Bugün bir şeyler oldu bana, ayda 3 bölümü zor zamanlayan ben, günde 3 bölüm atıyorum cidden şaka gibi. Birazdan 4. bölüm de gelir muhtemelen. Neyse fice dönelim. İyi okumalar
Felix, sabah çok tiz bir çığlık sesiyle uyandı. Hızlıca üstünü değiştirdi.
(Bunu giydi.)
Kapıyı açtığı gibi gözleri kıpkırmızı olan bir Hyunjin ile, daha doğrusu Sam ile karşılaştı. Yeni uyandığı ve çok sinirlendiği belliydi.
"SHİN BİR DAHA O ÇIĞLIĞI DUYARSAM İŞLER DEĞİŞİR ONA GÖRE!"
Hyunjin'in sesinin çok kalın çıkmasıyla Felix çok şaşırmıştı. (Bu Venom diye bir şarkıları var ya işte orada baştaki sesleri yapan Hyunjin ve Felix işte Hyunjin o sesle bağırıyor)
"Oh, günaydın Felix. Seni uyandırdıysam özür dilerim. Sinirlenince sesim kalınlaşıyor da."
"Yok, ben o çığlığa uyandım. Ne oldu?"
"Shin cırladı bir şey yok. Muhtemelen yine bir şeyi böcek sanmıştır."
"Ama o nasıl ses. Neyse, o değil de Jisung nerede ondan tek bir ses çıkmadı."
"Jisung uyanmaz. Onun ve Peter'ın bu cırlamaya bağışıklığı var."
"Ama Sam ve Yongbok'un bağışıklığı yok o kesin."
"Evet. Minho da yok. O nerede?"
"Ben alt kata bakayım belki oradadır."
Sam'in başını sallayıp Hyunjin'e dönmesiyle Felix aşağı indi. Ve indiği gibi birbirini öpen Minho ve Jisung ile karşılaştı. Hemen bağırmasıyla Hyunjin jet hızıyla aşağı indi, daha doğrusu merdivenden yuvarlandı.
"Felix iyi misin?"
"Evet iyiyim. Hem de çok iyiyim."
"Niye?"
"Jisung ve abim az önce birbirini öpüyordu!"
"NE?"
-Hyunjin sesinin tonuna başlatma Felix korktu!
-Sam susmayı düşünüyor musun?
-Yoo düşünmüyorum.
-Bak ya susarsın ya da o gece anlattığın plan iptal olur
-Tamam sustum ayol!
Flashback, dün gece
- Bak Hyunjin yarın akşam Felix ile birlikte dolunay'ın altına geçip ruh eşi olup olmadığınızı öğreneceksin.
-Canım benim, parlak zekalı kurdum, Felix buna nasıl ikna olacak açıklar mısın?
- Bak şimdi sen Felix'i sana bir şey göstermek istiyorum diyeceksin ve onu bahçeye çıkaracaksın. Sonra ona kurdunu açığa çıkarmasını söyleyip işin gerisini bana bırakacaksın. Anlaştık mı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
2 Ayrı Kişi
Fanfiction2 farklı krallıktan 2 prens, bir baloda birbirleriyle ilk kez karşılaşır. Üstelik, 2 kraliyet ailesi çok iyi dosttur!