Felix yavaşça gözleri açmıştı, başına aniden aĝrı girmiş, zar zor yatakta doğrulmuş etrafa bakmış ve kendi kendine konuşmaya başlamıştı.
'Lan ben en son jisung ile parktaydım'
'Burası neresi?'
Tam o sırada kapının kilidi açılmış, içeriye siyah saçlı takım elbiseli bir adam girmişti.
'Bisimillah'
'Noluyo?'
'Sen kimsin?'
Adam, elleri cebinde küçük çocuğa yaklaşmıştı.
'Sen kimsin ya?'
"Katilinim"
'NE!?'
'NE DİYORSUN SEN BE!?'
'PSİKOPAT'
"aaa ayıp oluyor Felix"
'ADIMI AĞZINA ALMA!'
Felix, yatakta ayağa kalkmaya çalışmıştı ancak başının dönmesiyle geri yatağa oturmuştu.
'Naptın bana!?'
"Bişey yapmadım?"
Adam sırıtıyordu. Felix ise zorda ayağa kalkmış adamın yüzüne bakmıştı. Adamda çocuğun yüzüne bakıyordu.
Felix kaçmayı düşünüyordu, kapıya koşabilirdi. Kendini toparlamıştı. Felix nefes verip kapıya koşmuştu ama bilmiyorduki evde kimse olmadığı için hali ile her yer kilitliydi. Adamda bu duruma gülmüştü.
'AÇ ŞU KAPIYI YA!'
'DELİ MİSİN NE GÜLÜYORSUN BE ADAM!'
"Felix bence kaçmayı deneme"
'KES YA!'
Adam tekrardan gülmüştü ve cebindeki anahtarı çıkarmış çocuğa doğru sallamıştı.
"Bunu mu arıyorsun?"
Felix anahtara bakmıştı.
'VER ONU BANA!'
"Hmm"
"Gel de al"
Afam kolunu yukarı kaldırmıştı. Felix adamın yanına gelmiş anahtarı almaya çalışmıştı.
'Yah!'
'Ver onu bana!'
Adam, anahtar elinde iken çocuğun bileklerini tutmuş döndürüp aradan bastırmıştı, bileklerini ani güçle sıkıyordu.
'Ahh!'
'Acıtıyorsun bırak!!'
Adam sadece gülüyordu. Felix dayanamamış küfür etmeye başlamıştı. Adam, çocuğun küfür etmesine karşı bileklerini bırakıp onh yatağa itmişti.
"Bir daha söyle o kelimeyi"
Adam, çocuğa yaklasıyordu.
'ne o zoruna mı gitti ha!?'
"Şuan senin ölmen lazımdı biliyor muaun?"
'Biliyor musun öldürüp öldürmemen sikimde bile değil bu hayatta Jisung'dan başka beni seven yok zaten!'
"O zaman"
"Arkadaşın şuan ne halde"
"Görmek ister misin?"
~~~~~~~☆~~~~~~~
Evet arkadisler yeni bir fic= ben
Cok olay olabilir hazirlikli olun
Yb hemen gelicek çünkü sıkılıyorum ve yapacak bişey yok bende fic yazıyorum xjsjshgsbx
Neyse
Görüşürüzz💫🌟