Geçen bölümde şaka yaptım! Bu bölümü de atıyorum sonrasına bakarız. Bu fici yazmak niyeyse çok eğlenceli. Sizce erken mi mühürlendiler demeyeceğim çünkü mühür tutmayacak. Nedeni ise (Sallıyorum ciddiye almayın) ruh eşi olmalarına rağmen henüz birbirlerini yeterince tanımıyorlar. Hadi, fice dönelim. İyi okumalar.
Mühür izleri kısa sürede gitmişti. Sam de Yongbok da neler olduğunu çözememişti. İkisi de insan hallerine dönüştü yani Felix ve Hyunjin oldular.
"Hyunjin anlayamıyorum neden mühür tutmadı?"
"Bilmiyorum belki de sabah dediğin şeyde haklıydın. Daha yeni tanıştık."
"Bekle kitaba bakayım."
"İşte, burada. Mühür tutmama nedenleri! 1- Eğer yeni tanışmışsalar mühür tutmaz. Mührün tutması için çiftin birbirini en az 2 haftadır tanıması gerekir."
"Yani 2 hafta bekleyeceğiz."
"Evet. Zaten ruh eşiyiz."
"Sabah ruh eşi olmamız imkansız demiştin."
"Evet halen şoktayım!"
"Aslında ben daha doğrusu Biz anlamıştık."
"Nasıl?"
"Sam sıradan bir kurt değil. O cadı özellikleri taşıyor hatta bir tılsımı var ona annem verdi. Tabii o özellikleri ben de kullanabiliyorum."
"Tılsımı bunun gibi mi?"
Dedi ve annesinin tılsımını dışarı çıkardı Felix. Hyunjin'in gözleri şaşkınlıkla açıldı.
"Onun yıldızlısı! Annem hep insan bir kardeşi olduğundan bahsederdi. Ama kardeşi evlenince onu bir daha görememiş. Kardeşi bir cadıymış. Aylı bir tılsımı varmış. Yoksa senin annen ile benim annem..."
"Yani benim bir teyzem olabilir mi?"
"Evet! Ama anneni öldürdüklerini söyledin."
"Bu yüzden annen annemden haber alamadı!"
"Tamam. Ama bunu ailelerimize nasıl açıklayacağız?"
"Hadi gel, ben anlatırım." (Felix)
Dedi ve içeri gittiler.
" Anne, baba, Hiro amca! Biz bir şey öğrendik."
İkisi de tılsımlarını gösterdi. Lia ayağa kalkıp yanlarına gitti. Önce Sam'e veriği tılsıma, sonra da Felix'in tılsımına baktı. Tek bir şey söyledi ve hıçkırarak ağlamaya başladı çünkü kardeşi sadece o ölürse tılsımı kendi çocuğuna vereceğini söylemişti.
"Furo..."
"Hey Felix, tatlım."
"Evet?"
"Bu tılsım kardeşim Furo'ya aitti. Bu tılsımda onun ruhu var. Bu tılsım senin eline ne zaman geçti?"
"Furo benim annemdi. Ben 3 yaşındayken onu öldürmüşler ve o ölmeden önce tılsımı bana vermiş."
"Gel, otur. Hyunjin sen de otur. Artık her şeyi öğrenmenizin zamanı gelmiş."
"Tamam."
"Furo bir gün ağlayarak yanıma gelmişti. Buraları terk etmek zorunda olduğunu açıklamıştı. Ben de ona veda ettim. Sonra bir daha onu görmedim. Demek ki o seni elçisi seçmiş."
"Nasıl yani?"
" O tılsım cadı tılsımı. Ama onu en özel kılan şey bir eşi olması. Ki eş tılsım da Hyunjin ve Sam'in. Furo bana bu tılsımı en büyük çocuğuma vermemi, kendisinin de tılsımını en küçük çocuğuna vereceğini söyledi. Annen çok iyi bir cadıydı. Başın sağolsun."
"Sağolun..."
"Lia teyze de."
"Sağol Lia teyze."
"Ve siz ikiniz de soylu cadısınız!"
"Ne?" (Hiro)
"Ne?" (Soo)
"NE?" (Hyunjin)
"NE?" (Felix)
En büyük tepkiyi Hyunjin ve Felix salisesi salisesine aynı tonda bağırarak vermişti. Cadı olduklarına inanamıyorlardı. Kurtları ise halay çekiyordu. Çok sevinmiştiler.
Bölüm bitti ama ben bitmedim! 1-2 saate yb gelir muhtemelen. Sonraki bölümde görüşürüz!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
2 Ayrı Kişi
Fanfic2 farklı krallıktan 2 prens, bir baloda birbirleriyle ilk kez karşılaşır. Üstelik, 2 kraliyet ailesi çok iyi dosttur!