🌞

10 2 0
                                    

prologue - I/III

prologue - I/III

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

·˚ ༘₊· ͟͟͞͞꒰➳


Bir sorunun binlerce cevabı olabilirdi. Seçmeyi bilmediğin için günahkar sen olabilirdin. Sorumlu, cevaplarla oynayıp tanrının ismini üstlenmiş ölümsüz bir kral değildi; bir tanrının adı için savaşmayı öğrenmiş oğullarıysa hiç değil. Gözyaşlarından oluşan bir nehirde huzur bulan senken, seven ya da reddeden; yaşamı karnında, ölümü ellerinde taşıyan senden bir doğadan nasıl kaçardın? Ya Karlheinz'in altındaki bir nemf cevapları nasıl bilmezdi?

Yaşanmış aile dramasını bilen doğaüstü dünya serindi. Bugün avcıların gözlerine çıplak kalmış ölümlülerin ateşini almaya çalışan bir doğa var gibiydi. Yui'yi, Karlheinz'in vampir dünyasındaki balosundan birkaç dakikalığına uzaklaşmaya, toz pembe elbisesinin kirlenmesini umursamadan ısırıklarla bezenmiş sıska bedenini temizlemek için denk geldiği ilk akar suyun yanına atılmaya cesaretlendirmişti.

Silvanae, Karlheinz sadece bazenleri planlarını kendisine şakısa da(kralının sözlerine göre aptal bir peri olarak en azından bu kadarını hak ediyordu) kurban kızı ilk defa burada tanıdı.

Yui'nin aşamadığı keder, nehre yansıyan korkak bakışlarında görülüyordu. Nehrin sahibi, camından -teknik olarak yosunlu sudan- ay ışığında yıkanan altın sarısı saçların yansımasını çıkarabiliyordu. Gelen acının ve kaçmaya çalıştıkları ailenin aynı olduğunu biliyorsa da kıskançlık hissini bastıramıyordu.

Bu gece kimseyi istemiyordu ama o bir periydi, barbar değil. Çoğu zaman istemese de gözleri basitçe meraklıyı arardı. Her şeyi işitirdi. Bazen anlamaz bazense fazlasını anlardı. Peri kibirli miydi? Fazla mı izoleydi? Bütün fikirleri sadece kralı Karlheinz söyleyebilirdi. Ağzı ve beyni yüzdüğü suya bağlıydı.

Ama kendisini suyun altına saklanmışken dışarı dünyadan evinin suyuna karısan gözyaşlarıyla tatmin olmuş buldu. Birkaç dakikayla yalnız olduğu yere çıkan bir dostu burada barındırıp barındıramayacağını tarttı. Karlheinz'in ona öğrettiği gibi hâlâ toy bir peri olsaydı ne yapacağını da düşündü. Kalbi neredeydi?

İlk defa kendine ait bir kararla öne atıldı. Ürkütmemek amacıyla uyuşukça önce elini, sonra kafasını çıkarırken suyu perinin Yui'nin sarı tutamlarına kontrast mor saçları yardı.

Bu gece gerçekleşen küçük bir göz buluşması ve küçük bir sohbetle bağlanan kader yumağı, şeytanlaşmanın yayıldığı bu dünyada daha kötü ne getirebilirdi?

uzun bir süre yoktum(4 sene ve üstü??) peki şimdi ne mi yapıyorum? umm akademik başarı yakalamaya sarmadan önce ve sonra hem mental hem ailevi problemlerle uğraştım twt dışında herhangi bir sosyal medyada aktif olmadım bir süre yeme bozukluğu edin...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

uzun bir süre yoktum(4 sene ve üstü??) peki şimdi ne mi yapıyorum? umm akademik başarı yakalamaya sarmadan önce ve sonra hem mental hem ailevi problemlerle uğraştım twt dışında herhangi bir sosyal medyada aktif olmadım bir süre yeme bozukluğu edindim yeni medyalarda hiperfiksasyon kazandım gslden mezun oldum dergi çıkarttım vs vs.

wattpad benim için her zaman bir nedenle veya nedensizce ilgilendiğim eğlence sektörlerinden sadece bir tanesiydi. belli ögeleri yüzünden sevdiğim serilere belli temaları işaret eden karakterler ekleyip ileride çıkartmak istediğim kendi işlerim için var olan serilerde daha fazla unsur keşfetmeye çalışmamda küçük bir araçtı<3 trollüne yazdığım şeyler bile var bu nedenle irlde işlerim fazlalaştığında bir hobi olan buraya ara vermek zorundaydım farkındayım ben yokken çok şey değişti hesap kapatanlar mı dersin ölenler mi kalanlar mı wattpadin banlanması

ama evet yarı zamanlı geri geldim ve bütün hikayelerimi tamamlamaya hatta bitenlerden bazılarını da düzenlemeye başlıyorum. bu hikayenin gidişatı hakkında da panoma üç paragraflık bir bildirim bırakmıştım ki kendim dahil herkesin aklında bir fikir oluşturayım.

+bu sefer karlheinze de çok odaklanacağım

tekrardan iyi okumalarr

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 29 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

haunting ground💭yui komoriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin