Uyandığımda odada kimse yoktu fırsat bu fırsat dedim kalktığımda kelepçeli olduğumu fark ettim kurtulmaya çalıştım ama olmadı o sırada james ve justin geldi james bana vurarak kaçmaya çalışma dedi .yutkundum tamam dedim korkmuştum james çabuk ol dedi justin beni giydirdi sonra kelepçemi ellerime taktı okul çantamı verdi arabaya zorla bindirip okul bahçesine park etti herkes bize bakıyordu kapımı açıp zorla indirdiler kelepçeli olduğum için yere düştüm kollarımdan tutup müdüre götürdüler olayı anlattılar sonra bana para verip sınıfa götürdüler ingilizce: biz burda olcaz sakın kaçmaya çalışma dediler .tamam dedim derse girdim yere düştüğüm için bacağım acıyordu dersin sonuna doğru bacağımın kanlar içinde olduğunu gördüm izin isteyip ayağa kalktım kapıyı açıp james dedim koşarak yanıma geldi kucaklayıp hocaya biseyler dedi bahçeye çıktık justin e seslendi justin beni tutup yere yatırdı james yaramı temizleyip sardı beni tutarak ayağa kaldırdı sonra zil çaldı ben ayağa kalkıp kendi kendime yürümeye çalıştım ama dengemi kaybedip düştüm justin beni kucaklayıp tek başına gidemezsin dedi arkadaşlarım yanıma geldi ve beni ayakta tutmaya çalıştılar justin beni indirdi kızlarla dolaştık başımdan geçenleri anlattım sonra zil çaldı arkadaşlar burda kesiyorum hikaye sizce nasıl vote ve yorumlarınızı bekliyom iyi akşamlar öpüldünüz <3 ;-)