baslangıç

328 11 0
                                    

Merhaba arkadaşlar bu ilk hikayem umarım beğenirsiniz...
Benim adım damla ben lise öğrencisiyim bursada okuyorum. Okuldaydım öğle molasındaydık arkadaşlarla konuşuyorduk sınıfta. Bu arada ben dünyanın en tehlikeli 1. Kaçak ajanıyım ... sınıfta konuşurken zil çaldı derse girdik ders matematikti (bu arada benim matematiğim çok iyidir :p) dersin ortasın da CIA üniformalı adamlar doldu damla yandın işte kapa çeneni iç ses CIA ÜNİFORMALI - ajan damla hemen teslim ol ve ellerini kaldır. Dedi. Ben hemen pencereden atlayıp arka tarafa koşmaya başladım. Tabi tüm adamlar peşimden. Harika fiziğime teşekkür ederek koşuyordum. O sırada tüm adamlar etrafımı sardı teslim ol yoksa ateş ederiz dedi en öndeki her yerim sarılmıştı başka bi şansım yoktu ellerimi başımın üstüne koyup diz çöktüm adamlar yanıma geldi ve -yakalandın ajan dedi kelepçe taktılar beni tutarak okul bahçesine doğru yürüdük benim sayemde herkes dışarıdaydı ve bana bakıyorlardı beni ittirerek arabaya soktular CIA Binasına götürdüler beni bi odaya kapattılar odada "siyah kitaplık siyah yatak siyah çanta siyah eşyalar ve kıyafetler vardı."kısacası her şey siyahtı. odada beklerken adamlar geldi ve bundan sonra zorluk çıkarma dediler bir adam geldi ve herkes eğildi adam -ben james dedi o sırada bir adam daha geldi james -justin kızın kelepçelerini çıkar dedi justin -peki efendim dedi.kelepçelerimi çıkardı yat ve dinlen dedi. bir şey demeden yattım .

ajan kızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin