Japonya yolcusu kalmasın!

231 32 83
                                    

Minho ile Japonya.. Minho ile Japonya..

Okulun koridorlarında yürürken içimden Minho ile Japonya'yı geçiriyordum. Kulağa çok kötü geliyor.. berbat geliyor!

Minho| Ne o? Ağlayacak gibi duruyorsun? Merak etme, babama söylerim aynı odaya düşmeyiz. Senden hoşlanmıyorum, takılıyorum sadece.

Han| Ay götüm! Babana demeyi sakın unutma.

Adımlarımı hızlandırarak soyunma odasına vardım. Dört soyunma odası vardı. Kadınlar ve erkekler için. Biz sadece erkeklerinkini yapacaktık. 8 kişiydik zaten.

Seungmin| İkiye ayrılalım daha kolay olur.

Hyunjin| Minho ve Han kesinlikle aynı yerde olmalı.

Han| Buldum! Bence Hyunjin'in ağzını ikiye ayırmalıyız! Dedim ve üstüne atlamaya çalıştım. Ama Chan hyung beni tutuyordu.

Minho| Buradan vahşi bir sincaba benziyorsun ahahha.

En sonunda durdum ve elimle nah çektim. Zevk mi alıyorsun bu durumdan yavşak?

Han| Kendi takımımdakileri isterim ben başkasına gerek yok.

Changbin| Tamam o zaman bizede uyar.

Herkes ikiye ayrılmıştı. Hyunjin'in ağzı hariç, onuda bir gün yapıcaz be.

5 dakika sonra

Felix| Naptınız be buraya amın evlatları!

Feryat figandı herkes, bune gerçekten? BU KOKU NE!?

Jeongin| Bıktım şu 8'lerden! Yeter be! Anladık sınav seneniz de bu nedir be kardeşim ders çalışmaktan duş mu almıyorsunuz!?

Seungmin| Ana dünkü boka bak, senin yanına yaklaşılmıyordu be geçen sene!

Jeongin| Kırdın Seung, kırdın.

Seungmin dilini çıkartıyordu. Ben? Ben bayılmışım mk. Şu anda da yerde yatıyorum.

Felix| Han? Aloo? Han!

Han| Efend-

Çaatt!

Han| Ne vuruyorsun be öküz!

Felix| Öldün sandım mk!

Jeongil| Oha Seung! Han kokudan bayılmış ahahhah!

Seungmin| Hani bakim- AHAHAHAHA BU HAL NE LAN!?

Çok mu komik, evet komik. Zaten başımıza daha ne gelebilir ki dimi-

-elektrikler gidebilir.

Minho

Diğer odadan anırma sesleri geliyordu. Kapıları açık bırakmıştık. Nöbetçi öğrenci ise gelmemişti. Bunun yerine okul kapanmamıştı. Japonya gezisi için planlar yapılıyordu.

Changbin| Olm bu koku ne- öhö öhö!

Minho| Harbi kusucam ben bu kadar olacağını düşünememiştim lan.

Chan| Hadi abi hadi az kaldı.

Hyunjin| Yemin ediyorum bayılıcam ahanda şuraya. Dedi ve kendini geriye attı. Hyunjin nereye düştüğüne dikkat et.

Chan| Ananı sikiyim çocuk senin!

Hyunjin| Götüme-girdi.

Minho| Ahhahha götüne çamaşır suyu şişesi girdi.

Bi 5 dk ver!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin