Minho bana öldürücü bakışlar attığında artık susmam gerektiğini anladım.
En sonunda arkadan tekrar bir ses geldi.Jay| Ne o ezikler buluşması mı bu?
Arkama döndüğümde Jay'i gördüm arkadaşları yoktu. Bi sal artık amk.
Han| Kuyruk acın hala geçmedi mi senin?
Jay oturduğum sandalyenin kenarlarından tutup beni masaya doğru ittirdi. Masa ile sıkışınca canım acımıştı.
Jay| Ya öyle mi olmuş Han?
Minho elindeki süt kabını Jay'e fırlatırken konuştu,
Minho| Aynen öyle olmuş kanka.
Jay sütten kaçmaya çalışırken bunu ne yazık ki başaramamıştı, ne yazık ki hahah.
Jay| Ananı sikiyim Minho!
Hyunjin| Aa öyle olur mu biz gay insanlarız sen gel babamı sik ☺️ Dedi ve bir sütüde o fırlattı.
Jay Hyunjin'e garip bakışlarını yollayıp küfür ederken bu seferde lafa Felix atladı,
Felix| Ayıpsın canım benim direkt seni siksin.
Oda bir tane sütü tam kafasına attı ve eliyle nah yaptı.
Jay| Ne diyorsunuz amına koyayım yete-
Sandalyemi hızlıca geri itip çüküne vurmuştum heheh.
Jay| Uff gitti çüküm!
Acıdan yerlerde kıvranırken Seungmin'de fotoğrafını çekiyordu bizde gülüyorduk. Taki müdür gelene kadar.
Müdür (fazla orijinal)| NAPIYOSUNUZ LAN OROSPU EVLATLARI!
Hocam- Eşinize biraz ayıp olmuyor mu?
Seungmin| Açıklayamayabiliriz.
Chan| Yemin ediyorum hiç bir şey yapmadım.
Müdür| Ulan sen hiç konuşma! İlkokul bebelerinden haraç kesiyormuşsun! Doğru odama hepiniz!
Müdürün odası
Müdür| Lan demedim mi ben sütleri yere atmayın diye!
Hocanın Jay'e süt fırlattığımız için kızacağını sanmıştım ama o sütü attığımız için kızmıştı.
Minho| Bab- HOCAM! Şimdi şöyleki olanları biliyorsunuz bende biraz sinirlendim. Yani o vaziyette kucağıma yatırıp süt içiremezdim.
Müdür| Kes! Hepiniz cezalısınız final maçından sonra dinlenmek yok soyunma odalarını siz temizleyeceksiniz.
Hyunjin| Yok yaa.
Dedi Hyunjin uyuşuk bir şekilde. Hepimiz ona bakıp 'eceline mi susadın lan sen' der gibi bir bakış attık.
Müdür| Efendim?
Hyunjin| Hocam şaka değil miydi? Dedi ağlamaklı bir şekilde. Ahbe.
Müdür| Şaka yapar gibi bir halim mi var?
Jeongin| Hocam ya ben neden burdayı-
Müdür| Süt almışsın?
Jeongin| İçicektim hoc-
Müdür| Şşt sen sus!
Changbin| Ya ben? Dedi işaret parmağıyla yüzünü göstererek. Changbin abi çok havalı duruyon bea.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bi 5 dk ver!!
Fanfiction*** Üniversitesinde herkes heyecanlıydı. Bugün sınıflar arası maç olacaktı. Oyuncular seçilmiş ve antrenmanlar başlamıştı. Han Jisung B takımının kaptanı olarak oynuyordu. Antreman sırasında yorulduğu için bir yere oturup dinlenecekti. O kadar yorul...