-Sa ahaliii nabiyonuzz,umarım iyisinizdir kaldığımız yerden devam ediyoruz,he bide Fatihle beraber devam etsin denilmiş, devam edilecek he bide şarkıyla beraber okuyunn-
B:Benimle çıkacakmısın Y/N?
Y/N:Hayır,ben fatihime çok aşığım,onu bırakamam.Hem senden aşırı nefret ediyorum,niye çıkayım ki?
F:KARIM BENİ BIRAKMAZ BATU,ZIRLA ŞİMDİ.
-3.Kişi Ağızından-
Batu bu sözleri duyunca sanki kalbinden kopan parçalar oldu.Her ne kadar kötü olduğunu bilsede iyi görünmek için yapmıştı.Fatih ile Y/N'nin sözlerinden çok etkilenmişti.Böyle olacağını biliyordu ama yinede şansını denemek istedi.Batu daha sonra Fatih'in üstünden kalkıp silahı yere atar ve adamlarına Canıda bırakmasını söyler.Fatih ayağa kalkar kalkmaz Y/N'in yanına koşar ve bağlarını çözer.Y/N bağlardan kurtulduktan sonra Fatih'e sarılır.Batu sadece onları izlemekle kalır.Fatih sonradan Batunun sinirli ve kırgın bakışlarını fark eder ama takmaz.Fatihgil Y/N ile beraber giderler ve Batu bodrum'da tek başına kalır.Pardon bir varlık daha var;Batunun kırık kalbi.
-Batunun Gözünden-
Hayatımda ilk defa kalbim kırılmamıştı.Bir çok kez kırıldı,ama bu çok ağırdı.Taşıyamayacağım bir yüktü benim için.Olmayacağını biliyordum ama bu kadar kötü olacağını bilmiyordum.Tamam annem kırsa ben düzeltirdim,babam kırsa ben düzeltirdim,arkadaşlarım kırsa ben düzeltirdim ama bu nu duzeltemeyeceğim sanırım.Ve fark etmemişimki kendimi diz kapaklarımın üstüne düştüğümü ve gözümden yaş aktığını fark ettim.Neden,neden ben kimse tarafından sevilmedimki.Neyim vardi ki, diğerlerinden farkım neydi.
Kayzer;Batu bey,iyimisiniz?
B:Ben iyiyim kayzer,sadece yanlız bırakırmısın beni.
Kayzer:Çok kırdı bu,demi.
B;Evet...
Kayzer:Peki bu diğer kırıldıklarından daha kötümü?
B:Evet.
Kayzer:Dök içini be Batu,neyin varsa neyin yoksa.Hepsini dök
Kayzer Batuya teselli etmek için sarılır.Batu kayzerin kollarında hüngür hüngür ağlar.Kayzerde bunları yaşadığı için onu çok iyi anlıyor.Batu Kayzere karşı içini döker,ne hissettiği varsa hepsini.
-Fatihin Gözünden-
F:Kurtuldun be Y/N.Bu cehennemden çıktın artık.
Y/N:Haklısın Fatihim,çok rahatım şuan yanında.
-Fatihin telefonu çalıyor-Fatih:Bir dakika hayatim bu aramayı yapmam lazım.
Y/N:Tamamdir balım, bekliyorum(acaba yanına gizli gizli gitsemmi?)
Fatih,Y/N'in yanından uzaklaşır ve telefonla konuşmaya başlar.Y/N ise çaktırmadan Fatihin yanına gider.
Telefondaki bir kız:Ya askimmm hayatimmm ne zaman geliyorsunn?(TBK diye yazicam diyalogta)
F:Yakında hayatım,şu kızdan kurtulayım biraz parasını çalayım gelicem sana söz.
TBK:Ama çok uzun sürdü Fatihim, sıkılıyorum burda.
F:Söz dedik ya aa.Gelicem sen rahat ol.
Y/N:Teşekkürler Fatih,beni çok iyi kullanmışsın beni.
F:A-ay Y/N DUR AÇIKLAYABİLİ-
-Y/N Fatih'e tokat atar.-
Y/N:SİKTİR GİT FATİH TAMAMMI KONUŞMA BENLE BİR DAHADA KARŞIMA ÇIKMA!
F:Y/N DUR BEKLE AÇIKLAYACAĞIM,LÜTFEN BENİ BIRAKMA,SENSİZ YAPAMAM!
Y/N oradan ağlamaklı bir şekilde oradan uzaklaşır.Fatih ne kadarda yanına ulaşmaya çalışsa bile Y/N çoktan gitmiştir.
Y/N, malikaneden ayrılıp bir köprü altına gider ve kendini çimenliklere atar.Fatihin bu davranışından dolayı her ne kadar nefret etsede kalbi hala ondadır.Asla önüne geçemez.Y/N kafa dağıtmak için telefonundan "Bensiz Yapama"şarkısını açar.Fatih her ne kadar Y/N'ye karşı birşwy söylemek için arasada Y/N telefonu açmaz.Batu ve Kayzerler ise biraz toparlandıktan sonra malikâneden ayrılırlar,Batu Fatihi ağlamış bir şekilde görür.Batu her ne kadar istemesede Fatih'in yanına gider.Fatihe ne olduğunu sorar.Fatih ilk başta sert çıksa da herşeyi anlatır,bunu duyan Batu tek başına Y/N'yi arar.Batu uzun uğraşlar sonucunda Y/N'yi köprü altında bulur.Biraz onu uzaktan izler.Daha sonra yanına gider.
B:Y/N,senin burada ne işin var?
Y/N:Dağıttılar beni Batu,hemde çok kötü.Sende beni dağıtmaya geldin demi?
B:Hayır Y/N,belki düzeltebilirim diye yanına geldim,herşeyi biliyorum.
Y/N:Anlattımı Fatih sana?
B:Ona sordum açıkçası,öyle öğrendim.Yanına oturayımmı?
Y/N:Aslında olur,lütfen birazda olsa otur.Bide bişey soracağım,sende mi ağladın.Gözlerin niye şişmiş?
B:Aslında şimdi gerçeği söyleyeyim.Bende ağladım.İlk söylediğin şeyler beni çok kırdı.Ama olsun.Beni her ne kadar kırsanda yanındayım.
Y/N:Özür dilerim Batu.
B:Sıkıntı değil.
Y/N ile Batu sohbet ederler,kendileri hakkında bilgiler verirler.En sonunda Y/N uyuyakalır ve kafası Batunun omzuna düşer.Batu fark eder ve oda kafasını,Y/N kafasına yaslar ve oda uyur.
EVET UMARIM SEVMİSSİNİZDİR BOL DRAMALI BİR BÖLÜM OLDU NEDENSE YAZARKEN ÇOK ZEVK ALDIM(fikrim yok) DEVAMI YARIN 🗿