-23-[Sadece bir kabustu]

82 6 7
                                    

Felix hızla derin nefes alıp veriyordu ve ağlıyordu.

"Yanıma gel bebeğim"

"Ağlama gel"

Felix Hyunjin'in yanına koşmuştu. Adam çocuğun kollarından tutup kucağına oturtmuştu. Göz yaşlarını silmişti.

"Yataktan mı düştün bebeğim?"

Olumsuz anlamda kafa sallamıştı felix. Kollarını Hyunjin'in boynuna dolamış iyice sokulmuştu.

"Neden ağlıyorsun o zaman bebeğim?"

"Kabus mu gördün yoksa?"

Olumlu anlamda kafa sallamıştı bu sefer. Adam çocuğun saçlarını okşayıp öpmüştü.

"Sadece bir kabustu"

'Hyunjin beni hiç bırakma, yalvarırım beni bırakma nolur, nolur beni onlara verme, hep yanımda dur lütfen..'

"Şşt tamam bebeğim"

"Seni asla bırakmayacağım"

Felix hayla hızla nefes alıyordu, ağlıyordu.

"Ağlama artık"

"Geçti tamam"

"Üşürsün burda odana gidelim"

Adam kucağındaki çocuk ile ayağa kalkmıştı. Balkondan çıkıp, kapıya ilerlemişti. Çalışma odasından çıkıp Felix'in odasına girmişti.

'Seninle uyumak istiyorum, beni tek bırakma'

"Tamam bebeğim"

Yatağına ilerlemiş felix'i yatırmıştı. Kendisi ise yanına yatmıştı. Felix'in üstünü örtmüştü. Felix Hyunjin'e iyice yanaşmış sokulmuştu. Adam ise çocuğun, saçlarını okşamaya başlamıştı. Çocuk sakinleşmeye başlamıştı.

-Hızlı Geçiş-

Saat sabah 05:57'ydi hyunjin çokran kalkmıştı. Rutin işlerini halledip üstünü giymişti, şuan çocuğu uyandırmaya çalışıyordu. Saçlarını okşuyordu.

"Bebeğim"

'Hmm'

"Hadi uyan bakalım"

'Biraz dahaa'

"Biraz daha yok hadi"

Mızmızlanıyordu Felix.

'Uyumak istiyorum'

"Gıdıklarım bak"

'Yah bananee'

Adam, çocuğun belinden gıdıklamaya başlamıştı. Felix gülmeye başlamıştı.

'Yaa'

'Yapmaa'

Adam gülüp geri çekilmişti.

"Kalk o zaman"

'I-ı'

Felix yorgana dolanmıştı, gıdıklamasın diye.

"İyi tamam"

Adam ayağa kalkmış ve odadan çıkmıştı. Minho'ya mesaj atmıştı.

~~~~~~~~☆~~~~~~~~

Bölümleri bilerek kısa yazıp geç yayınlıyorum

İnadiniza

NİAHAHAHAA

neyse neyse

Ben kacarr

Görüşürüzzz🤏🎀🌟💫💓

Kaçırılmak?//Hyunlix//Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin