-Arkadassaklar kusuruma bakmayın maalesef ki telefona bi anda el koyuldu daha sonra verildi(her an yine el koyulabilir)-
-Batu ve Mafya Teame bakalım..-
Batu:Ulan otistik eşşekler..Hala bulamadınızmı bu kız ile Fatihi?
Kayzer:Bulamadık Batu Bey..
Batu:NEYİ BULAMADİNİZ AEMİNA GOYUM
Kayzer;En kısa zamanda bulucağız Batu Bey.
Batu:Demedimmi size lan biraz dikkatli olun iş yaparken he DEMEDİMMİ?
Kayzer:Dediniz..dediniz amma-
Batu:AMA NEY AMA?BU KIZ İLE FATİHİ BULMADAN GELİRSEN SKRM BELANI!KAYBOL GÖZÜM GÖRMESİN
Kayzer:Tamam patron (içinden:kodumun femboyu,göstermezmiyim ben şimdi sana.)
(3.kişi)
Kayzer motoruna atlayıp Batuhanin olduğu malikaneden uzaklaşır.Çok ama çok sakin olan Hasan diye arkadaşının yanına gider,orda kafa dağıtır.Daha sonra kendi kafasında şeytani planlar kurar.(Çekilin yoldan kayzer femboy batuyu skmeye geliyor)
-Y/N Hanımın gözünden-
Çok epic bir rüya görmüştüm,rüyada Fatih bana çiçek uzattıp "marry me" diyordu.Benim için biraz tatlı birazda ucubeviydi,o rüyadan sonra aniden kalktım zaten.Fatih bi anda bana döndü ve noldugunu söyledi.Bişey yok diye geçiştirmiştim.Galiba uyurken full yanımdaydı ve beni izliyordu,artık bana aşık olduğundan şüphe ediyordum.Bence kesssinlikle bana aşıktı,ve bende kendisine aşıktım.Ayağa kalktım tam banyo yapacaktım,ama gel gör ki kıyafetlerim yoktu.Bu elbiseyide tekrar giymek istemiyorum,evdeyiz sonuçta düğüne gider gibi giyenecek halim yok ya.Fatihe banyo yapacağımı ama yanımda hiç kıyafetimin olmadığını söyledim, benim için dışarısı tehlikeli olduğunu söyledi,odasına gidip siyah t-shirt ile eşofman alıp bana verdi.Tabiiki ben şok.Şoke olduğumu belli etmeden tamam diyip banyoya geçtim.Bi güzel banyo yaptıktan sonra üstümü giyip mutfağa geçtim.Kahve yapacaktım amaa Fatih yanıma gelip bişey konuşacağını söyledi.Basimi sallayarak masaya oturduk.
Fatih:Y/N sana çok önemli bişey demek istiyorum.Ama bı yandan endişeleniyorum.
Y/N: Diyeceğin kelime sinir edici bişey değilse,buyur söyle
Fatih:Ehmm şey,ben senden hoşlanıyorum.Benimle çıkarmısın?Bunu duyunca hem şaşırdım hemde mutlu oldum.Biliyordum beni sevdiğini.
Y/N:Hmmmm...duygularımız karşılıklı Fatih'im.Kabul ediyorum.
Gözleri bi anda ışıldadı,çok mutlu olmuştu.Heleki Fatih'im dediğim kısımda.Mutluluğunu görmek benide çok mutlu etti.Ayağa kalkıp sarıldım ona.Kokusunu bir güzel içime çektim.O sıradada şaklaban arkadaşı geldi.
Can:Vay anam vayy,sevgilimi oldunuz lann?
Fatih:Bi sen eksiktin he.
Can:Aşk olsun öylemi oldu şimdi zihinsel engellim
Fatih:Zihinsel engelline sokarım he.
Can:Yengeee bu beni tehdit ediyor kızsana şunaa aaa
Fatih:Gel lan buraya yedim seni şimdi kodumun magandası seni
Can:hssktr
Y/N:Durun lan durdugunuz yerde eşekler
Can: Ayıp oluyo
Y/N:Sus ve işine geri dön küçük ucube
Can:Hığ beni zorbalamayi kesin artıkkkDrama queen olduğuna ikna oldum açıkçası.Ufak bir gülmeden sonra Fatihin gözlerinde kayboldum.Kahverengi gözleri beni benden alıyordu resmen.Fatih dudağıma yaklaşıp bir öpücük kondurdu.Sana artık bebeğim diye seslenebilirmiyim dedi.Sırıtarak zaten sevgili olmadıkmı eşeğim dedim.Gülümsedi,daha sonra hem bana hemde kendisine bir kahve hazırladı.Balkonuna geçip kahve yudumlarkende sohbet ettik.
-Gel gelelim şu Kayzeree-
Kayzer:Hasan ben bu batuya çok pis ayar oldum.Bazen çok kızıyorum sırf bu yüzden kendime,niye bununla mafya kurdum diye.Bu kadarda ünlü olduk bide aq.
Hasan:İnanki bilmiyorum be kardeşlik
Kayzer: Bişey bilsen şaşarım ha.
Hasan:Ay aman aman sanki ben dedim onla mafya kurun diye.
Kayzer:Pppff aman sus boş konuşma yer cucesi
Hasan:Belanı skrm he
Kayzer:Herneyse,benle bir işe varmısın?
Hasan:Nasıl bir iş bu?
Kayzer:Fatih ile bir kız var.Onları bulmam lazım.Yardımcı ol diyorum.Zaten siz Fatihle arkadaşsınız olm.
Hasan:Kusura bakma,Fatihi kolay kolay satmam ben.
(Kayzer 5 Million para uzatır)
Kayzer:Sadece yerlerini söyle.
Hasan:Al bak oturduğu ev ile sokağı
Kayzer:Aferim böyle ol yer cucesi
Hasan:Para verdin diye,yoksa asla söylemem.
Kayzer:Her neyse,mademm söyledin ben bunu Batuya iletmeye gidiyorum
Hasan:Eğerki ona iletirsen Fatihe haber veririm.
Kayzer:ULAN GOT PARA VERDİK OKADAR
Hasan:BANANE AQ
Kayzer:Sus yer cucesi ben gidiyorum.
Hasan:DUR LAN DURDUGUN YERDE-Kayzer Hasan'ı dinlemeden gider-
EVET SAYIN OTİSTİK ESEK SEVERLER,BU BÖLÜM BURAYA KADARDI BÖLÜM 6 Yİ BEKLEMEYİ UNUTMAYIN
(Batu ile Fatih karşılaşırsa olucak şeyler)