Λένα:"Με ρωτάει ο Γιώργος που είμαστε γ να έρθουν"
Νεφελη:"Ε πες τους"
Λενα:"Θα έρθει όμως κ ο Χάρης"
Νεφελη:"Ε και; Δεν με νοιαζει πλέον!"
Μετα από 10 λεπτά ήρθαν τα αγορια και κάτσαμε στην πλατεία, δεν έγινε κάτι ουαου[..]
Γιώργος: «Και γιατί έγιναν όλα αυτά δεν κατάλαβα»
Νεφέλη: «Πας καλά; Γιατί δεν ρωτάς τον ίδιο;;»
Γιώργος: «Γιατί θέλω να τα ακούσω και από την δίκη σου μεριά, είμαι σίγουρος ότι δεν ειναι το ίδιο»
Νεφέλη: «λοιπόν..» Άρχισα να λέω στον Γιώργο τι έγινε με τον χάρη «..και επειδή δεν το άντεχα άλλο το τελείωσα»
Γιώργος: «Και γιατί δεν μου είχες πει τίποτα τόσο καιρό;»
Νεφέλη: «Γιατί είναι φίλος σου ρε Γιώργο, δεν θα το έπαιρνες στα σοβαρά»
Γιώργος: «Εκείνος μου λέει πάντως ότι έχει μετανιώσει»
Νεφέλη: «Τον ξέρω καλύτερα από όσο τον ξέρεις εσύ»
Γιώργος: «Καλά όπως νομίζεις, πάντως αν γίνει κάτι θέλω να το ξέρω. Θα έρθει ο Ιάσονας μετά»
Νεφέλη: «Οκευ» Του είπα και όταν έφυγε αποφάσισα να διαβάσω γιατί δεν με βλέπω να γράφω καλά. Ναι ο μαλακας ο φυσικός πήγε και μας έβαλε τεστ 3 μέρες πριν κλείσουμε για καλοκαίρι , οτινανε μερικοί άνθρωποι. Και σιγά μην μας τα δώσει του χρόνου ο πουστης.[..]
Λένα: «Έλα μωρέ μια φορά είσαι 17»
Νεφέλη: «Μπρο με χεις κάνει 17 άλλες 20 φορές εδώ και 3 μήνες τσιλ έτσι κ αλλιώς δεν με συμπαθεί ο φυσικός όποτε ασε να τ γράψω τπτ μπας κ με περάσει με καλό ΜΟ»
Λένα: «Ελεος κοπέλα μου ποσό να σε ρίξει»
Νεφέλη: « Για τον Παπανδρέου μιλάμε μπρο»
Λένα: «Καλαααα πάω σπίτι μουυυ είναι κ ο Ιάσονας κάτω ε»
Νεφέλη: «Ναι το ξερω και τι να κάνω;»
Λένα: «ΠΩ ΚΟΠΕΛΑ Μ ΕΛΑ ΚΑΤΩ ΤΩΡΑ»
Νεφέλη: «καλά ντε μη δαγκώνεις» Της είπα και κατεβήκαμε κάτω
Νεφέλη: «Γειααα»
Γιώργος: «Ωχχ κοιτα ποια μας έκανε την τιμή κ κατέβηκε»
Νεφέλη: «Γεια Ιάσοναα»
Ιάσονας: «Α γεια» Κάνω νόημα στον Γιώργο να μου πει τι έχει πάθει ο Ιάσονας αλλά ούτε εκείνος ξέρει
Νεφέλη: «Μλκ Λένα τι έχει γαμω κ δεν μ μιλάει» Της ψυθίρισα
Λένα: «μπρο δεν ξέρω, παρτον πάνω να μιλήσετε»
Νεφέλη: «Ιασονα πάμε πάνω; Θέλω να μιλήσουμε»
Ιάσονας: «Αν έχεις να μου πεις κάτι πες το μου εδώ μωρέ» δεν άντεξα άλλο και τον πήρα από το χέρι και πήγαμε στο δωμάτιο μου
Ιάσονας: «Τι κανείς κοπέλα μου ασε το χέρι μου» είπε και τράβηξε το χέρι του
Νεφέλη: «Μπορείς να μου πεις τι έχεις πάθει;;;;»
Ιάσονας: «Δεν έχω την όρεξη σου ασε με να πάω κάτω»
Νεφέλη: «Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή που μιλάμε θα φασωνετε με την Λένα όποτε όχι»
Ιάσονας: «Τι θες από την ζωή μ ρε κοπέλα μου»
Νεφέλη: «Τι έχεις πάθει γαμω και μου μιλάς έτσι;»
Ιάσονας: «Νεφέλη.. είναι μπερδεμένη όλη η φάση δε θα καταλάβεις»
Νεφέλη: «Τραι μι τότε»
Ιάσονας: «Λοιπόν, δε ξέρω πως θα το πάρεις αλλά, ο Χάρης μας είδε στα βραχάκια αγκαλιά και ήρθε και με απειλεισε ότι θα κάνει κακό σε μένα κ σε άτομα που νοιάζομαι υπερβολικά, πχ εσένα αν δε σταματήσω να σου μιλαω» μου είπε και έμεινα άφωνη «Δε θα πεις τίποτα;»
Νεφέλη: «Κάτσε τι; Και γιατί δεν μου το 'λεγες τόσες μέρες ρε σύ; Θα το χειριζόμουν όπως εγώ ήξερα, δεν χρειάζεται να τον φοβάσαι καν μερικές φορές όλο λόγια είναι, αν ξανά γίνει κάτι τέτοιο θέλω να μου το πεις οκευ;;»
Ιάσονας: «Εντάξει» είπε και έμεινε σαν παγοκολωνα να με κοιτάει
Νεφέλη: «Θες να μου πεις κάτι άλλο;;»
Ιάσονας: «Εε ναι» είπε και πήγε να κλείσει την πόρτα και ξανά έκατσε στο κρεβάτι «Ήθελα να στο ζητήσω καιρό να στο ζητήσω απλά ήσουν με τον χάρη»
Νεφέλη: «Με τρομάζεις..»
Ιάσονας: «Χαχα όχι δεν χρειάζεται να φοβάσαι.. Θυμάσαι την Ειρήνη;»
Νεφέλη: «Την πρώην σου;;»
Ιάσονας: «Ναιι»
Νεφέλη: «Ναι την θυμάμαι, γιατί;»
Ιάσονας: «Μου έστειλε..»
Νεφέλη: «ΤΙ ΟΝΤΩΣ;;»
Ιάσονας: «Ναι μην χαίρεσαι, δεν είναι για καλό»
Νεφέλη: «Τι έγινε;»
Ιάσονας: «Μου είπε ότι θέλει πάλι να αρχίσουμε να βγαίνουμε»
Νεφέλη: «Καιιι;;»
Ιάσονας: «Για μα την αποφύγω, της είπα ότι έχω κοπέλα»
Νεφέλη: «Τιι;; Ποια»
Ιάσονας: «Ε-εσένα» Μόλις το άκουσα το χαμόγελο μου, έφυγε αμέσως από τα χείλη μου
Νεφέλη: «έλα;»Πλευρά Λένας:
Γιώργος: «Μα τι λένε πάνω τόση ώρα»
Λένα: «Αστούς μωρέ θα λένε τα δικά τους»
Γιώργος: «Τι δικά τους μωρέ; Ο Ιάσονας είναι κολλητός μου και η Νεφέλη αδερφή μου, τι δικά τους μπορεί να έχουν;;»
Λένα: «Χαχα»
Γιώργος: «Πας καλά κοπέλα μου; Δεν κάνω πλάκα»
Λένα: «Μόνο σαν πλάκα μπορώ να το πάρω πλεον»
Γιώργος: «Γιατί;;» Αυτό το παιδί ώρες ώρες με νερυριαζει απίστευτα
Λένα: «Τι γιατί μωρέ, κ εμείς τα ίδια κάναμε»
Γιώργος: «Ναι αλλά άλλο εμεις»
Λένα: «Είναι ακριβώς το ίδιο, είμαι κολλητή της Νεφέλης κ εσυ αδερφός της, ο ιασονας είναι κολλητός σου και η Νεφέλη αδερφή σου. Ξεκολλα»
Γιώργος: «Καλά μωρέ. Αλλά πως ξες τι ακριβώς λένε κ μου τα λες όλα αυτά;»
Λένα: «Ότι ξέρεις ξέρω»____________________________________
ΧελλοοοοΗ Ειρήνη⬇️
Πλιζ αστεράκι και σχόλιο αν σας άρεσε γιατί θα με βοηθούσε πολύ🤍
Φιλακιααα❤️❤️❤️❤️
ESTÁS LEYENDO
But it could never happen
Chick-LitΗ Νεφελη ειναι μια έφηβη κοπέλα της β' λυκείου. Είναι κολλητές με την Λένα από μωρά και ο αδερφός της κάνει κολλητή παρέα με τον Ιασονα. Η Νεφέλη μετά από τραύματα του παρελθόντος, δεν εμπιστευόταν εύκολα. Νόμιζε πως το ξεπέρασε αυτό μαζί με τον Χάρ...