-22-[küçük mızmız bebek]

78 4 2
                                    

"Felix"

'Hm'

"Okula gitmek istiyor musun?"

'Bilmiyorum'

'Ama jisung bayılır'

'Çok ister'

"Ah tamamen unutmuşum kahretsin"

'Noldu?'

"Yarın sizin okulunuz vardı"

'Yarın mı?'

"Evet"

Hyunjin Minho'ya mesaj atmıştı.

Mesaj:Lan minho yarın bunların okulu vardı

Minho telefonunu açıp mesaja bakmıştı.

Mesaj:doğru lan

Mesaj:yarın sabah 7'de bizde olun

Mesaj:tamam

Hyunjin telefonu kapatmıştı.

"Felix hadi yatağa"

'Amaa'

"Aması yok"

"6'da kalkacaksın"

'Oha'

"Hadi hadi"

'Hyung'

'Kucağında uyusam?'

"Felix"

"Bana"

"Hyung"

"Deme"

"Sonra lazım olur"

'He?'

Taklit etmişti.

"He?"

'Ya'

'Hıı'

Adam gülmüştü.

'Gülme yah'

"Hadi gel bakalım kucağıma"

Felix dikleşmiş Hyunjin'in kucağına geçmişti. Adam, çocuğun kafasını göğüsüne yatırmış ve saçlarını okşamaya başlamıştı* felix ise gözlerini kapatmıştı. Adam çocuğun saçlarına küçük küçük öpücükler bırakmıştı.

Felix kafasını yana çevirmişti yani yüzü Hyunjin'in boynuna deĝiyordu. Adam kollarını çocuğun beline sarmıştı. Çocuğun sıcak nefesini boynunda hissediyordu.

*sessizce* "baban artık yok"

Felix duymamıştı. Arada mırıltılar çıkarıyordu.

"Şşt"

Adam ayağa kalkmıştı yavaşça, felix gözleri kapalı kafasını kaldırmıştı.

'Hmm'

"Şşt"

Felix kafasını geri koymuştu, ellerini sıkıca sarmıştı adamın boynuna. Adam üst kata doğru ilerlemişti, felix'in odasına girmiş, onu yavaşça yatağa yatırmĵştı. Yorganı alıp üstüne örtmüştü. Felix ise mızmızlanmaya başlamıştı.

"Şşt"

Hyunjin felix'in saçlarını okşamaya başlamıştı. Felix saçındaki eli alıp sıkıca sarılmıştı. Adam bu duruma gülümsemişti. Çocuğun kollarından elini kurtarmıştı. El gidince felix yine mızmızlanmaya başlamıştı.

Adam içinden 'küçük mızmız bebek' diye geçirmişti.

*sessizce* "biraz beklesen olmaz mı ya"

Adam sessizce kapıya doğru ilerlemiş ışığı kapatıp odadan çıkmıştı. Kendi odasına girmiş üzenini çıkarmıştı. Felix'in odasından sesler geliyordu. Adam dolabı açıp tişört ve eşofman alıp giymişti. Adam, telefonunu alıp odadan çıkmıştı. Hazır çocuk uyuyor iken çalışma odasına girmişti.

Odadaki balkona girmiş sandalyeye oturmuştu. Felix'in odasından bağırma sesleri geliyordu. Felix kabus görüyordu, babası onu zorla evlendirmiş ve adam ona dokunuyordu Felix ise bağırıyordu. Ter içerisinde uyanmıştı.

Kabus gözünün önünden gitmiyordu. Felix ağlıyordu direk odasından çıkmıştı. Ilk Hyunjin'n odasına girmişti. Onu göremeyince çalışma odasına bir anda girmişti.
Adam, sesleri duyup balkonun kapısından gelen kişiye bakmıştı.

"Bebeğim?"

~~~~~~~~~~~~☆~~~~~~~~~~

Elhamdülillah bu bölümüde bitirdik

Şimdiden söyliyim

Son bökümde size bir süprizim olacak:)))

Görüşürüzzz🌟💫🎀💓

Kaçırılmak?//Hyunlix//Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin