Yine lanetli alarm çalmıştı ilk günden bezmiştim işe sabahın köründe başlamaktan,ama bugün akşam mükemmel bir gün olucaktı.Yatağımdan kalkıp elimi yüzümü yıkadım daha sonra hazırlanıp ilk gördüğüm otobüse bindim.Saat 07.40 geçiyordu.Gec kalırım diye biraz tedirgin oldum,kafa dağıtmak için telefonda ig 'de gezindim,ama gezinirken keşfetime bir haber çıktı.Çok dikkatimi çekti ve izlemeye başladım.Şehirde mafya geziniyormuş, bazı kişileri hedef alıp onları öldürmeye çalışıyormuş.Mafyayı internette araştırmaya karar verdim, araştırdığımda baya suç işlediklerini gördüm,tırsmıştım.Boş verip ineceğim durakta indim.İş yerine doğru yürüdüm,birazcık geç kalmıştım.Tam içeri girerken ses duydum.Bi kız dediki patron geç kalanlara çok pis kızıyor,hatta maaşlarından bile kesiyormuş.İçeri girdim,tam sandalyeme oturacakken Fatih bana seslendi.
F: Neden bugün geç kaldın?
Y/N:Kusuruma bakmayın,otobüs biraz geç geldi.
F: Tamamdır,sıkıntı değil.Ama bir daha olmasın ^^.Kızacağını zannettim,çalışanlar direkt bana döndü,kızıp kızmadığını sordu.Kızmadı dedim,herkes hayretler içinde kaldı bazılarıda inanmadı.Çalışanlar konuşurken bi anda Fatih geldi ve konuşanlara bağırdı.Ben bişey yapmadan işime devam etmiştim.Fatih omzuma dokunup kulağıma eğildi ve şunları söyledi;
F:Kusura bakma,biraz ucube olmuş olabilirim.Bugünki 17.30taki buluşmayı unutma.
Başımı sallayarak tamamdır dedim.Bi süre yanımda kalıp odasına gitti.Sabahki mafya aklıma gelmişti, Google'ı açtım ve araştırdım.Liderlerinin adı Batuhanmış,2 yardımcısı varmış.Liderleri eskiden şarkıcıymış,bi hatası yüzünden atılmış.Buna çok sinirlenerek kendisine grup kurmuş.Tam diğer adlara bakarken arkamda bir nefes hissettim,direkt sayfayı kapadım.Arkamdaki kişi bir kızdı.sendemi mafya olayını öğrendin dedi.Başımı salladım.Dikkatli olmamı söyledi ve oda işine geri döndü.Saatler 15.30 gösteriyordu.Herkes yavaş yavaş işlerini bitirip ayrıldı.Bende işimi bitirip Eve dönecektim.İlk gördüğüm otobüse binip eve gittim.Eve girer girmez bi duş aldım.En şık elbisemi seçtim.Saçımı düzleştirip makyaj yaptım.Saat 17.10'u gösteriyordu.Fatih beni aramıştı.
Fatih;Hazır mısın Y/N'cim
Y/N;Hazırım Fatih bey.Şimdi yola çıkacaktım.
Fatih;İstiyorsan ben seni arabayla alayım
Y/N;Hmm pekii.Ev adresimi biliyorsunuz sanırım, bilmiyorsanız konum atayım size.
Fatih;Pek fazla hatırlamıyorum,atarsan sevinirim
Y/N; Tamamdır.Whatsappa atıyorum.Kaydetmeyi unutmuşum."Fatih🤭💋" diye kaydettim.Kısa süre bekledikten sonra Fatih beni aldı ve restorana doğru yola koyulduk.Restoran çok lüks ve biraz uzaktaydı.Kendisi çok şık bir takım elbise giymişti,muhteşem gözüküyordu.Restorana geldik, geldiğimizde Fatih elimi tutmuştu, şaşırmıştım.Hoşuma gittiği için hiç birşey demedim.Eli çok hot'tu.Elimden tutarak restoran girişine ilerledik.Kendisi bir sosisli tercih etti,onun için bende sosisli aldım.Sosislileri yemek için cam kenarındaki masaya oturduk.Hem sosisli yiyip hemde sohbet ediyorduk,ve bu bana çok iyi geliyordu.
Fatih:Nelerden hoşlanırsınız?
Y/N:Hmm genelde yemek yapmaktan,geziye çıkmaktan,bitki beslemekten çok hoşlanırım,ya siz?
Fatih:Ben daha çok sanal alemde takılırım,LoL oynamayı,video çekmekten çok hoşuma gider.
Y/N:Genelde videoları naparsiniz?
Fatih: YouTube'a atarım.Eskiden Tiktoğum vardı, halada var ama çok fazla video atmıyorum oraya.
Y/N:Ayy ne güzel, YouTube kanalınızın adı nee?
Fatih: YouTube kanalımın ismi baldibackHemen telefonumu açıp YouTubea girdim ve kanalı arattım.Youtubeta ünlüydü.
Y/N;Woah, çok fazla abonen var!
Fatih:Eheh yanii
Y/N: Videolarına daha sonra göz atacağım
Fatih; Videolarım bazen çok kısa bazen çok uzu-Bi anda silah sesi geldi ve bir grup mafya içeriye daldı.Restorandaki herkes çok panik oldu.En sona gelen bir kişi vardı,galiba o liderleriydi.. Ama....AMA BU İNTERNETTE ARAŞTIRDIĞIM MAFYA GRUBUYDU!
Fatih bi an ayaklandı ve beni kolumdan tutup lavaboya götürdü.Burda kalmamı söyledi.Korkmuştum.bi anda bağırmaya başladılar.Batuhan:Herkesin dikkatine..her an sizi kaçırabilirim.Oyuzden dikkatli olun derim.Şu listeyi versene bana Kayzer.
Kayzer:Buyur.*Kağıdı uzatır*
Batuhan:Hmm,ilk kişimiz Fatih Serhat Yaltı..NERDE LAN O!
Kayzer:İstersen ben bakayım etrafa,kesin buradadır.En son bir kızı davet etmiş buraya.
Batuhan: ÇABUK BUL VE GETİR ONU BANA!
Kayzer: Tamamdır geliyorum hemen.İşler oldukça garipleşiyordu.Neden ilk olarak Fatih vardı, aralarında bişey mi geçmişti.Hala anlayamamıştım.Lavaboda bi an kapının tekmeledigini hissettim,ani bir çığlık ile lavaboya Yardımcısı girmişti.Beni zorla kolumdan çekiştirerek Liderlerinin yanına götürdü.
Kayzer:Galiba bu Fatih'in gelecekteki kız arkadaşı.Burdamı kalsın bırakayımmı?
Batuhan; Bırakma tabiki aptal.Bağlayın kızı.Beni bağlamamaları için yerimde durmuyorum ama nasılsa bağladılar ama oda neydi bi an ışıklar gitti içeriye bir zehir gibi şey salgılandı.Herkes bi anda yere yığıldı.Benim son gördüğüm şey ise siyah bir adamın önümde durmasıydı..
-----
EVEET BUGÜNUN BÖLÜMÜ BURAYA KADARDI JDKSJAOW (bitirmedim daha lan)YENİ BÖLÜMDE O SİYAH KİŞİNİN KİM OLDUĞUNU ÖĞRENECEĞİZ! PUANLAMAYİ VE YORUMLAMAYİ UNUTMAYIN! SEVİLİYORSUNUZ!<3