sedmo poglavlje

22 0 0
                                    

Nastavim gledati u njega sa srecom
u licu. Jos jace ga zagrlim i zacujem njegov smijeh.
Jana:" Nemoj se smijati. Ovo je prvi put da ne neko ovako nesto uradio za mene."
Miloš:"Nije mi to smiješno...nego kako si me zagrlila."

Odmaknem se od njega i krenem da ustanem, ali on
me uhvati za ruku i povuce natrag na sebe. Nogama ga obgrlim oko struka. Osjetila sam njegovu erekciju
na some medunozju.
Jana:"Jesi li ti uvijek napaljen ili se meni cini." Upitala sam ga sa laganim osmijehnem na licu i pomazila ga po licu. Svoje usne sam spustila na njegove. Privatio je poljubac i upleo svoj jezik. Ruke
su mu zavrsile ispod moje majce i dosle do kopce grudnjak.

Jana:" Milose...a da idemo u sobu?"
Milos:"Sve je ovo priprema za veceras."
Nastavio me ljubiti. Vlažne poljubce je spustio na moju vilicu sve do vrata. Nasao je moju slabu tocku i stao sisati moj vrat. Uzdahnula sam i ruke upetijala u njegovu gustu kosu. Glavu sam zabavila unazad i
dopustila mu bolji pristup.

Dijana:"Milose!!!"
Prestanemo iste sekunde. Ustanem da njega i sva onakva zajapurena sjednem na drugu stolicu. Milos:"Molim sreco u nesreci."
Dijana:" Gdje mi je haljina?"
Milos:"Koja?"
Dijana:" Istu sto ima Jana. Ona srebrenasta."
Milos:"U kupatilo
Dijana. Mama je ostavila. A sad idi." Dijana pogleda u mene i ja slegnem ramenima.
Dijana:"Sto je tebi?"
Pokaza na moj vrat i ja je cudno pogledam.
Jana: "A. to. Izujeda li me komarci."
Dijana:"Milose ima ona krema u tvojoj sobi pa joj namazi."
On klimne glavom i ona ode. Nakon svega par minuta on se ustane i povuce me za ruku. Uvede me u sobu i ostavi na sredinu iste. Okrenula sam se u krug.

Soba je bila u bijelim tonovima sam bez namjestajem.
Veliki krevet, radni stol, plakar, kupatilo i sve ostalo.
Milos me posjedne na jedno od bez fotelja. Osjetim hladno po some vratu, te se stresem.
Milos:"Krema je."
Polakim pokretima je razmazio kremu po mome vratu.
Kad je zavrsio stavio je kremu na sto.
Jana:"Nisu me stvarno ujeli komarci."
Milos:"To je krema da ti se smanji taj otok sa vrata."
Ustao je i donio neku kutiju.
Milos:"Ovo je za tebe."

Uzela sam kutiju i polako je otvorila. Prelijepi bros za glavu. Od savrsenih plavo i tamno-plavih kristala.
Milos:"To ti je poklon od mene. Zasluzila si."
Stavila sam kutiju na stakleni sto i zagrlila ga. Sta je meni danas pa ga samo grlim.
Jana:" Imas li jos nesto?"
Nasmijala sam se i odmakela se od njega.
Jana:"Idem se polako spremati za veceras."
Poljubi me u obraz i izadem iz njegove sobe.

Moja
soba je preko puta, te samo zaobisla veliki stol i usla u svoju sobu. Kutiju sam stavila na sto i otisla u kupatilo. Kadu sam napunila vrucom bodom i stavila kupku od jagode i vanilije. Pjena je ispunila kadu i skinem sve sa sebe. Udem u nju i opustim se. Na ormariéu pored mene ugledam poruku u necemo u obliku kokosa. Uzmem je i procitam je.
"Veceras si moja pratnja."-od Milosa.

Nakon vise satnog kupanja napokon sam izasla iz kade. Sjela sam na rub kade i nanijela losion za tijelo. Izasla sam iz kupatila i prisla ormaru. Sat je pokazivao sest sati, a zabava je u odam. Izvadila sam pru haljinu za veceras. Prva je ona sa cvjetovima. Ispod njen sam obukla cipskati
crni grudjak koji nema bretele i crne gacice. Obukla sam haljinu polako i pokusala skolovati patent.

Dijana:"Jano?!"
Jana:"Jao Dijana uđi!"
Usla je i vidjela sam je u istoj haljini. Okrnem joj leđa i ona mi pride. Zakopca mi patent.
Jana:"E hvala. Sta ti treba?" Dijana:"Sve! Frizura i sminka."
Jana:"Sjedni na stolicu."
Sjela je i pogledala sebe u ogledalo. Nanesem joj malo sminke i uvijem joj kosu. Nasprejam je sa lakom za kosu i na nju stavim malo parfema.

Dijana:"Treba li tebi pomoc oko frizure?"
Jana: "Ne treba."
Izasla je iz moje sobe i ja se prepustim sebi. Vec pola osam. Jebem ti sa Dijanom vrijeme leti. Uradim isto sto sam uradila i njoj, samo sam promijenila frizuru.
Svoju kosu sam ispeglala. Nanijela sam drugu boju
sjenila i ruza. Stavim ogrlicu od moga oca i prsten, naravno narukvica. Tano u osam, Milos pokuca na vrata.

Savršeni zločin Место, где живут истории. Откройте их для себя