Geldim, gördüm, berabere kaldım.

285 37 138
                                    


Minho| Ahhaha düşüşünü görmeliydin Jisung!

Han| Hihihi çok komik mal.

Minho| Evet komik?

Minho'ya mal mal bakarken düşündüm. Amk ışık nasıl da güzel vuruyor lan yüzüne. Yanlış anlamayında.. üf aman size ne desem boş zaten.

Minho| Neyse kalk takımının yanına git. Dedi ve elini uzattı. Elini tuttuğum gibide tekrar yerle buluştum bunun olacağını zaten biliyorduk ama olsun yapacak bir şey yok. (Göt gibi pişmanım)

Han| Ulan var ya!

Minho| Hı hı evet Han haklısın.

Minho takımının yanına giderken öylece arkasında kalakaldım.

Felix| Kanka yerde napıyon mk?

Han| Yeri kazıyorum Felix magmaya gidicem gelcen mi?

Felix| Yok be kanka gelmiyim ben.

Han| Cehennemin dibine git Felix!

Ben naptımda bunların arasına düştüm ya. En sonunda yerden kalktım midemin bulantısı da geçmişti zaten.

Han| Arkadaşlar bakın dediklerimi hatırlıyorsunuz değil mi?

Sunghoon| Hangi dediklerin.

Öylece Sunghoon'a baktım.

Han| Sunoo'ya dalıp kalma sadece tamam mı?

Sunghoon|  Ha tamam.

Han| Yeonjun sende Soobin'e dalma.. mk karşı takım futbol takımı değil ki izdivaç programı kaçakları resmen, hepinizin hoşlandığı kişiler karşı takımda mı lan?

Wooyoung| Kanka valla benimkide karşıda.

Yeonjun ve Sunghoon'u zaten biliyorum. E bizimkiler? İçimden bunları düşünürken Seungmin sanki beni duymuş gibi konuştu.

Seungmin| Kanka calm down ben sapım.

Jeongin| Yeni reşit oldum.

Han| Evet- Ee?

Jeongin| Ha ne bilim dedim öyle.

Gözümden yaş aktı gerçekten şuradaki konileri üst üste dizip götüme sokucam. İyi değilim.

Han| Felix senden beklemiyorum zaten? Sen dalıp kalmazsın varsada direkt sırtlayıp gidersin. Daha önce de söylemediğin için-olsa kesin söyler-sorun yok.

Yeonjun| E kanka ya sen?

Han| Ben? Yok olm.

Sunghoon| E iyi o zaman olay bizde bitiyor bu seferlik dikkat edelim.

Helal lan sana Sunghoon!

Sunghoon| Bu sefer Sunoo ile San'ı karıştırma tamam mı Woo?

Ağzına sıçayım Sunghoon!

Han| Derdimiz bu mu cidden!? Herkes dalmamaya özen göstersin sadece topa bakın. Şurada yarım saat kaldı.

Bu konuşmadan sonra gerçekten aşırı stres oldum. Bu yarım akıllılar bu işi halledebilecekler mi? İnanmak istiyorum aish!

Minho

Han'ın elini tutup bıraktıktan sonra kendi takımımın yanına gittim. Elleri gerçekten yumuşaktı. Bi erkek eli gibi değil yani. Size de söylenmez bunlar ama şimdi yanlış anlayacaksınız yine ve yine.

Bi 5 dk ver!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin