa's babe became so cranky" Abhi said and kissed Akshu's belly. "Abhi!!"
"Sorry jaan""Abhi!!! We all are so desperate par ab babies jab aaye" Akshu said.
"I am so sleepy I need sleep ahhh fir pain shuru ho gaya" Akshu said. Abhi called Mahima. "Panic ki koi baat nahi hai Abhimanyu kabhi kabhi aisa hota hai" Mahima said.
Abhi was so desperate to see his babies. He was worried to as he had seen many cases of pregnancy....some had suffered.... No not there.
___________________________________________
Chapters will be short. Hope it wasn't boring.
Thank you❤
YOU ARE READING
Yeh Rishta Kya Kehlata Hai-New Generations
RomanceAlways wanted Akshara & Abhimanyu to live happily & have a happy married life so it's all about Abhira's married life with no seperation tracks here.