Yeni bölüm geldi canlarımmm.🤍❄🤍
Haydin Bölüme 💫
...
Oturduğumuz çardaktan yavaş yavaş uzaklaşırken ,arkamızdan adımızın seslenilmesi ile ikimizde arkamıza döndük.
Rüzgar bizden daha hızlı olan adamlarıyla bize yaklaştı ve tekrardan bize doğru konuştu.
R;"Durun unutmadan sormam gerek " Rüzgarın ne soracağını merak etmiştim. Zeynep ve bende Rüzgarın cümlesine devam etmesi için mimik yaptık .Rüzgar da nefes alıp cümlesine kaldığı yerden devam etti.Suratı Zeyno 'ya dönüktü.
"Zeyno numaranı isticektim .Bana numaranı verebilir misin ?". Rüzgar cümleyi utana sıkıla sormuştu.Oldukça utandığını belli eden yüz ifadesi, hafifçe kıkırdamamıza yetmişti.Zeyno'dan cevap gecikmemişti.
Z;Tabikide olur.
Zeynep ,Rüzgarın ona uzattığı telefona numarasını yazarken diğer yanımızda olan Kuzeyde bize Hira'nın numarasını sordu.
K;Bana Hira'nın numarasını verme şansınız ?
Kuzeyin sorusunu çok bekletmeden cevapladım ama numarayı vermek konusunda emin olamamıştım.Numarayı Hira'dan alması daha doğru olurdu.Bu düşüncemide ona açıkça söyledim .
-Bilemedim ,bunu kendisinden istemen daha doğru olur .
Z;Numarayı versek kızıcağını sanmıyorum ama Naz'a katılıyorum .Numarayı Hira'dan iste ,olması gerektiği gibi.
K;Yinede sağolun kızlar .
Kuzeyin dediğine hafifçe tebessüm ettim.Tekrardan çocuklara hoşçakal dedikten sonra, Hira'ların yanına doğru devam ettik.
Z;Nerdeler acaba ?
-Büyük bir ihtimalle sınıftalardır ama yine de bir arıyayım.
Hira'yı aramak için telefonu arka cebimden çıkardım .İstagramdan bildirim vardı.Mesaj ondandı .
-Zeyno mesaj gelmiş.
Z;Romeodan mı? Ne demiş?
-Heyecanlandım .
Z;Eşşek,hadi bak .
İkimizde merakla telefonumun ekranına bakıyorduk.
•Gerçekromeo
-Öncelikle
-Ben Demir.Adı,adını söylemişti. Bunu beklemiyordum. Adı dışında ne bekleyebilirdim, onu da bilmiyordum .
Tamam yani en azından Ahmet ,Mehmet falan daha çok beklenilebilir bir seçenek olabilirdi. Zeynebe doğru döndüm oldukça hevesli bir şekilde aklımdaki soruyu ona sordum.-E şimdi mesajı açtım ,baktım da,ne yazıcam? Görüldümü kalıcak.
Z;Ne yazacaksın?
-Bilmiyorum.
Vallahi ben de hiçbirşey bilmiyorum.
-Önce bir Hira'yı arayayım,sonra yazarım.
Z;Tamam .
...
Hinanay aranıyor ...Evet Hira telefonumda böyle kayıtlıydı.Biraz absürt olsada, kendisi bu lakabını çok sever .
Telefon çok geçmeden açıldı .
~Nerdesiniz?
~Tamam yanınıza geliyoruz.
...Cevabı alınca hızla telefonu kapattım ve Zeynebe ;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Mesajcım
Teen FictionOna tanışalım artık dediğimde.Bana yakında diye cevap vermişti.Bu cevap beni heyecanlandırmış,birçok düşüncemide yerine oturmuştu.Demekki beni öğrenicek kadar yakındı.Bu düşünceler beni daha çok meraklandırıyor ve o olmasını umut ettiriyordu ama akl...